Es sūtu lasītājiem visā pasaulē savas vasaras un vakardienas Korakuena fotogrāfijas kopā ar Šopēna "Barcarolle", ko izpilda pasaules izcilākais pianists.
Tālāk ir sniegts aptuvens melnraksts.
2024/12/10
Es nosūtīšu lasītājiem visā pasaulē šodien Korakuenas fotogrāfijas un Korakuena attēlus Jāņos kopā ar Šopēna "Barcarolle" pasaules izcilākā pianista izpildījumā.
Šorīt pakalpojumā YouTube es pēc kāda laika pirmo reizi dzirdēju "Barcarolle".
Uzstājās Kristians Zimermans, izcila talanta pianists, kurš nav jāiepazīstina.
Laika prognoze Okajamai šodien ietvēra arī labu laiku.
Es gribēju to augšupielādēt kopā ar viņa klavieru izpildījumu pēc tam, kad atgriezos mājās.
Kad es atvēru YouTube, lai pārbaudītu izpildes laiku, es atradu Pollīni "Barcarolle".
Es to uzreiz noklausījos.
Viņš ir labākais pasaulē.
Pēc izcila mūziķa izcilā izpildījuma noklausīšanās nav pārspīlēts teikt, ka sajūta, dzirdot Pollīni skaņu un uzreiz sajūtot, ka viņš ir labākais pasaulē, ir ārkārtējs.
Man Pollīni ir pianistu Otani.
Es to zinu, jo labākie zina vislabāk, un ģēniji zina ģēnijus.
Konkrēti, kā jau minēju iepriekš, savu trešo vidusskolas gadu pavadīju, klausoties klasisko mūziku kanālā NHK FM no rīta līdz vakaram.
Rīti sākās ar baroka mūziku.
Tolaik NHK FM katru dienu pārraidīja pasaules klases pianistu, vijolnieku, diriģentu un orķestru priekšnesumus.
Tātad, es klausījos lielākās daļas pasaules labāko izpildītāju skaņas katrā jomā.
Kā jau minēju, man nebija nodoma izmantot mūziku pedantiskā veidā, piemēram, M, kurš pelna iztiku kā rakstnieks, vai H, kurš patiesībā tikai atdarina viņu it visā, ko viņš dara.
Tāpēc es nekad nedomāju par sistemātisku mūzikas klausīšanos vai tās studēšanu.
"Mūzika ir skaņa."
Es vienkārši klausījos izcilo mūziķu skaņas.
Tā bija problēma, ar kuru es kā vidusskolniece neko nevarēju darīt un nevarēju atrisināt.
Cik ļoti man palīdzēja, kad es pavadīju savas dienas ar ceļu, kas man būtu jāiet, pēkšņi aizveroties un pazūdot vienu dienu, vienā reizē!
Nav pārspīlēts teikt, ka es to sapratu tikai tagad, rakstot šo.
Tāpēc mana mūzikas dzirdes sajūta nav parasta.
Nepārspīlēti var teikt, ka pēc supertalantīgā Zimermana klausīšanās sajūta, dzirdot Pollīni skaņu un uzreiz sajūtot, ka viņš ir labākais pasaulē, nav ikdienišķa.
Vienkārši sakot, tikai klausoties pirmo noti, pirmā klase pazina pirmo klasi, un ģēnijs pazina ģēniju.
Iemesls ir tāds, ka es pavadīju vismaz vienu gadu, klausoties klasisko mūziku katru dienu (vai ierakstot to, kad nevarēju klausīties tiešraidē), lai kompensētu to, ka zaudēju dzīvību tam, ka biju beidzis Tokijas universitāti un Kioto universitāti.
Kad kādu laiku klausījos klasisko mūziku, sāku klausīties The Beatles un Bobu Dilanu.
Kopš tā laika es sāku klausīties rokmūziku, arī viņu mūziku.
Līdz šim es savu dzīvi nekad nebiju uzskatījusi par cīņu, bet tagad saprotu, ka mani klasesbiedri domā, ka tas ir kaut kas tāds, ko viņi nekad nebūtu varējuši iedomāties.
Es cīnījos, lai nopelnītu sev iztiku un smagi strādāju... tā patiešām bija cīņa.
Es dzīvoju tā, it kā būtu ierasts "slēpt savus talantus".
Džons Lenons un Bobs Dilans bija tie, kas mani izglāba šajā laikmetā.
Trešajā vidusskolas gadā es vienu gadu nodarbojos ar klasisko mūziku.
Varbūt es biju tas cilvēks pasaulē, kurš visvairāk dzīvoja kopā ar diviem iepriekš minētajiem cilvēkiem.
Tā kā es dzīvoju ar viņu skaņām, es neuzskatīju savu dzīvi par cīņu.
Tas bija dabiski, jo tie bija patiesi un universāli.
Citiem vārdiem sakot, es dzīvoju ar viņiem patiesību un universālumu.
Es teicu, ka esmu ģēnijs, jo man vairs nevajag to slēpt.
Es pēkšņi prātoju, kāpēc es šovakar rakstu.
Ā, tieši tā, es jau kādu laiciņu YouTube klausos Pollīni Šopēnu.
Šovakar es klausos viņa skaņu tāpat kā tad, kad to pirmo reizi dzirdēju.
Nav pārspīlēts teikt, ka mana visuzināšana un visvarenība reaģē uz viņa skanējumu.
Bet tas viss šim vakaram.
Es eju gulēt 22:00. un pamosties 6:00.
Es beigšu šo rakstu šeit un pāriešu pie darba sākumā.
Kā jau minēju iepriekš, 2020. gada 31. decembra naktī es nolēmu, ka nav jēgas vairāk skatīties Kohaku Uta Gassen.
Kad sāku skatīties YouTube, es atklāju super-duper ģēniju, kas ir Natsuho Murata.
Šis raksts tiks turpināts vēlāk.
Tālāk ir sniegts aptuvens melnraksts.
2024/12/10
Es nosūtīšu lasītājiem visā pasaulē šodien Korakuenas fotogrāfijas un Korakuena attēlus Jāņos kopā ar Šopēna "Barcarolle" pasaules izcilākā pianista izpildījumā.
Šorīt pakalpojumā YouTube es pēc kāda laika pirmo reizi dzirdēju "Barcarolle".
Uzstājās Kristians Zimermans, izcila talanta pianists, kurš nav jāiepazīstina.
Laika prognoze Okajamai šodien ietvēra arī labu laiku.
Es gribēju to augšupielādēt kopā ar viņa klavieru izpildījumu pēc tam, kad atgriezos mājās.
Kad es atvēru YouTube, lai pārbaudītu izpildes laiku, es atradu Pollīni "Barcarolle".
Es to uzreiz noklausījos.
Viņš ir labākais pasaulē.
Pēc izcila mūziķa izcilā izpildījuma noklausīšanās nav pārspīlēts teikt, ka sajūta, dzirdot Pollīni skaņu un uzreiz sajūtot, ka viņš ir labākais pasaulē, ir ārkārtējs.
Man Pollīni ir pianistu Otani.
Es to zinu, jo labākie zina vislabāk, un ģēniji zina ģēnijus.
Konkrēti, kā jau minēju iepriekš, savu trešo vidusskolas gadu pavadīju, klausoties klasisko mūziku kanālā NHK FM no rīta līdz vakaram.
Rīti sākās ar baroka mūziku.
Tolaik NHK FM katru dienu pārraidīja pasaules klases pianistu, vijolnieku, diriģentu un orķestru priekšnesumus.
Tātad, es klausījos lielākās daļas pasaules labāko izpildītāju skaņas katrā jomā.
Kā jau minēju, man nebija nodoma izmantot mūziku pedantiskā veidā, piemēram, M, kurš pelna iztiku kā rakstnieks, vai H, kurš patiesībā tikai atdarina viņu it visā, ko viņš dara.
Tāpēc es nekad nedomāju par sistemātisku mūzikas klausīšanos vai tās studēšanu.
"Mūzika ir skaņa."
Es vienkārši klausījos izcilo mūziķu skaņas.
Tā bija problēma, ar kuru es kā vidusskolniece neko nevarēju darīt un nevarēju atrisināt.
Cik ļoti man palīdzēja, kad es pavadīju savas dienas ar ceļu, kas man būtu jāiet, pēkšņi aizveroties un pazūdot vienu dienu, vienā reizē!
Nav pārspīlēts teikt, ka es to sapratu tikai tagad, rakstot šo.
Tāpēc mana mūzikas dzirdes sajūta nav parasta.
Nepārspīlēti var teikt, ka pēc supertalantīgā Zimermana klausīšanās sajūta, dzirdot Pollīni skaņu un uzreiz sajūtot, ka viņš ir labākais pasaulē, nav ikdienišķa.
Vienkārši sakot, tikai klausoties pirmo noti, pirmā klase pazina pirmo klasi, un ģēnijs pazina ģēniju.
Iemesls ir tāds, ka es pavadīju vismaz vienu gadu, klausoties klasisko mūziku katru dienu (vai ierakstot to, kad nevarēju klausīties tiešraidē), lai kompensētu to, ka zaudēju dzīvību tam, ka biju beidzis Tokijas universitāti un Kioto universitāti.
Kad kādu laiku klausījos klasisko mūziku, sāku klausīties The Beatles un Bobu Dilanu.
Kopš tā laika es sāku klausīties rokmūziku, arī viņu mūziku.
Līdz šim es savu dzīvi nekad nebiju uzskatījusi par cīņu, bet tagad saprotu, ka mani klasesbiedri domā, ka tas ir kaut kas tāds, ko viņi nekad nebūtu varējuši iedomāties.
Es cīnījos, lai nopelnītu sev iztiku un smagi strādāju... tā patiešām bija cīņa.
Es dzīvoju tā, it kā būtu ierasts "slēpt savus talantus".
Džons Lenons un Bobs Dilans bija tie, kas mani izglāba šajā laikmetā.
Trešajā vidusskolas gadā es vienu gadu nodarbojos ar klasisko mūziku.
Varbūt es biju tas cilvēks pasaulē, kurš visvairāk dzīvoja kopā ar diviem iepriekš minētajiem cilvēkiem.
Tā kā es dzīvoju ar viņu skaņām, es neuzskatīju savu dzīvi par cīņu.
Tas bija dabiski, jo tie bija patiesi un universāli.
Citiem vārdiem sakot, es dzīvoju ar viņiem patiesību un universālumu.
Es teicu, ka esmu ģēnijs, jo man vairs nevajag to slēpt.
Es pēkšņi prātoju, kāpēc es šovakar rakstu.
Ā, tieši tā, es jau kādu laiciņu YouTube klausos Pollīni Šopēnu.
Šovakar es klausos viņa skaņu tāpat kā tad, kad to pirmo reizi dzirdēju.
Nav pārspīlēts teikt, ka mana visuzināšana un visvarenība reaģē uz viņa skanējumu.
Bet tas viss šim vakaram.
Es eju gulēt 22:00. un pamosties 6:00.
Es beigšu šo rakstu šeit un pāriešu pie darba sākumā.
Kā jau minēju iepriekš, 2020. gada 31. decembra naktī es nolēmu, ka nav jēgas vairāk skatīties Kohaku Uta Gassen.
Kad sāku skatīties YouTube, es atklāju super-duper ģēniju, kas ir Natsuho Murata.
Šis raksts tiks turpināts vēlāk.
2024/12/8 in Kyoto