Domnul Atotputernic este izbăvitorul meu

Domnul Atotputernic este izbăvitorul meu

" Muzică creștină 2020 „Cunoști sursa vieții veșnice?”"

2020-07-22 04:13:10 | Cantari crestine

Muzică creștină 2020 „Cunoști sursa vieții veșnice?”

 

Dumnezeu e sursa vieții omului, prin puterea Lui trăiesc cerul și pământul.

Nimic viu nu se poate elibera de legea și de autoritatea Lui.

Nu contează cine ești, toți trebuie să asculte de El,

să te supui stâpânirii Lui, poruncilor și domniei Lui.

Poate ești dornic să găsești viața și adevărul,

pe Dumnezeu, în care să crezi că-ți aduce viața eternă.

De vrei să primești viață eternă, găsește-i sursa și pe Dumnezeu.

El e viața care nu se schimbă, doar El deține calea vieții.

Și cum El este calea vieții, El e calea vieții veșnice.

În zilele din urmă, lucrarea Lui e nouă, El e suveran în univers.

El e suportul din fiece inimă, trăiește și respiră printre oameni.

Doar atunci poate aduce viață nouă și conduce omul către calea vieții.

El vine pe pământ să trăiască printre oameni, ca omul s-aibă viața, să existe.

El poruncește-n univers pentru lucrarea de gestionare.

Nu doar în cer sau în inimă, El trăiește-n această lume.

Negarea acestui adevăr nu aduce nici calea adevărului, nici a vieții.

De vrei să primești viață eternă, găsește-i sursa și pe Dumnezeu.

El e viața care nu se schimbă, doar El deține calea vieții.

Și cum El este calea vieții, El e calea vieții veșnice.

De vrei să primești viață eternă, găsește-i sursa și pe Dumnezeu.

El e viața care nu se schimbă, doar El deține calea vieții.

Și cum El este calea vieții, El e calea vieții veșnice.

Dumnezeu domnește-n univers, El e calea vieții.

El e calea vieții veșnice.

din „Urmați Mielul și cântați cântări noi”

Mai multe Cantari de lauda si inchinare. 🎼🎧


Lucrarea și intrarea (6)

2020-07-19 19:03:20 | CĂRȚI

Lucrarea și intrarea sunt, în mod inerent, practice și se referă la lucrarea lui Dumnezeu și intrarea omului. Lipsa totală a omului de a înțelege chipul adevărat al lui Dumnezeu și lucrarea lui Dumnezeu a adus mari greutăți la intrarea sa. Până astăzi, mulți oameni încă nu cunosc lucrarea pe care Dumnezeu o realizează în zilele de pe urmă sau de ce Dumnezeu îndură umilință extremă pentru a veni în trup și a fi alături de om la bine și la rău. Omul nu știe nimic despre ținta lucrării lui Dumnezeu și nici despre scopul planului lui Dumnezeu pentru zilele de pe urmă. Din diverse motive, oamenii sunt întotdeauna lipsiți de entuziasm și ambigui[1] față de intrarea pe care Dumnezeu o cere, care a adus mari greutăți lucrării lui Dumnezeu în trup. Se pare că oamenii au devenit cu toții obstacole și, până în prezent, ei încă nu au o înțelegere clară. Prin urmare, voi vorbi despre lucrarea pe care Dumnezeu o face în om și intenția urgentă a lui Dumnezeu, astfel încât, voi toți să deveniți slujitorii loiali ai lui Dumnezeu, care, la fel ca Iov, mai degrabă ar muri decât să-L respingă pe Dumnezeu și să îndurați orice umilință. Și care, la fel ca Petru, vă veți oferi întregile voastre ființe lui Dumnezeu și veți deveni apropiații câștigați de Dumnezeu în zilele de pe urmă. Fie ca toți frații și surorile să facă tot ce le stă în putință pentru a-și oferi întreaga lor ființă voii cerești a lui Dumnezeu, să devină sfinți slujitori în casa lui Dumnezeu și să se bucure de făgăduința de infinitate revărsată de Dumnezeu, astfel încât inima lui Dumnezeu Tatăl să se poată bucura, în curând, de o odihnă liniștită. „Împliniți voia lui Dumnezeu Tatăl” ar trebui să fie motto-ul tuturor celor care Îl iubesc pe Dumnezeu. Aceste cuvinte ar trebui să servească drept ghid al omului pentru intrare și drept busola care-i îndrumă acțiunile. Aceasta este hotărârea pe care omul ar trebui să o aibă. A finaliza cu desăvârșire lucrarea lui Dumnezeu pe pământ și a coopera cu lucrarea lui Dumnezeu în trup - aceasta este datoria omului. Într-o zi, când se va face lucrarea lui Dumnezeu, omul își va lua rămas bun de la El la întoarcerea mai devreme la Tatăl din Cer. Nu este aceasta responsabilitatea pe care omul ar trebui să o împlinească?

Când, în Epoca Harului, Dumnezeu S-a întors la al treilea Cer, lucrarea lui Dumnezeu de răscumpărare a întregii omeniri se mutase deja, de fapt, în actul său final. Tot ceea ce a rămas pe pământ a fost crucea pe care a purtat-o ​​Isus, pânza subțire în care a fost înfășurat Isus, coroana de spini și haina stacojie pe care Isus le-a purtat (acestea au fost obiecte pe care evreii le-au folosit pentru a-L ridiculiza). Adică, lucrarea răstignirii lui Isus a provocat zarvă un timp și apoi s-a liniștit. De atunci, ucenicii lui Isus au început să ducă mai departe lucrarea Lui, păstorind și udând în bisericile de pretutindeni. Conținutul lucrării lor a fost acesta: să se pocăiască toți oamenii, să-și recunoască păcatele și să fie botezați; toți apostolii răspândind povestea neștiută a răstignirii lui Isus și ceea ce s-a întâmplat de fapt; întreaga lume neputând să se abțină să cadă înaintea lui Isus pentru a-și recunoaște păcatele și, în plus, apostolii răspândind pretutindeni cuvintele pe care le-a spus Isus. Din acel punct, a început zidirea bisericilor în Epoca Harului. Ceea ce a spus Isus, în timpul acelei epoci, s-a concentrat, de asemenea, pe viața omului și pe voia Tatălui Ceresc. Doar pentru că epocile sunt diferite, multe dintre acele discursuri și practici diferă mult de cele de astăzi. Dar esența ambelor este aceeași. Ambele nu sunt nimic mai mult sau mai puțin decât lucrarea în trup a Duhului lui Dumnezeu. Acel fel de lucrare și acele cuvinte au continuat până astăzi și, de aceea, ceea ce este încă împărtășit în bisericile religioase de astăzi este un lucru de felul acesta și este complet neschimbat. Când lucrarea lui Isus s-a încheiat, calea cea dreaptă a lui Isus Hristos punea stăpânire pe pământ, dar Dumnezeu a început planurile pentru o altă etapă a lucrării Sale, problema întrupării în zilele de pe urmă. Pentru om, răstignirea lui Dumnezeu a încheiat lucrarea întrupării lui Dumnezeu, a răscumpărat întreaga omenire și I-a permis Lui să apuce cheia Infernului. Toată lumea crede că lucrarea lui Dumnezeu a fost pe deplin realizată. În realitate, pentru Dumnezeu, doar o mică parte a lucrării Sale a fost realizată. El doar a răscumpărat omenirea; El nu a cucerit omenirea, cu atât mai puțin a schimbat urâciunea lui Satana în om. De aceea, Dumnezeu spune: „Deși trupul Meu întrupat a trecut prin durerea morții, acela nu a fost întregul scop al întrupării Mele. Isus este Fiul Meu preaiubit și a fost pironit pe cruce pentru Mine, dar El nu a încheiat pe deplin lucrarea Mea. El a făcut doar o parte din ea”. Astfel, Dumnezeu a început a doua rundă de planuri pentru a continua lucrarea întrupării. Intenția finală a lui Dumnezeu este să desăvârșească și să-i câștige pe toți cei salvați de mâinile lui Satana și, de aceea, Dumnezeu S-a pregătit din nou să riște pericole pentru a veni în trup. Lucrul la care se referă „întruparea” este că trupul nu aduce cu El slava (deoarece lucrarea lui Dumnezeu nu este încă terminată), ci El Se arată în identitatea Fiului preaiubit și El este Hristosul, de care Dumnezeu este foarte mulțumit. De aceea, se spune că acest lucru riscă să fie periculos. Trupul întrupat are o putere diminutivă și puterea Lui e total diferită de autoritatea Tatălui din ceruri; iar El îndeplinește doar lucrarea de slujire a trupului, îndeplinind lucrarea și însărcinarea dată de Dumnezeu Tatăl, fără să Se implice în altă lucrare. El realizează doar o parte a lucrării. Acesta este motivul pentru care Dumnezeu este numit „Hristos” la venirea pe pământ. Acesta este înțelesul cuprins. Motivul pentru care se spune că venirea este însoțită de ispite, se datorează faptului că se realizează un singur proiect de lucrare. În plus, motivul pentru care Dumnezeu Tatăl Îl numește doar „Hristos” și „Fiu preaiubit” și nu I-a dat Lui toată slava este tocmai pentru că trupul întrupat vine să facă un singur proiect de lucrare, nu să-L reprezinte pe Tatăl în Cer, ci, mai degrabă, să împlinească lucrarea de slujire a Fiului preaiubit. Când Fiul preaiubit finalizează întreaga însărcinare pe care a acceptat-o ​​pe umerii Săi, Tatăl Îi va da slavă deplină împreună cu identitatea de Tată. Se poate spune că aceasta este regula cerească. Deoarece Cel care vine în trup și Tatăl din Cer se află în două împrejurări diferite, Cei doi doar Se privesc Unul pe Celălalt în Duh, Tatăl urmărindu-L pe Fiul preaiubit, dar Fiul neputând să-L vadă pe Tatăl de la depărtare. Tocmai pentru că funcția trupului este prea mică și El are potențialul de a fi ucis în orice moment, se spune că această venire este însoțită de un mare pericol. Acesta este echivalentul faptului că Dumnezeu a renunțat încă o dată la Fiul Său preaiubit și L-a pus în gura tigrului. Dumnezeu L-a pus în locul în care Satana este cel mai prezent, punându-I viața în pericol. Chiar și într-o astfel de strâmtorare, Dumnezeu încă L-a înmânat pe Fiul Său preaiubit oamenilor dintr-un loc întinat, destrăbălat pentru ca ei „să-L crească”. Acest lucru se datorează faptului că este singura cale pentru ca lucrarea lui Dumnezeu să fie pe deplin rațională și unicul mod de a împlini toate dorințele lui Dumnezeu Tatăl și de a realiza ultima parte a lucrării Sale în rândul omenirii. Isus a realizat doar o etapă a lucrării lui Dumnezeu Tatăl. Din cauza barierei trupului întrupat și a diferențelor în lucrarea realizată, Isus Însuși nu știa că va exista o a doua întoarcere în trup. Prin urmare, niciun exeget sau profet biblic nu a îndrăznit să profețească clar că Dumnezeu Se va întrupa din nou în zilele de pe urmă, adică El va veni din nou în trup pentru a face a doua parte a lucrării Sale în trup. De aceea, nimeni nu-și dă seama că Dumnezeu S-a ascuns în trup, începând cu mult timp în urmă. Nu e de mirare, întrucât abia după Isus ce a înviat și S-a înălțat la cer, El a acceptat această însărcinare, prin urmare nu există o profeție clară despre a doua întrupare a lui Dumnezeu și este de neconceput pentru mintea umană. În toate numeroasele cărți de profeții din Biblie, nu există cuvinte care să menționeze clar acest lucru. Dar când Isus a venit să lucreze, existase deja o profeție clară care spunea că o fecioară va avea un prunc și va da naștere unui fiu, ceea ce înseamnă că El a fost conceput prin Duhul Sfânt. Cu toate acestea, Dumnezeu încă a spus că viața era la risc. Atunci, ce spune aceasta despre ziua de azi? Nu este de mirare că Dumnezeu spune că întruparea, de data aceasta, prezintă riscuri de mii de ori mai mari decât cele din Epoca Harului. În multe locuri, Dumnezeu a profețit, câștigând astfel, un grup de biruitori în țara Sinim. La Răsăritul lumii sunt câștigați biruitorii, așadar locul unde pășește Dumnezeu la a doua Sa întrupare este, fără îndoială, țara Sinim, exact acolo unde marele balaur roșu stă încolăcit. Acolo, Dumnezeu îi va câștiga pe descendenții marelui balaur roșu, astfel încât acesta să fie complet înfrânt și rușinat. Dumnezeu vrea să-i trezească pe acești oameni care suferă profund, să-i trezească complet și să-i facă să iasă din ceață și să-l respingă pe marele balaur roșu. Dumnezeu vrea să-i trezească din visul lor, să-i facă să cunoască esența marelui balaur roșu, să-și dea toată inima lor lui Dumnezeu, să se ridice de sub opresiunea forțelor întunecate, să se ridice la Răsăritul lumii și să devină dovada biruinței lui Dumnezeu. Doar atunci, Dumnezeu va câștiga slavă. Doar din acest motiv, Dumnezeu a adus lucrarea care s-a încheiat în Israel în țara în care stă încolăcit marele balaur roșu și, la aproape două mii de ani după plecare, a venit din nou în trup, pentru a continua lucrarea Epocii Harului. Pentru ochiul liber al omului, Dumnezeu lansează o nouă lucrare în trup. Dar, pentru Dumnezeu, El continuă lucrarea Epocii Harului, doar cu o separare de timp de câteva mii de ani și doar cu o schimbare a locului lucrării și a proiectului lucrării. Deși imaginea trupului, pe care Dumnezeu a luat-o în lucrarea de astăzi, este o persoană complet diferită de Isus, Ei împărtășesc aceeași substanță și rădăcină și Ei sunt din aceeași sursă. Poate că Ei au multe diferențe exterioare, dar adevărurile interioare ale lucrării Lor sunt complet identice. La urma urmei, epocile sunt la fel de diferite ca și ziua cu noaptea. Cum poate să rămână neschimbată lucrarea lui Dumnezeu? Sau cum pot lucrările să se întrerupă reciproc?

Isus a luat înfățișarea unui evreu, S-a conformat îmbrăcămintei evreilor și a crescut mâncând hrană evreiască. Acesta este aspectul Său uman obișnuit. Însă, trupul întrupat de astăzi ia forma oamenilor din Asia și crește în hrana națiunii marelui balaur roșu. Acestea nu sunt în conflict cu rostul întrupării lui Dumnezeu. Mai degrabă, ele se completează reciproc, întregind pe deplin adevărata semnificație a întrupării lui Dumnezeu. Deoarece trupul întrupat este denumit drept „Fiul Omului” sau „Hristos”, exteriorul lui Hristos de astăzi nu poate fi exprimat în aceiași termeni ca Isus Hristos. Până la urmă, trupul este numit „Fiul Omului” și este în chipul trupului. Fiecare etapă a lucrării lui Dumnezeu conține un înțeles mult mai profund. Motivul pentru care Isus a fost conceput de Duhul Sfânt este acela că El urma să răscumpere păcătoșii. El trebuia să fie fără păcat. Dar, numai la final, când a fost forțat să devină asemănarea trupului păcătos și a preluat păcatele păcătoșilor, El i-a salvat de crucea blestemată pe care Dumnezeu o folosea să-i mustre pe oameni. (Crucea este instrumentul lui Dumnezeu pentru a-i blestema și mustra pe oameni; mențiunile despre blestem și mustrare se referă, în special, la blestemarea și mustrarea păcătoșilor.) Scopul era să-i facă pe toți păcătoșii să se pocăiască și să folosească răstignirea pentru a-i face să-și recunoască păcatele. Adică, de dragul răscumpărării întregii omeniri, Dumnezeu S-a întrupat într-un trup care a fost conceput de către Duhul Sfânt și a luat asupra Sa păcatele întregii omeniri. Modul obișnuit de a descrie acest lucru este oferirea unui trup sfânt în schimbul tuturor păcătoșilor, echivalentul faptului că Isus a fost o jertfă de ispășire pusă în fața lui Satana pentru a-l „implora” pe Satana să întoarcă la Dumnezeu întreaga omenire nevinovată pe care el o călcase în picioare. Astfel, pentru a realiza această etapă a lucrării de răscumpărare, a fost nevoie de concepția de către Duhul Sfânt. Aceasta era o condiție necesară, un „tratat” în timpul luptei dintre Dumnezeu Tatăl și Satana. Acesta este motivul pentru care Isus a fost dat Satanei și doar apoi s-a finalizat această etapă a lucrării. Cu toate acestea, lucrarea lui Dumnezeu de răscumpărare de astăzi este deja de o măreție fără precedent, iar Satana nu are niciun motiv să facă cereri, astfel încât întruparea lui Dumnezeu nu necesită concepție de către Duhul Sfânt, căci Dumnezeu este în mod inerent sfânt și nevinovat. Deci, Dumnezeu întrupat, de data aceasta nu mai este Isus din Epoca Harului. Însă, El este încă de dragul voii lui Dumnezeu Tatăl și de dragul împlinirii dorințelor lui Dumnezeu Tatăl. Cum poate fi considerată aceasta o afirmație nerezonabilă? Oare întruparea lui Dumnezeu trebuie să urmeze un set de reguli?

Mulți oameni caută dovezi în Biblie, dorind să găsească o profeție a întrupării lui Dumnezeu. Cum poate omul, cu gândurile lui confuze și incoerente, să știe că Dumnezeu a încetat, acum mult timp, să „lucreze” în Biblie și a „sărit” în afara ei, pentru a face cu entuziasm lucrarea pe care El o planificase demult, dar, despre care nu-i spusese niciodată omului? Oamenii sunt prea lipsiți de judecată. După numai o fărâmă din firea lui Dumnezeu, ei, de obicei, se ridică pe o scenă înaltă și stau într-un „scaun cu rotile” de înaltă clasă, inspectând lucrarea lui Dumnezeu, mergând atât de departe încât să înceapă să-L educe pe Dumnezeu cu vorbe emfatice și incoerente. Numeroși „bătrâni”, purtând ochelari de lectură și mângâindu-și barba, își deschid „vechiul almanah” îngălbenit (Biblia) pe care l-au citit întreaga viață. Cu vorbe bolborosite și ochii aparent scânteietori, el întoarce când la Cartea Apocalipsei, când la Cartea lui Daniel și când la Cartea lui Isaia, cunoscută în întreaga lume. Holbându-se la o pagină plină ochi de cuvinte minuscule, el citește în tăcere, mintea lui învârtindu-se neîncetat. Dintr-o dată, mâna ce-i mângâia barba se oprește și începe să tragă de ea. Din când în când, se aude sunetul bărbii care se rupe. Un astfel de comportament neobișnuit te ia prin surprindere. „De ce folosește o astfel de forță? De ce este el atât de supărat?” Întorcându-ne la bătrân, sprâncenele lui sunt acum țepoase. Sprâncenele argintii au aterizat ca penele de gâscă exact la doi centimetri de pleoapele acestui bătrân, ca din întâmplare, și totuși atât de perfect, în timp ce bătrânul își ține ochii lipiți de paginile cu un aspect muced. După ce se întoarce la aceleași pagini de mai multe ori, nu se poate abține să nu sară în picioare și începe să vorbească, sporovăind[2] ca și cum ar face conversație cu cineva, deși lumina din ochii lui nu a părăsit almanahul. Dintr-o dată, el acoperă pagina prezentă și se întoarce spre „altă lume”. Mișcările sale sunt atât de grăbite[3] și înfricoșătoare, aproape că îi iau pe oameni prin surprindere. Deodată șoarecele, care ieșise din gaura sa și tocmai începuse să se simtă destul de relaxat în acel moment de liniște încât să se miște liber de colo până colo, se sperie atât de mult de mișcările sale neașteptate, încât aleargă grabnic înapoi în gaură și dispare în ea ca un nor de fum, pentru a nu mai apărea niciodată. Acum, mâna stângă nemișcată a bătrânului își reia mișcarea de mângâiere a bărbii, în sus și în jos. El se îndepărtează de scaun, lăsând cartea pe birou. Prin ușa ușor întredeschisă și prin fereastra deschisă, intră vântul, suflând cu nepăsare cartea și închizând-o, apoi deschizând-o, apoi închizând-o și deschizând-o din nou. Există o singurătate de nespus în această scenă și, cu excepția sunetului paginilor cărții care sunt foșnite de vânt, totul pare să fi amuțit. El, cu mâinile strânse la spate, străbate camera, acum oprindu-se, acum pornind, scuturându-și din când în când capul și repetând aparent: „O! Dumnezeule! Chiar ai face Tu asta?” Din când în când, el dă și din cap: „O, Dumnezeule! Cine poate înțelege lucrarea Ta? Nu sunt greu de căutat urmele pașilor Tăi? Eu nu cred că Tu faci lucruri nechibzuite”. În curând, sprâncenele bătrânului se strâng laolaltă, ochii se închid strâns, arătând o privire stingheră și, de asemenea, o expresie extrem de dureroasă, ca și cum ar vrea să chibzuiască încet. Acest lucru îl provoacă, cu adevărat, pe acest „bătrân mare”. În această etapă târzie a vieții sale, el, „din nefericire”, a dat peste această problemă. Ce se poate face în privința aceasta? Eu, de asemenea, sunt nedumerit și lipsit de puterea de a face ceva. Cine a îngălbenit vechiul său almanah? Cine a făcut ca barba și sprâncenele sale să crească toate fără milă precum zăpada albă pe diferite locuri de pe fața lui? Este ca și cum barba sa ar reprezenta trecutul lui. Cu toate acestea, cine știa că omul ar putea deveni stupid într-o asemenea măsură, căutând prezența lui Dumnezeu în vechiul almanah? Câte foi de hârtie poate avea vechiul almanah? Poate el să înregistreze, cu adevărat, toate faptele lui Dumnezeu? Cine îndrăznește să garanteze aceasta? În realitate, omul caută arătarea lui Dumnezeu și încearcă să împlinească voia lui Dumnezeu prin cuvinte ce analizează peste măsură.[6] Oare încercarea de a intra în viață în acest fel este la fel de ușoară precum pare? Nu este acesta un lucru absurd și un raționament fals? Nu ți se pare că acest lucru este derizoriu?

Note de subsol:

1. „Ambugui” indică faptul că oamenii nu au o pătrundere clară în lucrarea lui Dumnezeu.

2. „Sporovăială” este o metaforă pentru latura urâtă a oamenilor, atunci când ei cercetează lucrarea lui Dumnezeu.

3. „Grăbite” se referă la mișcările, nerăbdătoare, pripite, ale „bătrânului” în timp ce face referire la Biblie.

4. „Cuvinte ce analizează peste măsură” este folosit pentru a ridiculiza experții în erezii, care despică firul în patru referitor la cuvinte, însă nu caută adevărul sau nu cunosc lucrarea Duhului Sfânt.

Sursa: Biserica lui Dumnezeu Atotputernic


Zilele lui Noe din Matei 24:37 au sosit: cum Se va întoarce Dumnezeu pentru a lucra?

2020-07-17 16:25:51 | CĂRȚI

Zilele lui Noe au sosit: ce prezice acest semn?

Când vorbim despre omenirea din timpul lui Noe, toată lumea știe că incendierea și crima, tâlhăria, furtul și promiscuitatea deveniseră a doua natură pentru oamenii din acea vreme. Ei s-au ferit de Dumnezeu și nu au ascultat cuvintele Lui, iar în final Dumnezeu i-a distrus cu un potop mare. Apoi, ne uităm la oamenii din lumea de azi: ei venerează răul, iar locuri precum baruri de karaoke, saloane de masaj pentru picioare, taverne și cluburi de dans pot fi văzute pe străzi și alei în fiecare oraș; oamenii mănâncă, beau și se distrează, complăcându-se în plăcerile trupului; majoritatea oamenilor se întrec unii cu alții pentru faimă, câștig și statut, luptându-se între ei, complotând unii împotriva altora și înșelându-se unii pe alții, prietenii și rudele nefăcând excepție. Oamenii s-au săturat cu toții de adevăr, iubesc nedreptatea și trăiesc în păcat; niciunul nu ia inițiativa să caute adevărul sau să caute adevărata cale și chiar Îl neagă deschis pe Dumnezeu și I se împotrivesc. Toată omenirea trăiește sub domeniul Satanei și chiar și cei care cred în Domnul se depravează urmând tendințele lumești. Ei râvnesc după plăceri păcătoase, trăind mereu într-un ciclu de păcătuire și apoi de mărturisire și nu pun în practică învățăturile Domnului, deși le cunosc bine. Astfel de scene nu pot să nu amintească de profeția făcută de Domnul Isus în urmă cu două mii de ani: „Aşa cum s-a întâmplat în zilele lui Noe, tot aşa va fi şi în zilele Fiului Omului. Oamenii mâncau, beau, se însurau şi se măritau, până în ziua când Noe a intrat în arcă şi a venit potopul şi i-a distrus pe toţi. […] Tot aşa va fi şi atunci când se va arăta Fiul Omului” (Luca 17:26-30). Putem vedea din această profeție că atunci când oamenii din zilele de pe urmă devin la fel de stricați și de răi ca și oamenii din vremea lui Noe, Domnul va veni din nou. Dar în ce fel se va arăta Domnul? Și cum ar trebui să-L întâmpinăm?

Cum va veni Domnul în zilele de pe urmă?

Mulți oameni vorbesc despre acest verset din Biblie: „Îl vor zări pe Fiul Omului venind dintre norii cerurilor cu putere și cu mare slavă” (Matei 24:30). Ei cred că atunci când Domnul Se întoarce , El va face acest lucru venind în mod fățiș pe un nor și că ne va ridica direct în Împărăția cerurilor și toată lumea Îl va vedea și, astfel, ei așteaptă pasiv pe Domnul să vină pe un nor. Adevărul este, însă, că noi am ignorat profețiile biblice care afirmă că mai există un alt mod în care Se va întoarce Domnul, cum ar fi „Iată, Eu vin ca un hoț” (Apocalipsa 16:15), „Dacă însă nu te trezeşti, voi veni ca un hoţ […]” (Apocalipsa 3:3), „Iată, Eu stau la uşă şi bat! Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el şi voi mânca cu el, şi el cu Mine” (Apocalipsa 3:20), „Căci aşa cum iese fulgerul de la răsărit şi se vede până la apus, tot aşa va fi şi venirea Fiului Omului” (Matei 24:27), și „Prin urmare, fiţi pregătiţi şi voi, pentru că Fiul Omului va veni în ceasul în care nu vă aşteptaţi” (Matei 24:44). Aceste profeții menționează întoarcerea Domnului „ca un hoț”, și că El va „sta la ușă și va bate”. Aceasta dovedește că Domnul va veni fără zgomot și în secret și că acest lucru va avea loc fără ca cineva să știe. Aceste versete menționează, de asemenea, „venirea Fiului Omului” și „Fiul Omului vine”, iar orice referire la „Fiul Omului” înseamnă Dumnezeu întrupat. Doar Cel născut din om și care posedă umanitate normală poate fi numit „Fiul Omului”; dacă Domnul ar veni în forma trupului Său spiritual după învierea Sa, atunci nu ar putea fi numit „Fiul Omului”. Așadar, acest lucru arată că în zilele de pe urmă, Domnul Se întoarce în trup pentru a lucra printre oameni în secret.

În acest punct, unii se pot simți nedumeriți și se pot gândi: „Biblia profețește atât că Domnul va veni pe nori și că orice ochi Îl va vedea, dar și că Domnul va veni în trup în secret. Nu este aceasta o contradicție?” De fapt, nu există nicio contradicție în cuvintele lui Dumnezeu. Venirea Domnului are loc în două moduri: un mod este că El vine pe nori, în mod fățiș, în timp ce celălalt este că El vine în secret, ca un hoț. Tot ce a profețit Dumnezeu va fi împlinit și realizat, însă Dumnezeu lucrează în etape și există un plan pentru lucrarea Lui. Mai întâi Dumnezeu Se întrupează și vine în secret pentru a-Și îndeplini lucrarea de mântuire a omului, iar apoi Se arată în mod deschis tuturor, venind pe un nor, pentru a răsplăti pe cei buni și a pedepsi pe cei răi.

Ce lucrare vine să facă Domnul în zilele de pe urmă?

De ce vine Dumnezeu mai întâi în secret? Aceasta are legătură cu lucrarea pe care o face Dumnezeu când Se arată în zilele de pe urmă. Să citim aceste versete din Biblie: „Căci este timpul să înceapă judecata chiar de la Casa lui Dumnezeu” (1 Petru 4:17). „Pe cel ce Mă respinge şi nu primeşte cuvintele Mele are cine să-l judece: Cuvântul pe care l-am spus Eu, acela îl va judeca în ziua de pe urmă” (Ioan 12:48). „El spunea cu glas puternic: «Fiţi temători de Dumnezeu şi daţi-I slavă, pentru că a sosit ceasul judecăţii Lui! Închinaţi-vă Celui Ce a făcut cerul, pământul, marea şi izvoarele de apă»” (Apocalipsa 14:7). „Pe cel ce învinge îl voi face un stâlp în Templul Dumnezeului Meu şi nu va mai pleca din el” (Apocalipsa 3:12). „Mai am să vă spun multe lucruri, dar acum nu le puteţi purta. Însă când va veni El, Duhul adevărului, vă va călăuzi în tot adevărul. Căci El nu va vorbi de la Sine, ci va vorbi tot ceea ce va auzi şi vă va anunţa lucrurile ce urmează să vină” (Ioan 16: 12-13). Și cuvintele lui Dumnezeu spun: „Deşi Isus a lucrat mult printre oameni, El a completat doar răscumpărarea întregii omeniri şi a devenit jertfa pentru păcat a oamenilor şi nu l-a scăpat pe om de toată firea lui stricată. Deplina mântuire a omului de influenţa Satanei nu a necesitat doar ca Isus să preia păcatele omului ca jertfă pentru păcat, ci şi ca Dumnezeu să facă o lucrare mai mare pentru a-l scăpa pe om cu totul de firea lui, care a fost stricată de Satana. Şi astfel, după ce omului i-au fost iertate păcatele, Dumnezeu S-a întrupat pentru a-l conduce pe om în noua epocă şi a început lucrarea de mustrare şi judecată, şi lucrarea aceasta l-a adus pe om într-un tărâm mai înalt” (Prefață la „Cuvântul Se arată în trup”).

Putem vedea din aceste cuvinte că, atunci când Domnul Se întoarce în zilele de pe urmă, El va exprima mai multe adevăruri și va face lucrarea de judecată. El va folosi „cuvântul pe care [L]-a spus” pentru a judeca și a demasca stricăciunea noastră, astfel încât să reflectăm asupra noastră, să dobândim pocăința și schimbarea adevărată, fiind curățați în cele din urmă de Dumnezeu și devenind biruitori, care sunt conduși în Împărăția Sa. Acest lucru se datorează faptului că, deși am fost răscumpărați de Domnul Isus și păcatele noastre au fost iertate, rădăcina păcatului nostru, adică natura noastră păcătoasă rămâne adânc înrădăcinată în noi și, fiind controlați de ea, nu putem să nu comitem frecvent păcate. Iată doar câteva exemple: când alți oameni fac lucruri care contravin intereselor noastre, poate că îi urâm și poate chiar ne supărăm; în mod obișnuit, spunem că vom fi loiali lui Dumnezeu și că vom asculta de El, dar atunci când se întâmplă ceva ce nu ne place, Îl înțelegem greșit și Îl învinovățim pe Dumnezeu și, în cazuri grave, chiar Îl abandonăm. Acest lucru arată că nu ne-am debarasat de cătușele și de constrângerile păcatului, că încă trăim într-o stare de păcătuire și apoi de mărturisire și că avem nevoie ca Dumnezeu întrupat să facă lucrarea de judecată pentru a ne curăța de stricăciunea noastră odată pentru totdeauna. Când auzim glasul lui Dumnezeu, suntem ridicați înaintea Lui și experimentăm judecata și mustrarea cuvintelor lui Dumnezeu, când firile noastre stricate sunt purificate și ne putem supune lui Dumnezeu, ne închinăm Lui și Îl iubim în orice împrejurări, acesta este momentul când suntem transformați în biruitori de către Dumnezeu. Aceștia sunt cei 144 000 de biruitori așa cum e profețit în Cartea Apocalipsa, și acest lucru împlinește perfect capitolul 14, versetul 4 din Apocalipsa: „Aceştia sunt cei care nu s-au întinat cu femei, căci sunt virgini. Ei Îl urmează pe Miel oriunde merge. Ei au fost răscumpăraţi dintre oameni ca prime roade pentru Dumnezeu şi pentru Miel”. Dacă Domnul S-ar întoarce mai întâi pe nor cu mare slavă, atunci toți oamenii s-ar arunca la pământ pentru a I se închina. Atunci nu ar fi posibilă demascarea nesupunerii și împotrivirii față de Dumnezeu din natura omului, și ar fi lipsit de temei ca Dumnezeu să exprime adevăruri care vizează expresiile noastre de stricăciune pentru a ne judeca. Chiar dacă Dumnezeu ar dezvălui esența noastră stricată, noi nu am accepta-o și nu am putea fi purificați și schimbați. Dacă așa ar sta lucrurile, Dumnezeu nu ar fi capabil să-Și realizeze lucrarea de a face biruitori.

Mai mult, în zilele de pe urmă, Dumnezeu va dezvălui, de asemenea, fiecare tip de persoană, va separa pe fiecare în funcție de felul lor, îi va răsplăti pe cei buni și îi va pedepsi pe cei răi. Dacă Domnul S-ar întoarce pe nori cu mare slavă, atunci toți L-ar vedea și s-ar arunca la pământ pentru a-L primi și a I se supune. Nimeni, fie că a crezut în Dumnezeu sau a aparținut Satanei, fie că a iubit adevărul sau nu, fie că L-a ascultat pe Dumnezeu sau I s-a împotrivit, nu ar putea fi demascat de Dumnezeu. Atunci, secerarea și vânturarea așa cum sunt prezise în Biblie și lucrarea de separare a fiecăruia în funcție de felul lor, de separare a oilor de capre, a grâului de neghină etc. nu s-ar putea săvârși. Deși Dumnezeu știe cine este bun și cine este rău, dacă oamenii nu sunt dezvăluiți, atunci ei nu vor recunoaște acest lucru, cu atât mai puțin vor fi convinși de acesta. Prin urmare, este clar că Dumnezeu face lucrarea de judecată în zilele de pe urmă pentru a mântui omul odată pentru totdeauna, pentru a forma un grup de biruitori și pentru a separa pe fiecare în funcție de felul lor. Pentru a face acest lucru, El trebuie mai întâi să Se întrupeze și să vină în taină. Odată ce este format un grup de biruitori, perioada lucrării secrete a lui Dumnezeu se va încheia și doar atunci va veni Dumnezeu în mod deschis pe nori, arătându-Se tuturor națiunilor și popoarelor pentru a începe să-i răsplătească pe cei buni și să-i pedepsească pe cei răi. Toți cei care au acceptat lucrarea de judecată a lui Dumnezeu și sunt purificați vor fi conduși în cele din urmă în Împărăția lui Dumnezeu, iar cei care nu au acceptat lucrarea lui Dumnezeu întrupat și care se împotrivesc, Îl calomniază și Îl hulesc pe Dumnezeu vor fi revelați ca slugi rele și ca neghină. Astfel de oameni vor fi măturați de dezastre cu multe vaiete și scrâșnire a dinților. Doar atunci se va împlini această profeție din Cartea Apocalipsa: „Iată, El va veni pe nori şi orice ochi Îl va vedea, chiar şi cei care L-au străpuns. Toate neamurile pământului se vor jeli din pricina Lui” (Apocalipsa 1:7).

Cum ar trebui să întâmpinăm arătarea și lucrarea Domnului?

Cu toate că Dumnezeu întrupat lucrează în taină, ce putem face noi pentru a putea să-L întâmpinăm pe Domnul? Apocalipsa 3:20 spune: „Iată, Eu stau la uşă şi bat! Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el şi voi mânca cu el, şi el cu Mine.” Matei 25:6 spune: „La miezul nopţii a răsunat un strigăt: «Iată mirele! Ieşiţi-i în întâmpinare».” Putem vedea din aceste versete că în zilele de pe urmă, Dumnezeu Își va folosi cuvântările pentru a bate la ușile noastre, și va folosi oameni ca să ne strige vestea că mirele S-a întors. Așadar, când cineva ne predică Evanghelia ar trebui să cercetăm cu o inimă deschisă și să ne concentrăm pe ascultarea glasului lui Dumnezeu. Atâta timp cât îl recunoaștem a fi glasul lui Dumnezeu, trebuie să ne grăbim să acceptăm și să ne supunem, și să ținem pasul cu lucrarea lui Dumnezeu în zilele de pe urmă. Aceasta înseamnă să întâmpinăm întoarcerea Domnului.

Astăzi, doar Biserica lui Dumnezeu Atotputernic , mărturisește deschis că Domnul a venit în taină în trup și că El este Dumnezeu Atotputernic, Hristos din zilele de pe urmă. Dumnezeu Atotputernic a exprimat milioane de cuvinte și El face lucrarea de judecată începând cu casa lui Dumnezeu, purificând și mântuind pe toți cei care vin înaintea Lui. Dumnezeu Atotputernic a apărut și Își face lucrarea de aproape 30 de ani și El a format deja un grup de biruitori – lucrarea de judecată a lui Dumnezeu se apropie acum de sfârșit. Au loc dezastre unul după altul în toată lumea; se apropie zilele lui Noe. Trebuie să fim fecioarele înțelepte și să ne grăbim să cercetăm lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic din zilele de pe urmă, căci făcând așa, vom avea șansa să-L întâmpinăm pe Domnul și să fim salvați înainte de sosirea dezastrelor. Dacă ne agățăm de ideea că Domnul vine pe nori, refuzând să căutăm și să cercetăm lucrarea lui Dumnezeu întrupat, atunci vom fi abandonați și eliminați de Domnul, și vom fi anihilați de dezastre și pedepsiți. Este întocmai cum spune Dumnezeu Atotputernic: „Multor oameni poate să nu le pese de ceea ce spun, dar Eu tot vreau să-i spun fiecărui așa-zis sfânt care Îl urmează pe Isus că, atunci când Îl veți vedea cu ochii voștri pe Isus coborând din ceruri pe un nor alb, aceasta va fi arătarea publică a Soarelui dreptății. Poate că acela va fi un moment de mare entuziasm pentru tine, și totuși, ar trebui să știi că, timpul când asiști la coborârea lui Isus din cer este și timpul când tu cobori în iad pentru a fi pedepsit. Aceasta va anunța sfârșitul planului de gestionare (planului de mântuire) al lui Dumnezeu și va fi momentul când Dumnezeu îi răsplătește pe cei buni și îi pedepsește pe cei răi. Căci judecata lui Dumnezeu va fi încheiată înainte ca omul să vadă semne, atunci când nu există decât exprimarea adevărului” („Când vei vedea trupul spiritual al lui Isus, Dumnezeu va fi făcut din nou cerul și pământul” din Cuvântul Se arată în trup).

Sursa: Biserica lui Dumnezeu Atotputernic

🎋Profețiile privind cea de-a doua venire a lui Iisus au fost de fapt îndeplinite. Învățați mai multe despre venirea Domnului. 🔗


Trâmbița Adevărului | Dialoguri interviu „CenSCMAM Simpozionul Mileniul Nu mai e un mister”

2020-07-15 16:56:07 | Filme religioase

Trâmbița Adevărului | Dialoguri interviu „CenSCMAM Simpozionul Mileniul Nu mai e un mister”

Din 28-29 iunie 2018, la Panacea Museum Gardens din Bedford, UK, Centrul pentru Studiul Critic al Mișcărilor Apocaliptice și Milenare (CenSCMAM) a ținut un simpozion despre literatura apocaliptică, dezastrul final și Mileniu. La eveniment au luat parte experți și specialişti religioși cunoscuți, precum Christopher Rowland, profesor emerit Dean Ireland de Exegeză a Sfintei Scripturi, de la Universitatea Oxford, Massimo Introvigne, directorul Centrului pentru Studiul Noilor Religii (CSNR) din Italia și Matthew Askey, un preot care slujește la catedrala Southwell Minster, din Nottinghamshire. În timpul simpozionului, profesorul Introvigne a ținut o prelegere numită „Filmarea Epocii Împărăției”. Bazându-se parțial pe musicalul Bisericii lui Dumnezeu Atotputernic, „Ființele umane și-au recăpătat sfințenia pe care o aveau odinioară,” această prelegere antrenantă și înviorătoare a oferit o interpretare clară a arătării Împărăției Milenare (Mileniul). În ultimii ani, au existat dezastre din ce în ce mai grave pe tot globul. Lumea devine tot mai haotică, apar năluciri în stele, iar profețiile Bibliei încep să se adeverească toate. Oamenii simt că dezastrul e iminent, iar unii se întreabă: Dezastrul final va distruge Pământul? Unde se va arăta Mileniul? Și cine va primi permisiunea să intre? În timpul simpozionului, faimosul specialist în religie, profesorul Introvigne, a comunicat misterul dezvăluit de Hristos din zilele de pe urmă, Dumnezeu Atotputernic: Împărăția Milenară, Împărăția lui Hristos prorocită în Apocalipsa din Bible, se va arăta pe Pământ după marele dezastru. Pentru noi, întreaga omenire, aceasta este o veste extraordinară! Deoarece implică soarta, sfârșitul și destinația fiecăruia dintre noi!

💥Cum sunt îndeplinite profețiile privind a doua venire a domnului ? Învățați mai multe despre vestea bună a întoarcerii Domnului.  🔗


Cuvântul lui Dumnezeu „Lucrarea lui Dumnezeu, firea Sa și Dumnezeu Însuși (III)” Partea a treia

2020-07-13 17:33:55 | Cantari crestine

Cuvântul lui Dumnezeu „Lucrarea lui Dumnezeu, firea Sa și Dumnezeu Însuși (III)” Partea a treia

Fulgerul de la Răsărit, Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, q-a doua venire a Domnului Isus, Hristosul zilelor de pe urmă. Aceasta este alcătuită din toți cei care acceptă lucrarea lui Dumnezeu Atotputernic în zilele de pe urmă și care sunt cuceriți și mântuiți de cuvintele Lui. Biserica a fost întemeiată personal, în întregime de Dumnezeu Atotputernic și este condusă de El, ca Păstor. Cu siguranță aceasta nu a fost creată de o persoană. Hristos este adevărul, calea și viața. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat.

🌾Bine ați venit pentru a urmări mai multe conținuturi conexe. 🔗

1. Cuvântul lui Dumnezeu „Lucrarea lui Dumnezeu, firea Sa și Dumnezeu Însuși (III)” Partea a patra