日本の朝

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世界の「皆様」 へ  2019-04-17:砂漠を守るために高価な「メキシコ国境の壁」はいらない。 メキシコ国境沿いを「特別地帯」にして「工場」を守るための「壁」は必用だ! 

2019-06-11 07:20:39 | 世界の皆さんへメール

世界のメディアの「皆様」 へ 


2019-06-11:拝啓、フィリッピンのメディアはまだ日本政府のハニートラップに堕ちている。
フィリッピンのメディアよ!日本政府の被害者になったフィリッピン人を助けるために、
メディア自身が、日本の「出入国管理及び難民認定法」を勉強しなさい。


下記サイトで、「出入国管理及び難民認定法」
(Immigration Control and Refugee Recognition Act)の最新の全文を確認できます。
(日本語および英文)
http://www.japaneselawtranslation.go.jp/law/detail_main?id=173&vm=4


第1部。入管法について、ウィキペディでは次のように説明しています。
いわゆる「ポツダム命令」の一つとして出入国管理令の「題名」で1951年(昭和26年)10月4日に「公布」、
同年11月1日に「施行」された。

ポツダム宣言の「受諾」に「伴い」発する命令に関する件に基く
「外務省関係諸命令」の措置に関する法律(昭和27年法律第126号)第4条の規定により、
日本国との「平和条約」「発効日」(1952年(昭和27年)4月28日)以降も
「法律としての効力を有する」との「存続措置」がとられたため、
法令番号は政令のままであるが法律の効力を有するものとして扱われており、
以後の一部改正もすべて法律により行われている。
日本国の難民条約・難民議定書への加入に伴い1982年(昭和57年)1月1日に
「題名」が現在のものに改められた。

形式は政令だが効力は法律同等、題名の末尾は「法」ではあるが「法律」ではない、
など特殊な経緯を持つ。
通常、法令においては冒頭(第1条など)に目的・趣旨についての規定が置かれ、
この中で法令自身を指す文体として「この法律(政令)は、○○を目的とする。」などと表記されるが、
入管法についての当該部分は、出入国管理令の時代は「この政令は」と、
題名改正後は「出入国管理及び難民認定法は」との表記が用いられており、
名実共に法律でなければ用いることができない
「この法律は」という表記をしないよう配慮がなされている。

略称については、正式の題名では「出入国管理」と「難民認定」が「並列」であること、
また、難民に関する報道の記事で「難民」の語を略する「必然性」がないことから
「報道等」では「入管難民法」とする「例が多い」が、
「法令条文その他」の「公的文書」において引用する場合は原則として「入管法」と表記される。
実際の出入国管理行政は、法務省入国管理局、入国者収容所及び地方入国管理局が所掌し、
法務大臣、入国審査官、入国警備官などが遂行する。

明日に続きます。

第2部。私は、2つのことを「訴えて」います。
これは日本政府による「国際的」な「人権侵害」です。
事件から10年近くになります。私の命には限りがあります。
私たちの「honorの回復と賠償」が行われるように、皆様のご支援をお願いします。
世界が「法の下で統治」を無視するならテロで解決するのは当然です。しかし、クレイジーです。

1.外国人が「在留の資格」以外の「違法な労働」を行った。しかし外国人は無罪です。
外国人だけが入管法70条「違法な労働の罪」で処罰されました。
これに対して入管法は不法な労働の「因果関係」である雇用者を入管法73-2条
(不法な就労を助長した罪)で処罰しています。

しかし、日本の司法は外国人のみを「処罰」しましたが、「雇用者」を「処罰」していません。
これは明らかに「法の下での平等の原則」に反します
そして「恣意的」に外国人だけを「処罰」することを禁じた国際法に違反しています。

違法に外国人を雇用した雇用者が「無罪」であるならば、違法に働かされた外国人も「無罪」です。
そうであれば、入管法70条に対する「刑法の他の犯罪を支援した者」は誰もいません。
「私、KinGungaku、フィリッピン国の外交官、フィリッピン大使館職員」は無罪です。

2.検察が「入管法22-4-4条の支援」を理由として、
入管法70条に対して刑法の60条および62条の
「他の犯罪を支援する罪」を「適用」することは「クレイジー」です。
これは法の論理が狂っている。

外国人が入管法22-4-4条
(虚偽の書類を提出することによるstatus of residenceの取得)に規定する行為を行った。
しかし、これに対する「刑事処罰」はありません。
処分は、法務大臣による「status of residenceの取り消し」と「国外への強制退去」です。
したがって「刑法の60条および62条の「他の犯罪を支援する罪」は適用できません。
「起訴状」が指摘する入管法22-4-4条の「犯罪の理由」は入管法70条とは因果関係がない。
まったく、法の論理が狂っている。

日本政府は「告訴」を「crush」ています。
しかし国家権力による「crush」は「Statute of limitations」の「停止」です。
資料は下記にあります。
http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/ 
被害者は世界にたくさんいます。

敬具。Yasuhiro Nagano  

 

メディアへお願い ******************************************


世界中の多くの人々が犠牲になっています。
ジャーナリストとして、事実を報道してください。
「法の下での統治」はお金では買えません。
中国のメディアは、貧乏な中国人が日本に行き、日本政府から「人権侵害」を受けている事実を報道すべきです。
フィリッピンメディアは、大使館職員や外交官までが、日本政府から「人権侵害」を受けている事実を「報道」すべきです。

韓国政府は「comfort women」や「 drafted (factor) worker」などの条約で解決済みの「事件」を追及するべきではない。
韓国政府は現在の「入管法の人権侵害の被害者」の「救済」を日本政府に「要求」するべきです。

韓国政府が「日韓条約」を無視する「個人の賠償の請求」を認めるならば「日韓条約」は破棄された。ありがとう!!
「日本人」は朝鮮半島に残してきた「日本人の個人財産」の返還を韓国政府に求めます。
国会が承認した「条約」は国家として守る義務があります。
韓国の裁判所や日本の裁判所は、国会で制定した条約や法律を無視しています。
世界のメディアは東アジアで起こっている「不法な統治」を報道すべきです。


私の情報 ***************************************************

私は、貴方のジャーナリストとしての正義に期待しています。
お問合せください。

下記のプログで公開しております。
http://omoide-tommy.seesaa.net/
https://toworldmedia.blogspot.jp/


住所
名前 YasuhiroNagano長野恭博
携帯電話

 

助けてください。
不明な点はお問い合わせください。
enzai_mirai@yahoo.co.jp

********************************************************************

 

<Public mail> #MeToo Human rights victim!


To everyone in the world's media 


2019-06-11:In order to help philippines who have been victims
of the Japanese government, the media itself has been involved
in the Japanese government's "Entry and Exit Control and Refugee Recognition Act" Do not study.

You can check the latest full text of the Immigration Control
and Refugee Recognition Act at the following site:
(Japanese and English)
http://www.japaneselawtranslation.go.jp/law/detail_main?id=173&vm=4

Part 1: The entrance method is explained in the following section.
It was "promulgated" on October 4, 1951, and "enforced" on November 1 of the same year,
under the title of "Entry and Exit Control Order" as one of the "Pawdam command".

Under the provisions of Article 4 of the Act on Measures of the Ministry of Foreign Affairs
(Law No. 126 of 1947) based on the case concerning the order issued
by the "Acceptance" of the Potsdam Declaration,
the "Peace Treaty with Japan" Since the "Persistent Measures" were issued
after "Effective Date" (April 28, 1952, April 28, 1952),
"Laws and ordinances are effective" Are treated as having an effect,
and all subsequent amendments are also made by law.
With the entry of Japan into the Refugee Convention and the Refugee Protocol,
the title was changed to the current one on January 1, 1982 (Showa 57).

The form is a government ordinance but the effect is equal to the law,
and the title of the title is "law" but not "law".
Normally, in the laws and ordinances, there is a provision concerning the purpose
and purpose at the beginning (Article 1), and in this context,
as the style that refers to the law itself,
"this law (ordinance) is aimed at ○○" This part
of the Immigration Control Law is indicated as "This Cabinet Order"
in the era of the Immigration Control Order, and "Immigration Control
and Immigration Control Law" after the title amendment is used.
And it is considered not to be labeled "this law" which can not be used unless it is a law.

As for the abbreviated terms, the fact that "entry and exit management"
and "refugee recognition" are "parallel" in the official title,
and that there is no "inevitability"
in the article on refugees, Etc. ", the term" immigration law "refers to" many cases ",
but in the case of" official documents "of" other laws and regulations ",
the term" immigration law "is used as a general rule.
Actual immigration control is carried out by the Immigration Bureau of the Ministry of Justice,
the Immigration Control and Immigration Bureau, and the Minister of Justice,
the Immigration Inspector, and the Immigration Security Officer.

It will continue tomorrow.

Part 2. I "complain" about two things.
This is an international "human rights violation" by the Japanese government.
I am close to 10 years from the incident, and my life is limited.
We ask for your support so that our "honor recovery and compensation" will be done.
It is natural for the world to solve it in a ter- ror as long as it ignores "governance
under the law," but it is a cry.

1. An alien has committed an "illegal labor" other than a "residence permit."
However, the alien is innocent.
Only foreigners were punished by Article 70 of the Immigration Control Law "Illegal labor".
In contrast, the Immigration Control Act punishes employers who are "causal"
of illegal labor under Article 73-2 of the Immigration Control Law
(a crime promoting illegal employment).

However, the Japanese judiciary "punished" only foreigners, but did not "punish" the employer.
This is clearly contrary to the "principle of equality under the law"
It also violates international law that prohibits "punishment" of "foreigners" arbitrarily.

If an employer who illegally employed an alien is "innocent",
the alien who was illegally worked is also "innocent".
If so, nobody has supported "other criminal offenses of the Penal Code"
against Article 70 of the Immigration Control Law.
"I, KinGungaku, diplomat of Philippine country, Philippine Embassy staff" is innocent.

2. The prosecution is to "apply" Article 60 of the Penal Code
and Article 62 of the Penal Code for "supporting crimes other than crime"
against Article 70 of the Immigration Control Law on grounds of "support
of Article 22-4-4 of the Immigration Control Act" Is a "cache".
This is the logic of the law.

The foreigner performed an act stipulated in Article 22-4-4
of the Immigration Control Act
(Acquisition of status of residence by submitting false documents).
However, there is no "criminal punishment" against this.
Dispositions are the "resumption of status of residence"
and "forcible deportation abroad" by the Minister of Justice.
Therefore, Article 60 of the Criminal Code and Article 62
of the Criminal Code "can not apply to crimes to support other crimes".
The "reason for the crime" in Article 22-4-4 of the Immigration Control Law pointed out
by the "indictment" has no causal relationship with Article 70 of the Immigration Control Act.
The logic of the law is mad.

The Japanese government "crushes" the complaint.
However, "crush" due to state power is "stop" of "Statute of limitations".

The documents are as follows.
http://www.miraico.jp/Bridgetohumanrights/

The victim is in the world.

Yasuhiro Nagano


Request to media ******************************************

Many people around the world have been sacrificed.
As a journalist, please report the facts.
"Government under the law" can not be bought with money.
Chinese media should report the fact that poor Chinese are going to Japan and receiving "human rights abuses" from the Japanese government.
The Philippine media should "report" the fact that even embassy officials and diplomats are receiving "human rights abuses" from the Japanese government.

The Korean government should not pursue "cases" that have been settled by treaties such as "comfort women" or "drafted (factor) workers".
The Korean government should "request" the Japanese government for the "remedies" of the current "victims of human rights abuses under the Immigration Act".

If the Korean government accepts a "claim for personal compensation" ignoring the "Japan-Korea Treaty", the "Japan-Korea Treaty" has been destroyed. Thank you!!
"Japanese" asks the Korean government for the return of "Japanese personal property" left on the Korean peninsula.
The “Convention Treaty” approved by the Diet has a duty to protect as a nation.
Korean courts and Japanese courts have ignored treaties and laws established in parliament.
The world media should report the "illegal governance" taking place in East Asia.


My information *************************************************

I hope for justice as your journalist.
Please inquire.

It is published in the following program.
http://omoide-tommy.seesaa.net/
https://toworldmedia.blogspot.jp/

 

Name Yasuhiro Nagano Yasuhiro Nagano

 


Help me.
Please contact us if you have any questions.
enzai_mirai@yahoo.co.jp

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コメント
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