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WISCONSIN MAGAZINE of HISTORY June 1949 - 霊犀社2
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the four-bank key board - 霊犀社2
axle wire
WISCONSIN MAGAZINE of HISTORY June 1949 - 霊犀社2
The Original Typewriter Enterprise,1867-1873 Richard N. Current 391
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the four-bank key board - 霊犀社2
He soon found that he must not only "superintend the making" but also direct a further redesigning of the machine. What was needed was to make it more durable .in particular, to design it so that the types would stay in line.
This was hard to do, because the short, stiff wires, which now directly connected key levers and type bars, pulled at an angle rather than straight. Four men.Sholes, Glidden, Schwalbach, and Densmore's inventive stepson Walter J. Barron.set to work on the problem. Glidden rigged up a system of intermediate levers to get a straight pull. Sholes disapproved, but Densmore encouraged Glidden to go ahead. Then, after spending two months and $1,000 on experiments, he discarded Glidden's scheme as too complicated, too " trappy." Meanwhile Barron suggested and Sholes and Schwalbach perfected an alternative method of pulling relatively straight. At the end of the summer of 1871 Densmore himself finally reached the conclusion that Sholes had first arrived at nearly four years earlier. Densmore said: "I think we are justified in saying that the invention is done, and the machine is now ready for the manufacturer."22
22 James to Emmett Densmore, June 18, 1871, and to Amos Densmore, Oct. 1, 1871.
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彼は、すぐ、彼がしなければならないと気付いた 「制作を指揮してください」 けれども、直接的 マシンのより一層の再設計 。 必要であったものは、それを特により丈夫にすることでした タイプが一列にいるように、それをデザインする 。
これは、それゆえ 短く、堅いワイヤ 今やキーレバーとタイプバーを直接接続したので、しづらかった、角度 というよりも まっすぐ で引かれます。 問題に取り組む4 men.Sholes、グリッデン、Schwalbach、およびデンズモアの創意に富んだまま子ウォルターJ. Barron.set。 グリッデンは、まっすぐな引くことを得るために、中間的なレバーのシステムの上に装着していました。 ショールズは反対したけれども、デンズモアは、進めるようにグリッデンに勧めました。 そして、2ヶ月および1,000ドルを実験に使った後に、彼はまた「厄介。」複雑すぎるので、グリッデンの計画を処分しました。 その間、バロンは提案し、ショールズとSchwalbachは、相対的にまっすぐに引いている代わりの方法を完成しました。 最終的に、最初、約4年早くショールズが到着した 場合 という結論を取って来る1871デンズモア自身の夏の終わりに。 デンズモアは言いました: 「私は、私達が、発明がされると言うことがもっともであると思い、マシンは現在メーカーの用意ができています。」22
22 エメットデンズモア、1871年6月18日、およびエイモスデンズモア、1871年10月1日へのジェームズ。
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