テクノストラベル@読み捨てかわら版@これってどうなの旅の今昔

2004年12/20から、つらつらと書き続けて参りましたブログがプロバイダ閉鎖によりやむなくこちらに引越し致しました(涙

航空会社あるある、これを云われたら、搭乗者はぐうの音も出ない

2024-12-25 05:22:39 | 航空会社

それは

 

“技術的な問題で!“  

 

Most American Airlines flights are delayed after a tech issue caused a nationwide groundstop

24Dec.2024

 

Following a brief outage that grounded all American airlines flights during one of the busiest travel periods of the year, American Airlines says it has resumed service Tuesday morning, albeit with substantial delays.

American Airlines said a “vendor technology issue” was responsible for delaying all of its flights in the United States. But the company began boarding flights again at around 8 am ET, and flights have since resumed, airline spokeswoman Sarah Jantz told CNN.

 

 

 

 

Most American Airlines flights are delayed after a tech issue caused a nationwide groundstop | CNN Business

Most American Airlines flights are delayed after a tech issue caused a nationwide groundstop | CNN Business

CNN

 

 

アメリカで一番、忙しい時季と言っても間違いないクリスマスシーズンに

メジャー航空の「アメリカン航空」が遅れて多くの搭乗者が混乱した

 

素朴な疑問ですが、乗り継ぎ客の他社便へ乗り継ぐ便の手配をして貰えたのだろうか?

同社便どおしならまだしも

 

何事にも、おおらかに対応して貰えていた時代とはもう、新型コロナ渦中からそれが明けた今、

運送事業者の適切な対応を期待することは、無理だとの認識で、旅行をすべきです

 

これからの特に、英語が不得意で、気弱な日本人にとっての海外旅行には相当な覚悟を持って望まないと、えらい災難に遭遇しても、右往左往するだけで、どうする事もできません、

 

 

 

 

 

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« なんだかんだ言っても、これ... | トップ | 潤っているのは外人訪日旅行... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

航空会社」カテゴリの最新記事