英語のページはこちらです。
A組の様子です。
しんと静まり返った中、集中して取り組んでいました。
パレットに全色出して微妙な色合いを作り出しています。
同じ風景でも描いている人によって表現の仕方が異なります。
今年の5年生はどんな彩りで浄水通りを描いてくれるのでしょう
か。
1学期も半分が過ぎようとしています。
残り時間を大事にがんばってくださいね!
英語のページはこちらです。
A組の様子です。
しんと静まり返った中、集中して取り組んでいました。
パレットに全色出して微妙な色合いを作り出しています。
同じ風景でも描いている人によって表現の仕方が異なります。
今年の5年生はどんな彩りで浄水通りを描いてくれるのでしょう
か。
1学期も半分が過ぎようとしています。
残り時間を大事にがんばってくださいね!
The japanese page is this page.
Students and work from Class C.
Class C tried to increase the decorations on their egg.
The students worked well together and helped each other.
They learned how to make a paper spring.
They liked to make these coloured strips rather than decorate.
They showed their work to each other.
We did an exchange activity.
The japanese page is this page.
Work from Class B.
“Teacher, this red thing is a wiener!”
Someone told me. It looks colourful and appetizing.
This is a 2 part lunch-box. There are nice decorations. I’m thinking about the combination of colours to make it look beautiful.
Looking at this photo it looks big, but actually this is a small box.
There are face decorations on the side. Each face is different.