公開メモ DXM 1977 ヒストリエ

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時計を戻せ ジョー・バイデン氏は「次期大統領」ではない

2020-11-12 05:38:00 | カウンター・グレートリセット
郵便局従業員が内部告発したがCNNとWashington Post  は消印変造証言を局員の捏造であり本人が宣誓撤回したというニュースは捏造だった。元は司法省職員が撤回を強要したことに援護記事を出したことによる。しかし郵便局従業員リーチャードは録音していた。そして彼は馘になった。


ワシントン) - Judicial Watchのトム・フィトン会長は本日、大統領選について次のような声明を発表した。

ジョー・バイデン氏は「次期大統領」ではない。

選挙日後に結果を変更することは、法的・憲法上の重大な懸念を生じさせるものであり、トランプ大統領は、利用可能な法的・憲法上の救済手段を用いて、選挙結果がアメリカ国民に信頼されるようにすべきである。

複数の州が選挙日の後、何日も大統領票を数えているのは普通ではありません。また、選挙後の集計の妥当性についても重大な懸念が生じている。

一方で、ツイッターやフェイスブックなどのソーシャルメディアを含むメディアは、バイデン氏が次期大統領であると不正確なレッテルを貼っている。公式の情報源は選挙を呼んでいません。連邦法と憲法は、公式の情報源を州の役人、選挙区、そして最終的には議会に限定している。

Judicial Watchは、無謀にも1億枚の投票用紙や投票用紙の申請書を郵送することによる混乱と不正行為のリスクの増大について、長い間警告してきました。9月に行われた最新の調査では、米国の353の郡で投票資格のある年齢の市民よりも180万人多くの有権者が登録されていたことが明らかになった。言い換えれば、それらの郡の登録率は、有権者の有資格者の100%を超えていたのです。この調査では、各州がオンラインで公開している最新の登録データを収集した。そして、このデータを、2014年から2018年までに米国コミュニティ調査(ACS)によって収集された、国勢調査局の最新の5年間の人口推計値と比較した。ACSの調査は毎月350万人の住所に送られており、その5年間の推計値は、10年ごとの国勢調査以外では最も信頼性の高い推計値と考えられています。

ペンシルバニア州では、汚い投票名簿を一掃するための私達の訴訟により、名簿に80万人の「余分な」名前が発見されました。実際に、ペンシルバニア州と郡の当局は、連邦裁判所に、登録リストの番号についての矛盾した数字を与えました。

連邦法は、大統領選は選挙日までに決まるとされていたことを明確にしているようだ。例えば、米国法典3条1項は次のように述べている。

大統領と副大統領の選挙人は、各州において、大統領と副大統領の選挙の後、4年目に大統領と副大統領の選挙が行われるたびに、11月の第1月曜日の次の火曜日に任命される。

選挙日には、トランプ大統領が大統領に勝利するための票を持っていました。これらの得票数は、選挙日後に前代未聞の異常な集計が行われたために変更された。

ペンシルバニア州、ジョージア州、ミシガン州、ウィスコンシン州、アリゾナ州の州議会は、大統領選挙の紛争を解決するための独立した憲法上の権限を持っています。そして、議会は選挙人を受け入れるか否かの最終的な権限を持っています。

一方、Judicial Watchは本日、州と連邦の情報自由法に基づく選挙論争の包括的な調査を開始した。

ありがたいことに、憲法はメディアに大統領選挙の勝者を宣言する権限を与えていない。

Judicial Watchは、よりクリーンな選挙のための全国的なリーダーです。

2018年、最高裁は、Judicial Watchがオハイオ州との連邦訴訟で和解した結果、有権者名簿クリーンアッププログラムを支持しました。カリフォルニア州は、Judicial Watchとの連邦訴訟で和解し、昨年、ロサンゼルス郡の有権者名簿から最大160万人の非活動的な名前を削除するプロセスを開始した。ケンタッキー州も昨年、別のJudicial Watchの訴訟を終わらせるための同意協定を結んだ後、数十万人の古い登録簿の一掃作業を開始した。

2020年には、Judicial Watchはノースカロライナ州、ペンシルバニア州、コロラド州が有権者名簿の清掃を怠ったとして訴え、イリノイ州が連邦法に違反して有権者名簿データの開示を拒否したとして訴えている。

Judicial Watchの選挙への取り組みについては、こちらをご覧ください。

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www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。
Washington, DC) – Judicial Watch President Tom Fitton issued the following statement today regarding the presidential election:

Joe Biden is not “president-elect.”

Changing results after Election Day raises significant legal and constitutional concerns, and President Trump should use available legal and constitutional remedies to help ensure the election results can be trusted by the American people.

It is not normal for multiple states to be counting presidential votes for days after Election Day. And it raises significant concerns about the validity of post-election counts.

Meanwhile, the media, including social media like Twitter and Facebook, are inaccurately labeling Biden is president-elect. No official sources have called the election. Federal law and the Constitution limit official sources to state officials, the Electoral College, and, ultimately, Congress.

Judicial Watch has long warned of the chaos and increased risk of fraud from recklessly mailing 100 million ballots and ballot applications. Our most recent research, in September, revealed that 353 U.S. counties had 1.8 million more registered voters than eligible voting-age citizens. In other words, the registration rates of those counties exceeded 100% of eligible voters. The study collected the most recent registration data posted online by the states themselves. This data was then compared to the Census Bureau’s most recent five-year population estimates, gathered by the American Community Survey (ACS) from 2014 through 2018. ACS surveys are sent to 3.5 million addresses each month, and its five-year estimates are considered to be the most reliable estimates outside of the decennial census.

In Pennsylvania, our litigation to clean up dirty voting rolls there uncovered 800,000 “extra” names on the rolls. In fact, Pennsylvania state and county authorities gave conflicting numbers about their registration list numbers to a federal court.

Federal law seems clear that the presidential contest was supposed to be decided by Election Day. For example, 3 U.S. Code § 1 states:

The electors of President and Vice President shall be appointed, in each State, on the Tuesday next after the first Monday in November, in every fourth year succeeding every election of a President and Vice President

On Election Day, President Trump had the votes to win the presidency. These vote totals were changed because of unprecedented and extraordinary counting after Election Day.

The state legislatures of Pennsylvania, Georgia, Michigan, Wisconsin, and Arizona have independent constitutional authority to resolve presidential election disputes. And Congress has the ultimate authority to accept or reject electors.

In the meantime, Judicial Watch today launched a comprehensive investigation into the election controversy under state and federal freedom of information laws.

Thankfully, the Constitution does not give the media the ability to declare the winner of a presidential election.

Judicial Watch is a national leader for cleaner elections.

In 2018, the Supreme Court upheld a voter-roll cleanup program that resulted from a Judicial Watch settlement of a federal lawsuit with Ohio. California settled a federal lawsuit with Judicial Watch and last year began the process of removing up to 1.6 million inactive names from Los Angeles County’s voter rolls. Kentucky also began a cleanup of hundreds of thousands of old registrations last year after it entered into a consent decree to end another Judicial Watch lawsuit.

In 2020, Judicial Watch sued North Carolina, Pennsylvania, and Colorado for failing to clean their voter rolls, and sued Illinois for refusing to disclose voter roll data in violation of federal law.

You can learn more about Judicial Watch’s election efforts here.

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