追補2022/10/18
米潜水艦はノルドストリーム爆発事故の近くにいた
By Michael Baxter - 2022年10月18日
米国のロサンゼルス級攻撃型潜水艦が9月26日に発生したノルドストリーム爆発事故の近くにおり、爆発が起こった直後に損傷したパイプラインをオーバーフライトした海軍P-8ポセイドンの乗組員によると、ロシアからドイツに天然ガスを運ぶ海底導管を機能停止させる役割を担っていた可能性があるとのことです。
既報の通り、米軍のホワイト・ハットは、バイデン政権に忠実な高官を、ロシアのプーチン大統領が自らの収入源を破壊したかのように見せかける偽旗作戦に関連付ける確かな証拠を入手した後、ポセイドンの乗員を逮捕した。
ポセイドンのパイロットは何度も尋問に耐えて、最初のストーリーを守り通したと、JAGの情報筋はリアル・ロー・ニュースに語った。彼らは、ソナーブイを投下し、パイプラインの近くをうろついた後、潜水艦の活動の証拠を全く見つけられず、命令に従ってカムチャッカ半島に向けてその地域を出発したと言った。
しかし、P-8のソナーオペレーターの一人は、JAGの調査官に全く別の話をした。彼は宣誓供述書で、P-8は最初のブイを爆発のあった場所の真上に投下したと書いている。ポセイドンはその後、パイプラインの上空で半径を広げながら6つのレーストラック・パターンを飛行し、それぞれのサーキットでブイを投下した。最後のブイは震源地から南東に約50マイルの地点に落下した。
「最後のソナーブイは、ほとんど即座に、ドイツの海岸線に南東に向かう高速で移動する地下の過渡現象を明らかにした。落下地点から2,500ヤード、27ノットの速度で接近していた。しかし、それはロシアの潜水艦ではなかった。私は音響とウォーターフォールと呼ばれるデジタルディスプレイの両方で接触を分類した。それは、データベースによると、絶対にロサンゼルス級であった[省略]」と、彼の宣誓証言の一部が読み上げられた。
JAG筋はRRNに対し、調査が進行中である間は潜水艦の名前を省略するよう要求した。
ロサンゼルス級攻撃型潜水艦は、1976年以来、米海軍の主力艦として活躍してきた。魚雷、対艦ミサイル「ハープーン」、陸上攻撃用ミサイル「トマホーク」などを搭載しており、最大90日間、129人を収容できる。現在も27隻が就役している。
このロサンゼルス級潜水艦の存在は、ソナーマンにとって驚きだった。
米軍の潜水艦がこの地域にいるとは聞いていなかったので、上司に報告したところ、『うーん、あれを見ることになっているのかどうか、よくわからないんだ』と言われたんです。ケフラビックに戻ると、アイスランドの役人、CIAと思われるスーツを着たアメリカ人、そしてビデオ通話でアメリカ海軍提督(名前は省略)から個別に報告を受けた。アメリカの潜水艦は見ていないと言われた」と、彼の供述は続く。
彼の証言は多くの矛盾を残している。もし彼の証言が真実なら、パイロットは嘘をついていることになる。リアル・ロー・ニュースは、リリーフ・パイロットと他の4人の乗組員の尋問の要約をまだ待っている。
JAGの関係者がRRNに語ったところによると、「質問に答えるたびに、別の質問が飛び出してくる」そうだ。「まだ6時間分の飛行データの欠落の問題がある。その時間内に何が起こったかを立証する唯一の方法は、航空機とセンサーのログを調べることであるが、我々はそれを持っていない。そして、飛行機が見つからないので、それがないのです。飛行機がないのです。空にもケフラビックにもない。ここでは誰も諦めていない。JAGは論理的な結論に至るまでこれを追う。"
言論の自由と代替メディアはディープステートによって攻撃されている。ディープステートの裁判官と陪審員は、アレックス・ジョーンズに10億ドル近くを支払わなければならないと決定した。リアル・ロー・ニュースが生き残り、成功するためには、読者のサポートが必要です。ご協力いただいた方々に感謝します。
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P-8 Poseidon Pilots Cry Foul: “We Weren’t there when Nord Stream Blew”
The P-8 Poseidon pilots arrested in connection with the Nord Stream explosion have cried foul, telling JAG investigators on Friday that their plane, which took off from Air Station Keflavik, Iceland, was hundreds of miles from the undersea natural gas conduits when the explosions took place.
Public flight tracking data support their contention. Data taken from FlightRadar24 and FlightAware, both publicly accessible websites, showed the P-8 over the North Sea at 0003GMT when seismologists in Sweden detected what they first thought to be a quake. The P-8 then flew a racetrack loop over Poland before changing course for the Baltic pipeline area. The P-8 approached to within 15m of the blast site and circled it, then flew toward the Kamchatka Peninsula.
The P-8, pilots told JAG investigators, could not be at two locations at the same time, and thus, neither could they.
“The pilots’ story is they were ordered to break off from their normal patrol route to investigate the explosion, to search for submarines in the vicinity. The PIC said they’d been ordered to deploy sonar buoys and search for the acoustic signature of an Akula-class Russian sub. Finding nothing, they left. On the surface the story might seem logical, but if you dig down it don’t make sense. Why would Russia compromise their own pipeline? How would they know which submarine to search for? And there’s more,” our source said
The “more” he mentioned refers to missing flight data between 0339 GMT and 0620 GMT. Contemporary aircraft like the P-8 use a technology called ADS-B to broadcast in real-time their GPS location, altitude, ground speed and other data to ground stations and other aircraft, once per second. Air traffic controllers and properly equipped aircraft can immediately receive this information. Public tracking apps such as FlightAware and FlightRadar24 also pick up these data. The gap in coverage suggests two possibilities: mechanical malfunction, or the pilots disabled the ADS-B.
“The pilots deny any wrongdoing and say the ADS-B functioned properly the entire flight,” our source said. “But there’s more to this incident and that’s why they’re still in custody. There’s evidence I can’t yet disclose.”
Asked whether the relief pilots or crew supplied information that contradicts the pilots’ statements, he added, “We haven’t finished interviewing yet, but soon.”
P-8 Poseidon Crew Arrested in Connection with Nord Stream Explosion
By Michael Baxter - October 7, 2022
P-8ポセイドン乗組員、ノルドストリーム号爆発事故との関連で逮捕
By Michael Baxter - 2022年10月7日
ノルドストリームパイプラインの現在損傷している部分をオーバーフライトした米海軍P-8ポセイドン対潜水艦のパイロットとクルーは、木曜日の夜、米軍の憲法学者派閥によって逮捕されました;ホワイト・ハットの情報源はリアルローニュースに伝えました。
ノルドストリームは、ロシアとヨーロッパの間のバルト海の下を通る2本の天然ガスパイプラインである。 ノルドストリーム計画は、パイプラインが欧州におけるロシアの影響力を強めるという懸念から、一部の中東欧諸国や米国が反対してきた。2022年9月26日、NS1とNS2のパイプラインは、国際海域での水中爆発に起因するほぼゼロまでの大きな圧力低下を複数回経験し、稼働不能となった。
レーダーによる追跡と公開されている飛行追跡ソフトウェアにより、爆発が起こった場所の上空にP-8が1機だけ存在することが確認されました。
早送りで。今週RRNは、JAG捜査官が水曜日に無関係の容疑で逮捕したアメリカ空軍大佐ブレイン・L・ベーカーに関する記事を2つ掲載した。しかし、ベーカーの過去を総合的に調査したところ、偶然にも、空軍将校でありながら、ディープステートの商品で知られ、合衆国憲法を裏切るカルロス・デル・トロ海軍長官と何度も電子的に通信していたことが判明したのである。
情報筋によると、ベーカーとデル・トロの間の通信はほとんど良性であった。しかし、3つの通信は特にウラジミール・プーチンと西ヨーロッパに対する彼の「絞め殺し」に対する憎悪について議論していた。ベーカーはあるメールで、「...ノルドストリームを破壊すれば、ヨーロッパはプーチンの氷の支配から解放されるだろう」と書き、デル・トロに、その目標を達成するために政権が軍備の使用を認可すると思うか、と尋ねた。デル・トロは、そのために必要な空軍と海軍の戦力リストを示して反応した。海上隊の航空機と潜水艦は、デル・トロの回答の中で言及された。
米海軍法務長官団は、この書簡はベーカーがノルドストリームに損害を与えたと信じるに足る根拠があるとしている。この告発は、予想通り、犯罪者バイデン政権とMSMが国民に伝えてきたこと、つまりプーチン大統領がノルドストリームの破壊を命じたということと真っ向から対立するものである。しかし、もしそれが本当なら、プーチンは自分の収入源を潰してしまい、本質的に自分の足を撃つことになるからだ。もしプーチンがヨーロッパの天然ガスを拒否したいのであれば、彼は単に自分の側のバルブを閉じることができたはずだ。
水曜日の夜、グアンタナモ湾のJAG調査官はベイカーに答えを求めたが、彼は口を閉ざし、彼が取った「かもしれない」行動も民主主義を守るという名目で行われたものだと言った。
「しかし、ベイカーの沈黙とあいまいな短い声明、それに電子メールは、この件を追及する十分すぎる理由になりました。実用的な情報、実質的な証拠を得たのです。P-8の乗組員が必要だったのです。
その翌日、特殊作戦部隊を含む米軍のあらゆる部門のホワイト・ハットが、運命的な任務を遂行した9人を逮捕するための極秘作戦を開始した。その中には、パイロットと副パイロット、リリーフパイロット、そしてP-8の広範なセンサー群をモニターしていた5人の乗組員も含まれていた。
情報筋は彼らがどのように拘束されたかは語らなかったが、作戦は滞りなく行われ、9人全員が拘束され、「安全な場所」で尋問を受けているか尋問を待っているところだと述べた。
反乱軍の潜水艦の関与について尋ねると、情報筋は回避的にこう答えた。「今は何も言うことはない。このパズルは少しずつ解けてきている "と。
編集:正確を期すため、記事中の一文を編集しました。当初、「...爆発が起こった場所で、起こった時間に」と書きましたが、「...爆発が起こった場所で、起こった時間に」としました。P-8がいつその地域を飛び越えたかについて矛盾があるため、最後のフレーズを"...around the time they took place "に変更しました。現在、追加情報の入手に努めています。 無料版のDeepL翻訳(www.DeepL.com/Translator)で翻訳しました。
The pilots and crew of a US Navy P-8 Poseidon anti-submarine aircraft that overflew now damaged sections of the Nord Stream pipeline were arrested by the constitutionalist faction of the U.S. military Thursday evening; White Hat sources told Real Raw News.
Nord Stream is a pair of natural gas pipelines that run under the Baltic Sea between Russia and Europe. The Nord Stream projects have been opposed by some Central and Eastern European countries, as well as the United States, due to concerns that the pipelines would increase Russia’s influence in Europe. On 26 September 2022, the NS1 and the NS2 pipelines experienced multiple large pressure drops to almost zero, attributed to underwater explosions in international waters, rendering them inoperable.
Radar tracks and publicly available flight tracking software identified the presence of a single P-8—and no other aircraft—above where the explosions took place, around the time they took place.
Fast forward. This week RRN printed two articles on USAF Colonel Blaine L. Baker, whom JAG investigators arrested Wednesday on unrelated charges. But a comprehensive investigation into Baker’s past revealed, coincidentally, that he, though an Air Force officer, had on several occasions communicated electronically with Secretary of the Navy Carlos Del Toro, a known Deep State commodity and betrayer of the US Constitution.
The communiques between Baker and Del Toro were mostly benign, sources told RRN; however, three discussed specifically their hatred of Vladimir Putin and his “stranglehold” on Western Europe. In one email Baker wrote, “…Disruption of Nord Stream would free Europe of Putin’s icy grip,” and asked Del Toro whether he thought the administration would sanction the use of military hardware to accomplish that goal. Del Toro responded with a list of Air Force and Naval assets in the theater that could do the trick. Maritime aircraft and submarines were mentioned in Del Toro’s response.
The U.S. Navy Judge Advocate General’s Corps says the correspondence is probable cause to believe Baker had a hand in damaging Nord Stream. This accusation, expectedly, directly contradicts what the criminal Biden regime and the MSM have relayed to the public—that Vladimir Putin ordered Nord Stream’s destruction. But that makes no sense, for if true, Putin crippled his own revenue stream, essentially shooting himself in the foot. If Putin wanted to deny Europe natural gas, he could’ve simply close the valves on his end.
On Wednesday evening, JAG investigators at Guantanamo Bay pressed Baker for answers, but he refused to talk, saying any actions he “may or may not” have taken were done in the name of safeguarding democracy.
“A person’s silence alone should never be misconstrued as guilt, but Baker’s silence and ambiguous brief statement, combined with the emails, gave us more than sufficient reason to pursue this. We had actionable intelligence, substantive proof. We needed the crew of the P-8 to fit the pieces together,” our source said.
A day later, White Hats across all branches of the US Armed Forces, including members of the Special Operations community, launched a clandestine operation to apprehend the 9 men who flew the fateful mission. They included the pilot and co-pilot, the relief pilots, and the five crewmen who monitored the P-8’s extensive sensor suite.
Our sources would not say how they were taken into custody, but he did say the operation went off without a hitch and that all nine are in custody and either being interrogated or awaiting interrogation at “secure locations.”
When asked about the involvement of a rebel submarine, our source answered evasively: “Nothing to say on that right now. This puzzle is getting solved a piece at a time.”
Edit: We have edited a sentence in the article to reflect accuracy. Initially, we wrote, “…where the explosions took place, at the time they took place. We have changed the final phrase to “…around the time they took place,” as there are discrepancies on when exactly the P-8 overflew the area. We are efforting to obtain additional information.