US11072252
[0005] DE 10 2012 211 048 A1, which corresponds to US 2015/0102776 describes a charging device for charging a charge accumulator of an electrically powered motor vehicle.
【0004】
独国特許出願公開第102012211048号明細書(DE 10 2012 211 048 A1)には、電気駆動自動車の蓄電装置を充電する充電装置が記載されている。
The charging device has a coupling device for inserting a charging plug.
充電装置は、充電プラグを差し込むための連結装置を有する。
US11084383
In an alternative embodiment, the chopper circuit 112 may convey the electrical energy received from the traction motor 108 to a battery or another electrical storage device for future use of the electrical energy.
他の実施形態では、チョッパ回路(112)は、電気エネルギーの将来の使用のために、トラクションモーター(108)から受け取った電気エネルギーをバッテリーまたは他の蓄電装置へと伝えることができる。
US10787210
[0026] Power source 102 may drive undercarriage assembly 104 of machine 100 at a range of output speeds and torques.
【0017】
動力源102は、出力速度及びトルクの範囲内で機械100のアンダーキャリッジアセンブリ104を駆動することができる。
Power source 102 may be an engine such as, for example, a diesel engine, a gasoline engine, a gaseous fuel-powered engine, or any other suitable engine.
動力源102は、例えばディーゼルエンジン、ガソリンエンジン、ガス燃料動力エンジン、または任意の他の適宜なエンジンのようなエンジンであることができる。
Power source 102 may also be a non-combustion source of power such as, for example, a fuel cell, a power storage device, or any other source of power known in the art.
また動力源102は、たとえば燃料電池、蓄電装置、または当業界に知られた任意の他の動力源のような非燃焼動力源であることができる。
US10798804
[0111] FIGS. 4A-C illustrate exemplary user interfaces and hardware features of the wall switch 108 .
【0092】
図4A~図4Cは、壁面スイッチ108の例示的なユーザーインターフェースおよびハードウェア特徴部を示している。
According to embodiments, at the core of the wall switch 108 is powering circuitry, including a rechargeable battery, for extracting power as needed from the 120V “hot” line voltage wire.
いくつかの実施形態によれば、壁面スイッチ108の中核に、必要に応じて120V「通電」線間電圧線から電力を取り出すための、充電式電池を含む、電力供給回路がある。
The rechargeable battery can either be used as a conventional back-up source or as a reservoir to supply excess DC power if needed for short periods.
充電式電池は、従来のバックアップ電源として、または必要な場合に短期間だけ過剰なDC電力を供給するための蓄電装置として使用され得る。
US10847805
[0005] Batteries with longer lives, higher capacities, and reduced safety concerns are needed for many applications including electric vehicles, grid storage, and consumer electronics.
【0005】
電動自動車、グリッド蓄電装置及び家庭用電気機器類を含む多くの用途において、寿命が延長し、容量が増加し、安全面の問題が軽減された電池が必要とされている。
US10355498
[0055] In transient operation (e.g., withdrawing charge from the EV ESS or charging the stationary storage device using wind turbines or solar panels and the like),
【0054】
過渡動作時には(例えばEVのESSから電荷を引き出す、または風力タービンまたはソーラパネル等を使用して定置用蓄電装置に充電する)、
the current flow relative to ESS 100 will be irregular and unpredictable, and is determined by the operational pattern (driving, wind, and sun).
ESS100に対する電流の流れは不規則かつ予測不能になり、運用パターン(運転、風力、および太陽)によって決定される。
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