EP3084374
[0072] An edge of prism 122 opposite to surface 122a is also but not necessarily supported from below by a prism base 204.
【0067】
表面122aに対向するプリズム122の縁は、プリズム基底204によって下からも支持されるが、そうでなくてもよい。
A coating (not shown), such as a metal (e.g., gold), is also often applied to prism 122 to enable stable coupling to the top of configured surface 156 of instrument 100 to also provide support to prism 122 from above.
金属(例えば金)等のコーティング(図示せず)も多くの場合プリズム122に適用され、器具100の構成された表面156の上部への安定した連結を可能にし、上からのプリズム122への支持も提供する。
Support provided by surface 156 and base 204 allows prism 122 to withstand significant applied forces during operation without being displaced from its mounting position.
表面156及び基底204によって提供される支持は、プリズム122が動作中に、その搭載位置からずれることなく、著しい適用された力に耐えることを可能にする。
US11021117
[0057] An existing mounting point 210 may be provided on the vehicle for physically locating and affixing the original flasher relay.
【0035】
既存の搭載位置(mounting point)210が、元のフラッシャ・リレーを物理的に配し取り付けるために車両上に設けられる場合もある。
The same location 210 may be used to store and secure the strobe module 300 .
同じ位置210が、ストロボ・モジュール300を収容し固定するために使用されてもよい。
In embodiments where the strobe module 300 interfaces with the vehicle at least partially via the wiring harness 208 , the mounting point may be near the connector 214 .
ストロボ・モジュール300が少なくとも部分的に配線ハーネス208を介して車両とインターフェースする実施形態では、装着位置はコネクタ214に近いとよい。
US10578717
[0022] In embodiments where there are a plurality of laser beams being emitted by a LiDAR system, each laser beam may be individually adjusted in strength via dimmable glass.
【0014】
[0022]LiDARシステムによって発せられるレーザビームが複数ある実施形態では、各レーザビームの強度が調光可能ガラスを介して個別に調節されることが可能である。
This embodiment supports more options for mounting locations of the dimmable glass on the aircraft or other vehicles.
この実施形態は、航空機または他のビークル上の調光可能ガラスの搭載位置に関して、より多くのオプションをサポートする。
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