US9389228
"There has been significant evolution in terms of eliminating certain hardware from automated “wet” chemistry analytical systems. For example, U.S. Pat. No. 7,250,303 to Jakubowicz et al., describes a combinational analyzer in which pluralities of disposable metering tips are used in order to eliminate wash modules and on board fluidic systems that were previously required. This elimination of hardware enabled integration of the above noted wet chemistry hardware with additional systems for permitting the testing of so-called dry slide or thin film analytical test elements within the same apparatus. These latter analytical test elements, as generally described by U.S. Pat. No. 3,992,158 to Przbylowicz et al., are generally defined by an integral multi-layered support structure onto which sample fluid can be added and in which results can be obtained to detect various changes in the condition of the sample to yield analytical results. The above noted test elements are relatively compact and therefore a plurality of these elements can be stored for use on board an automated analyzer, such as the above-noted version. In this analyzer, a predetermined volume of sample fluid is added from a sample supply using a metering mechanism having a proboscis wherein the sample is dispensed onto the slide test element at a dispensing station of the analyzer. Upon dispensing, the sample is affected by a porous spreading layer relative to a reagent layer of the slide element in which an analyte of interest can react. The slide element includes the reagent layer as well as a reflective intermediate layer, wherein reaction results can be detected through a change in electromagnetic radiation or through a colorimetric change, by way of example. "
自動「湿式」化学分析システムからある特定のハードウェアを排除する点において、大幅な進展があった。例えば、Jakubowiczらの米国特許第7,250,303号は、以前必要であった洗浄モジュール及び搭載流体システムを排除するために、複数の使い捨て計量先端部が使用される組み合わせ分析器について説明している。このハードウェアの排除は、同一の装置内でいわゆる乾式スライド又は薄フィルム分析試験要素の試験を可能にするための、上述の湿式化学ハードウェアと追加システムとの統合を可能にした。これらの後者の分析試験要素は、一般にPrzbylowiczらの米国特許第3,992,158号によって説明されるように、一般に、サンプル流体を添加し、かつサンプルの状態における様々な変化を検出して分析結果を得ることにより結果を得ることができる一体式多層支持構造によって画定される。上述の試験要素は、比較的コンパクトであり、したがって、複数のこれらの要素は、上述のバージョン等の自動分析器に搭載して使用するために保管され得る。この分析器において、既定容量のサンプル流体は、サンプルが分析器の分配ステーションのスライド試験要素上に分配される、突起部を有する計量機構を使用してサンプル供給部から添加される。分配時、サンプルは、所望の検体が反応することができるスライド要素の試薬層に対して多孔質分散性層により影響を受ける。スライド要素は、試薬層及び反射中間層を含み、反応結果は、例えば、電磁放射の変化又は比色分析の変化を通して検出され得る。
US10029808
"The increasing use of avionics, electrically powered subsystems, electric actuation systems (“EAS”), and the like, onboard commercial and military aerospace vehicles has led to a desire for improved thermal management of the heat loads produced by these electrical components. For example, aerospace vehicles with EAS, as opposed to hydraulically actuated control systems, are becoming more common. However, aerospace vehicles with EAS often include more actuators for ailerons, flaps, and other components, which produce more heat than comparable hydraulic actuators. Moreover, hydraulic actuation systems naturally transfer heat from their associated actuators by way of the hydraulic fluid, whereas EAS do not typically include such heat transfer systems. "
アビオニクス機器、電動サブシステム、電気作動システム(EAS:electric actuation system)などを、商業用又は軍事用の航空宇宙ビークルに搭載して使用することが増えるにつれて、これらの電気コンポーネントによって生成される熱負荷に対する、より効果的な熱管理が望まれている。例えば、油圧作動式の制御システムに代わり、EASを備える航空宇宙ビークルが、より一般的になってきている。しかしながら、EASを備える航空宇宙ビークルは、エルロン、フラップ、及びその他のコンポーネント用の、よりたくさんのアクチュエータを含むことが多く、これらは、油圧アクチュエータよりも多くの熱を発生させる。また、油圧作動システムは、関連するアクチュエータから、油圧流体を介して自然に熱を伝達するが、EASは、通常、そのような熱伝達システムを含まない。
US2019012355
"[0020] FIG. 1 shows a system 100, especially for use on board a motor vehicle. System 100 includes a first component 105, a second component 110, optionally a third component 115 and a transport component 120 to connect components 105 through 115. In particular, first component 105 may include a sensor, which is coupled to a scanning device 125 for sensing an object 130. As an example, scanning device 125 may include a radar sensor or lidar sensor and object 130 may include a person or a motor vehicle, for instance. However, in another specific embodiment, first component 105 may also include a control unit, for example. "
図1は、特に自動車に搭載して使用するためのシステム100を示す。このシステム100は、第1構成要素105、第2構成要素110、随意に第3構成要素115、および構成要素105〜115を接続するための輸送構成要素120を含む。第1構成要素105は、特にオブジェクト130を検出するための走査装置125に接続されたセンサを含む。例えば、走査装置125はレーダセンサまたはライダーセンサを含んでいてもよい。オブジェクト130は、例えば人または自動車を含んでいてもよい。しかしながら、別の実施形態では第1構成要素105は、例えば制御器を含んでいてもよい。
US9402322
"In particular embodiments, interconnects 721 may have one or more tube openings 731. Tube openings 731 may be open to the atmosphere, or any other environment in which circuit board 700 is used (for example, in space or under water). Tube openings 731 may allow the pressure within interconnects 721 to equalize to the outside environment. Equalization of pressure may prevent damage to circuit board 700 if the circuit board is used in environments where the pressure may vary. For example, if circuit board 700 is used onboard an aircraft, tube openings 731 may allow the pressure inside of interconnects 721 to equalize to the pressure of the altitude of the aircraft. In particular embodiments, interconnects 721 may not connect to any electrical devices, and instead serve as cooling passages through which a cooling fluid may be circulated. In these embodiments, tube openings 731 may provide points through which a cooling fluid may enter and exit circuit board 700. "
特定の実施形態において、相互接続部721は、1つまたは複数のチューブ開口731を有していてもよい。チューブ開口731は、大気または回路基板700を使用するその他任意の環境(たとえば、宇宙または水中)に開口していてもよい。チューブ開口731は、相互接続部721内の圧力を外部環境と等しくすることができるものであってもよい。圧力を等しくすることによって、圧力が変化し得る環境で回路基板を使用する場合に、回路基板700の損傷を防止するようにしてもよい。たとえば、回路基板700を航空機に搭載して使用する場合、チューブ開口731は、相互接続部721の内側の圧力を航空機の高度の圧力と等しくすることができるものであってもよい。特定の実施形態において、相互接続部721は、如何なる電気デバイスにも接続されず、代替として、冷却流体を循環可能な冷却通路として機能するようになっていてもよい。これらの実施形態において、チューブ開口731は、冷却流体が回路基板700に出入り可能な点を提供していてもよい。
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