WO2018127811
[0059] Fig. 10 is a flow diagram indicating an example of integrated usage of a shopping assistant in store apparatus, and a remote user communications device with a personalized shopping support application, according to some embodiments;
【図10】いくつかの実施形態に従った、店舗装置内のショッピングアシスタント、およびパーソナライズショッピングサポートアプリケーションを備えたリモートユーザー通信装置の統合利用例を示す流れ図である。
WO2008154056
Convenience stores typically have a POS CS that includes only a single POS terminal.
コンビニエンスストアは一般に、単一のPOS端末だけを含むPOS CSを有する。
A POS terminal is a location where there are devices for data input and data output, such as a keyboard, a monitor, a printer, and a bar code scanner.
POS端末は、キーボード、モニタ、プリンタおよびバーコードスキャナといったデータ入力およびデータ出力用装置が存在する場所である。
Convenience stores each sell on average around a million dollars of non packaged goods annually. Convenience store transactions are characterized by relatively low total purchases per transaction, averaging $5-6 dollars.
コンビニエンスストアは各々、毎年、平均してほぼ100万ドルの非包装商品を販売する。コンビニエンスストア取引は、平均して5~6ドルの相対的に低い取引当たり総購入によって特徴づけられる。
The majority of convenience stores purchase transactions are paid for using currency (cash). The average time a consumer spends waiting in line and completing a transaction in a convenience store is about one minute.
大多数のコンビニエンスストア購入取引は通貨(現金)を用いて支払われる。消費者がコンビニエンスストアで列に待って取引を完了するのに費やす平均時間は約1分である。
Roughly 50 percent all revenue in convenience stores derives from tobacco sales, andl7 percent from beverage sales.
コンビニエンスストアにおける全収益のほぼ50パーセントはタバコ販売から得られ、l7パーセントが飲料販売からである。
The convenience store market is highly fragmented. Even chain stores such as "7-11" are often franchises in which the franchiser store control of store equipment and procedures, such as which POS CS to use, is not absolute.
コンビニエンスストア市場は非常に細分化されている。“セブンイレブン(7-11)”のようなチェーン店でさえしばしば、どのPOS CSを使用するべきかといった店舗装置および手順のフランチャイザー店舗管理が絶対的ではないフランチャイズである。