Јапонски медиумите што доведе Асахи Shimbun дојдоа да темелно критикуваат петиција политика на Јапонија.
Сепак, јас никогаш не слушнале дека тие критикуваше петицијата политика во САД = лобирање темелно, и така натаму, и сте ги прочитале.
Другиот ден, беше на снимањето, од страна на документарниот филм во светот, мултимилионер на САД се плаќаат само еднаков или помал од 15% од данокот.
Тоа е резултат на нивните ентузијастички лобирање.
Се видов таква програма и тоа беше изненаден.
Како и за кои се сомнева дека следните кога никој не се сомнева и да пишува тука е првиот човек во светот, на читателот е како што знаете.
Дека САД не Тојота удирање кога ГМ и така натаму беа во криза на стечајната зад грбот на Леман Шокот е историски факт.
Подоцна, всушност, таа призна дека тоа е погрешно, но Вашингтон не е исплатата на парична казна од голема количина на направија плати Тојота.
Овој пат, исто така, ја имав видено слична слика.
Сега, Takata е изложен на бура од жестоката потсетиме.
Како и за време на Тојота, видов сликата сигурно случајно.
Се чувствував веднаш во случај на целосно заедно со во тоа време.
На тетка средовечен зборува пред Мајк како сведок тоа време, исто така.
Таа вели дека тоа судир со автомобил, а беа повредени очи се поради проблем со воздушното перниче Takata е.
Е човечко суштество кое мисли на водење директен судир, а по завршувањето само со повреди на очите од среќа да не и во САД?
Пред добро, имам зборуваше понекогаш.
Бидејќи САД е страшно litigious општество, тоа не се бара она што е дека тоа е лошо од страна на сите значи дека дури и ако тоа е.
Дури и ако се удир на автомобилот, тој вели дека партнерот е лошо.
Велејќи дека прашање на Takata овој пат е истото она што предметот на Toyota ќе дојде повторно, јас се сомневам.
Кризата на стечај на поранешниот дена имаше американскиот производител кој го направи ГМ прва на листата.
Тоа Тојота pricked жестоко го победи јаз во тоа време и дека Хјундаи Моторс во Кореја протегала смолкнување се историски факт.
Како ова време, е тоа?
Сега, Хјундаи моторс капки смолкнување приближно во сопствена вина злото, неправдата на километражата.
Takata е поврзано компанија Хонда.
Тоа не е претерана, дури и ако таа вели дека тоа е Хонда и истата дискусија.
Кој сака да се повредени за смолкнување на Хонда?
Тоа го направи измислица статии како на пример војската удобност жена предмет и тоа го правеше жестока лобирање и го направи пуштам на организацијата во Кореја, кој е во Америка за решавање на Долниот дом на Конгресот.
Тоа треба да се испита медиумите во Јапонија темелно за тоа дали или не тоа не е во нивна вршење на лобирање за прашање на Takata тоа време.
Таа, исто така, треба да знаат дека тоа е првиот чекор кој е од суштинско значење за да се компензира гревот што сте го извршиле во Јапонија.
Јапонија е земја која нема никаква идеја како лобирање во САД.
Тоа е една колку што адвокатите кои се навистина невини треба да се срами што не е повеќе како оди надвор јапонски на прснуваат во смеа, исто така, со што го направи тоа на излегување многу пати специјално за Обединетите нации и да биде сексуален роб кој не е воена удобност жена на лобирање и така натаму во Јапонија.