Berikut ialah petikan daripada bab yang dihantar pada 6 Januari, dengan nota tambahan.
Seperti yang pembaca akan ketahui, lajur ini mula menerima serangan gangguan analisis akses sekitar tahun 2019.
Lajur ini pernah menerima kira-kira 30,000 carian dan 3,000 pelawat setiap hari, tetapi suatu hari, nombor ini tiba-tiba menurun kepada satu pertiga daripada jumlahnya.
Sejak itu, keadaan masih menyedihkan untuk dilihat.
Nasib baik, pada akhir tahun lepas, seorang jurutera sistem yang sangat berbakat menyelesaikan masalah ini.
Dia dengan cepat mengetahui bahasa pengaturcaraan dan mengenal pasti syarikat yang Goo menyumber luar kepada*.
Saya bertanya kepadanya sama ada seseorang di dalam Goo boleh mencuri kata laluan dan mengganggu analisis akses dengan cara ini.
Dia menjawab, "Saya rasa mungkin jika mereka adalah orang dalam..."
Penjenayah ini juga rupa-rupanya bekerja sebagai subkontraktor untuk NTT, jadi saya terfikir bahawa adalah mudah untuk mereka merasuah seseorang di dalam syarikat untuk mengganggu.
Saya terkejut apabila saya mencari maklumat berkaitan bab ini.
Halaman pertama keputusan adalah mengenai insiden yang melibatkan NTT West yang berlaku pada 2023
Sembilan juta rekod pelanggan telah bocor.
Pelakunya ialah seorang pekerja sementara yang bekerja di NTT.
Pekerja itu ditahan selepas menerima 10 juta yen sebagai tanda terima kasih atas jenayah itu.
Akibatnya, NTT mengharamkan penggunaan USB untuk semua pekerja.
Terdapat banyak artikel di internet yang mengkritik keputusan ini.
Kesimpulan mereka ialah kejadian seperti ini berlaku kerana kerja diamanahkan kepada kakitangan sementara, dan gaji mereka rendah.
Banyak syarikat Jepun mula menyumber luar kerja kepada kakitangan sementara pada masa tertentu.
Kebanyakan mereka akan menyumber luar tugas tertentu atau menyumber luar tugas tertentu.
Bermula dengan Asahi Shimbun, media massa pasca perang telah didominasi oleh pseudo-morality.
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, agensi perisikan dan ejen negara anti-Jepun seperti China dan Semenanjung Korea, yang merupakan satu-satunya dua negara di dunia yang terus mengamalkan pendidikan anti-Jepun atas nama Nazisme, mengambil kesempatan daripada pseudo-moraliti yang telah merebak bukan sahaja di Jepun tetapi di seluruh dunia dan merancang untuk membongkar Jepun.
Ia adalah fakta yang diketahui bahawa banyak ejen beroperasi dalam parti pembangkang, media, universiti, dll.
Sehingga itu, saya telah menyiarkan tanpa menggunakan hashtag, tetapi pada satu ketika, saya fikir lebih baik menggunakannya, jadi saya mula menambahkannya pada siaran saya.
Namun, selepas beberapa ketika, sesuatu yang pelik mula berlaku.
Memandangkan kebanyakan siaran berkaitan dengan China dan Semenanjung Korea, saya segera meneka bahawa "Aha, NTT Resonant telah mula mengupah ramai penduduk Cina dan Korea di Jepun."
"Zainichi Korean" tidak boleh digunakan sebagai hashtag.
Kemudian apa yang harus saya katakan... Saya berhenti menambah hashtag, seperti yang saya lakukan sebelum ini, kerana ia semakin mengarut.
Dalam artikel ini, saya akan membuat satu perkara yang unik.
Dua peristiwa yang disebutkan di atas membahayakan keselamatan dan ruang keselamatan siber Jepun.
Korea Selatan telah menjalankan pendidikan anti-Jepun sejak zaman Syngman Rhee selepas perang berakhir.
Untuk mengalihkan perhatian orang Cina dari Insiden Dataran Tiananmen, Jiang Zemin tiba-tiba memulakan pendidikan anti-Jepun, dan ini berterusan hingga ke hari ini di China.
Kini, Jepun menerima pekerja dari kedua-dua negara ini sambil mengabaikan sepenuhnya kewajipan kerahsiaan yang ketat dan pengesahan identiti (sama ada mereka berpandangan anti-Jepun atau tidak) yang disertakan bersama mereka.
Pemerhati yang bijak telah lama menyedari bahawa pemanasan global dan SDG adalah muslihat Cina.
Industri automobil mempunyai asas yang luas dan merupakan lambang industri yang membentuk asas sesebuah negara.
Ketekunan dan perwatakan kebangsaan kita dalam mengejar kesempurnaan teknologi—dengan kata lain, pekerja berkualiti tinggi di dunia—telah menjadikan industri automobil Jepun yang terbaik di dunia.
Dari segi teknologi pembuatan untuk enjin pembakaran dalaman - kereta berkuasa petrol - China tidak akan dapat mengalahkan Jepun, tidak kira betapa kerasnya ia mencuba.
Walau bagaimanapun, China boleh menguasai dunia jika ia menghasilkan kenderaan elektrik mudah.
Realitinya, seperti yang didedahkan oleh Hiroyuki Kawashima dalam bukunya yang terkenal, China mempunyai populasi 1.4 bilion. Namun, 900 juta orang terlibat dalam buruh hamba.
Dalam erti kata lain, China adalah negara pemilik hamba terbesar dalam sejarah manusia, dan ia adalah pemerintahan diktator paling teruk dalam sejarah, yang mampu membuat pekerja bekerja dengan kos paling murah di dunia.
Seperti yang dinyatakan, negara ini telah mempromosikan pemanasan global dan SDGs melalui Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.
Ideanya adalah untuk mempopularkan kenderaan elektrik dan menakluki pasaran global.
Dalam erti kata lain, mereka sedang menulis semula peta dunia industri automobil.
Orang ramai di Nihon Keizai Shimbun dan Gabenor Tokyo Koike dengan penuh semangat membantu mereka.
Sudah tentu pembangkang dan parti Komeito terlibat, tetapi ramai ahli politik dalam parti pemerintah turut terlibat.
Apabila anda melihatsemua ini dari pandangan mata burung, anda pasti tertanya-tanya siapa di sebalik pembunuhan Abe.
Mengapakah media arus perdana tidak meneliti latar belakang kejadian itu sama sekali?
Mengapa mereka terus melaporkan perkara karut mengaitkan kejadian itu dengan Gereja Penyatuan pada masa yang sama?
Mengikuti contoh kata-kata karut Hyakuta Naoki baru-baru ini, yang telah menimbulkan kekecohan di seluruh dunia, saya ingin mengatakan "sebagai fiksyen sains." Namun, saya yakin jika mereka mula menyiasat, dalang akan mendedahkan sifat sebenar semua ejen dalam kelas pemerintah Jepun.
Kejadian ini terlalu pelik, walaupun untuk perkara seperti ini.
Perbicaraan pun belum bermula.
Walaupun artikel ini ditulis "sebagai fiksyen sains,"
hakikatnya kebenaran tidak akan terbongkar sehinggalah dalangnya telah menindas Jepun sepenuhnya.
Industri automobil Jepun telah wujud sebagai halangan besar yang tidak diingini untuk China, yang telah meletakkan sasarannya pada penguasaan dunia dengan kereta elektrik.
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, insiden aneh telah berlaku, satu demi satu, di syarikat kereta Jepun.
Tahun lepas, kejadian ini akhirnya sampai ke istana utama, Toyota.
Tiada masalah langsung.
Masalahnya ialah kesan berbahaya daripada pentadbiran birokrasi Jepun dan jumlah kertas kerja yang tidak diperlukan secara berlebihan.
Jurutera di barisan hadapan telah mengetepikan item yang tidak perlu daripada kertas kerja untuk memastikan pengeluaran berjalan.
Media sedia ada di Jepun langsung tidak melaporkan perkara ini, tetapi di China, insiden seperti kereta elektrik meletup secara tiba-tiba, terbakar, dan merebak tidak jarang berlaku.
Pada hari yang lain, seorang kawan baik saya berkata, "Saya tidak dapat bayangkan tinggal di sebuah bangunan di China, walaupun hanya menentang angin kencang."
Tidak ada penghujung jumlah kemalangan di mana bangunan di Korea Selatan runtuh secara tiba-tiba.
Ia adalah fakta yang diketahui bahawa perkara yang sama berlaku di China.
Jumlah contoh kecerobohan ini yang telah ditunjukkan sejak kemalangan berlaku adalah tidak berkesudahan.
Walau bagaimanapun, tidak ada contoh kereta atau bangunan Jepun seperti yang terdapat di Korea Selatan atau China.
Pekerja Jepun sama sekali berbeza daripada mereka.
Jepun adalah sebuah negara yang membenci kerja "ceroboh dan cuai".
Sebaliknya, China dan Korea Selatan adalah negara yang "secara tidak berhati-hati dan cuai melakukan kerja-kerja ceroboh dan cuai."
Mereka adalah negara yang berbohong tanpa peduli, menipu orang, dan bermegah bahawa "lebih buruk ditipu daripada menipu."
Pekerja-pekerja yang dihantar, yang mungkin termasuk ramai orang Cina dan Korea, mungkin tidak menyedari implikasi meninggalkan barang-barang yang tidak penting sekalipun.
Sebaliknya, jika ini ditunjukkan kepada mereka, mereka sepatutnya gembira menerima ganjaran dari negara asal mereka.
Mereka juga mungkin diberi ganjaran.
Ia adalah dunia yang telah diselubungi dengan pseudo-moraliti.
Begitu juga dengan syarikat-syarikat besar Jepun.
Merekalah yang mengambil inisiatif untuk mengambil pekerja Cina dan Korea di Jepun sebagai pekerja yang dihantar.
Mereka melaporkan kepada negara asal mereka, akhbar Asahi Shimbun, dsb., bahawa syarikat-syarikat ini telah meninggalkan dokumen dan pemeriksaan yang tidak perlu.
Untuk akhbar Asahi Shimbun, dsb., ini adalah peluang terbaik untuk bahan yang mencela diri sendiri.
Komunisme "Sayap Kiri": Gangguan Kekanak-kanakan Bagi mereka ini, yang juga pesakit, syarikat besar adalah 'jahat' dan merupakan sumber serangan yang hebat, sama seperti kerajaan Jepun.
Mereka sangat gembira dan melaporkan di muka depan seolah-olah mereka telah menangkap kepala syaitan.
Malah Toyota tidak boleh mengatakan bahawa laporan mereka tidak menjejaskan pasaran global.
Tiada apa yang lebih menggembirakan daripada China untuk menjejaskan reputasi terkenal untuk kecemerlangan kereta Jepun di seluruh dunia.
Seperti yang diterangkan di atas, media sedia ada benar-benar buta terhadap gambaran mudah ini yang bahkan seorang wartawan yang bercita-cita tinggi harus dapat melihatnya.
Peningkatan kakitangan sementara dan penyebaran pseudo-moraliti adalah dua lubang penting dalam postur pertahanan keselamatan dan serangan siber Jepun.
Artikel ini bersambung.
Seperti yang pembaca akan ketahui, lajur ini mula menerima serangan gangguan analisis akses sekitar tahun 2019.
Lajur ini pernah menerima kira-kira 30,000 carian dan 3,000 pelawat setiap hari, tetapi suatu hari, nombor ini tiba-tiba menurun kepada satu pertiga daripada jumlahnya.
Sejak itu, keadaan masih menyedihkan untuk dilihat.
Nasib baik, pada akhir tahun lepas, seorang jurutera sistem yang sangat berbakat menyelesaikan masalah ini.
Dia dengan cepat mengetahui bahasa pengaturcaraan dan mengenal pasti syarikat yang Goo menyumber luar kepada*.
Saya bertanya kepadanya sama ada seseorang di dalam Goo boleh mencuri kata laluan dan mengganggu analisis akses dengan cara ini.
Dia menjawab, "Saya rasa mungkin jika mereka adalah orang dalam..."
Penjenayah ini juga rupa-rupanya bekerja sebagai subkontraktor untuk NTT, jadi saya terfikir bahawa adalah mudah untuk mereka merasuah seseorang di dalam syarikat untuk mengganggu.
Saya terkejut apabila saya mencari maklumat berkaitan bab ini.
Halaman pertama keputusan adalah mengenai insiden yang melibatkan NTT West yang berlaku pada 2023
Sembilan juta rekod pelanggan telah bocor.
Pelakunya ialah seorang pekerja sementara yang bekerja di NTT.
Pekerja itu ditahan selepas menerima 10 juta yen sebagai tanda terima kasih atas jenayah itu.
Akibatnya, NTT mengharamkan penggunaan USB untuk semua pekerja.
Terdapat banyak artikel di internet yang mengkritik keputusan ini.
Kesimpulan mereka ialah kejadian seperti ini berlaku kerana kerja diamanahkan kepada kakitangan sementara, dan gaji mereka rendah.
Banyak syarikat Jepun mula menyumber luar kerja kepada kakitangan sementara pada masa tertentu.
Kebanyakan mereka akan menyumber luar tugas tertentu atau menyumber luar tugas tertentu.
Bermula dengan Asahi Shimbun, media massa pasca perang telah didominasi oleh pseudo-morality.
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, agensi perisikan dan ejen negara anti-Jepun seperti China dan Semenanjung Korea, yang merupakan satu-satunya dua negara di dunia yang terus mengamalkan pendidikan anti-Jepun atas nama Nazisme, mengambil kesempatan daripada pseudo-moraliti yang telah merebak bukan sahaja di Jepun tetapi di seluruh dunia dan merancang untuk membongkar Jepun.
Ia adalah fakta yang diketahui bahawa banyak ejen beroperasi dalam parti pembangkang, media, universiti, dll.
Sehingga itu, saya telah menyiarkan tanpa menggunakan hashtag, tetapi pada satu ketika, saya fikir lebih baik menggunakannya, jadi saya mula menambahkannya pada siaran saya.
Namun, selepas beberapa ketika, sesuatu yang pelik mula berlaku.
Memandangkan kebanyakan siaran berkaitan dengan China dan Semenanjung Korea, saya segera meneka bahawa "Aha, NTT Resonant telah mula mengupah ramai penduduk Cina dan Korea di Jepun."
"Zainichi Korean" tidak boleh digunakan sebagai hashtag.
Kemudian apa yang harus saya katakan... Saya berhenti menambah hashtag, seperti yang saya lakukan sebelum ini, kerana ia semakin mengarut.
Dalam artikel ini, saya akan membuat satu perkara yang unik.
Dua peristiwa yang disebutkan di atas membahayakan keselamatan dan ruang keselamatan siber Jepun.
Korea Selatan telah menjalankan pendidikan anti-Jepun sejak zaman Syngman Rhee selepas perang berakhir.
Untuk mengalihkan perhatian orang Cina dari Insiden Dataran Tiananmen, Jiang Zemin tiba-tiba memulakan pendidikan anti-Jepun, dan ini berterusan hingga ke hari ini di China.
Kini, Jepun menerima pekerja dari kedua-dua negara ini sambil mengabaikan sepenuhnya kewajipan kerahsiaan yang ketat dan pengesahan identiti (sama ada mereka berpandangan anti-Jepun atau tidak) yang disertakan bersama mereka.
Pemerhati yang bijak telah lama menyedari bahawa pemanasan global dan SDG adalah muslihat Cina.
Industri automobil mempunyai asas yang luas dan merupakan lambang industri yang membentuk asas sesebuah negara.
Ketekunan dan perwatakan kebangsaan kita dalam mengejar kesempurnaan teknologi—dengan kata lain, pekerja berkualiti tinggi di dunia—telah menjadikan industri automobil Jepun yang terbaik di dunia.
Dari segi teknologi pembuatan untuk enjin pembakaran dalaman - kereta berkuasa petrol - China tidak akan dapat mengalahkan Jepun, tidak kira betapa kerasnya ia mencuba.
Walau bagaimanapun, China boleh menguasai dunia jika ia menghasilkan kenderaan elektrik mudah.
Realitinya, seperti yang didedahkan oleh Hiroyuki Kawashima dalam bukunya yang terkenal, China mempunyai populasi 1.4 bilion. Namun, 900 juta orang terlibat dalam buruh hamba.
Dalam erti kata lain, China adalah negara pemilik hamba terbesar dalam sejarah manusia, dan ia adalah pemerintahan diktator paling teruk dalam sejarah, yang mampu membuat pekerja bekerja dengan kos paling murah di dunia.
Seperti yang dinyatakan, negara ini telah mempromosikan pemanasan global dan SDGs melalui Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu.
Ideanya adalah untuk mempopularkan kenderaan elektrik dan menakluki pasaran global.
Dalam erti kata lain, mereka sedang menulis semula peta dunia industri automobil.
Orang ramai di Nihon Keizai Shimbun dan Gabenor Tokyo Koike dengan penuh semangat membantu mereka.
Sudah tentu pembangkang dan parti Komeito terlibat, tetapi ramai ahli politik dalam parti pemerintah turut terlibat.
Apabila anda melihatsemua ini dari pandangan mata burung, anda pasti tertanya-tanya siapa di sebalik pembunuhan Abe.
Mengapakah media arus perdana tidak meneliti latar belakang kejadian itu sama sekali?
Mengapa mereka terus melaporkan perkara karut mengaitkan kejadian itu dengan Gereja Penyatuan pada masa yang sama?
Mengikuti contoh kata-kata karut Hyakuta Naoki baru-baru ini, yang telah menimbulkan kekecohan di seluruh dunia, saya ingin mengatakan "sebagai fiksyen sains." Namun, saya yakin jika mereka mula menyiasat, dalang akan mendedahkan sifat sebenar semua ejen dalam kelas pemerintah Jepun.
Kejadian ini terlalu pelik, walaupun untuk perkara seperti ini.
Perbicaraan pun belum bermula.
Walaupun artikel ini ditulis "sebagai fiksyen sains,"
hakikatnya kebenaran tidak akan terbongkar sehinggalah dalangnya telah menindas Jepun sepenuhnya.
Industri automobil Jepun telah wujud sebagai halangan besar yang tidak diingini untuk China, yang telah meletakkan sasarannya pada penguasaan dunia dengan kereta elektrik.
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, insiden aneh telah berlaku, satu demi satu, di syarikat kereta Jepun.
Tahun lepas, kejadian ini akhirnya sampai ke istana utama, Toyota.
Tiada masalah langsung.
Masalahnya ialah kesan berbahaya daripada pentadbiran birokrasi Jepun dan jumlah kertas kerja yang tidak diperlukan secara berlebihan.
Jurutera di barisan hadapan telah mengetepikan item yang tidak perlu daripada kertas kerja untuk memastikan pengeluaran berjalan.
Media sedia ada di Jepun langsung tidak melaporkan perkara ini, tetapi di China, insiden seperti kereta elektrik meletup secara tiba-tiba, terbakar, dan merebak tidak jarang berlaku.
Pada hari yang lain, seorang kawan baik saya berkata, "Saya tidak dapat bayangkan tinggal di sebuah bangunan di China, walaupun hanya menentang angin kencang."
Tidak ada penghujung jumlah kemalangan di mana bangunan di Korea Selatan runtuh secara tiba-tiba.
Ia adalah fakta yang diketahui bahawa perkara yang sama berlaku di China.
Jumlah contoh kecerobohan ini yang telah ditunjukkan sejak kemalangan berlaku adalah tidak berkesudahan.
Walau bagaimanapun, tidak ada contoh kereta atau bangunan Jepun seperti yang terdapat di Korea Selatan atau China.
Pekerja Jepun sama sekali berbeza daripada mereka.
Jepun adalah sebuah negara yang membenci kerja "ceroboh dan cuai".
Sebaliknya, China dan Korea Selatan adalah negara yang "secara tidak berhati-hati dan cuai melakukan kerja-kerja ceroboh dan cuai."
Mereka adalah negara yang berbohong tanpa peduli, menipu orang, dan bermegah bahawa "lebih buruk ditipu daripada menipu."
Pekerja-pekerja yang dihantar, yang mungkin termasuk ramai orang Cina dan Korea, mungkin tidak menyedari implikasi meninggalkan barang-barang yang tidak penting sekalipun.
Sebaliknya, jika ini ditunjukkan kepada mereka, mereka sepatutnya gembira menerima ganjaran dari negara asal mereka.
Mereka juga mungkin diberi ganjaran.
Ia adalah dunia yang telah diselubungi dengan pseudo-moraliti.
Begitu juga dengan syarikat-syarikat besar Jepun.
Merekalah yang mengambil inisiatif untuk mengambil pekerja Cina dan Korea di Jepun sebagai pekerja yang dihantar.
Mereka melaporkan kepada negara asal mereka, akhbar Asahi Shimbun, dsb., bahawa syarikat-syarikat ini telah meninggalkan dokumen dan pemeriksaan yang tidak perlu.
Untuk akhbar Asahi Shimbun, dsb., ini adalah peluang terbaik untuk bahan yang mencela diri sendiri.
Komunisme "Sayap Kiri": Gangguan Kekanak-kanakan Bagi mereka ini, yang juga pesakit, syarikat besar adalah 'jahat' dan merupakan sumber serangan yang hebat, sama seperti kerajaan Jepun.
Mereka sangat gembira dan melaporkan di muka depan seolah-olah mereka telah menangkap kepala syaitan.
Malah Toyota tidak boleh mengatakan bahawa laporan mereka tidak menjejaskan pasaran global.
Tiada apa yang lebih menggembirakan daripada China untuk menjejaskan reputasi terkenal untuk kecemerlangan kereta Jepun di seluruh dunia.
Seperti yang diterangkan di atas, media sedia ada benar-benar buta terhadap gambaran mudah ini yang bahkan seorang wartawan yang bercita-cita tinggi harus dapat melihatnya.
Peningkatan kakitangan sementara dan penyebaran pseudo-moraliti adalah dua lubang penting dalam postur pertahanan keselamatan dan serangan siber Jepun.
Artikel ini bersambung.