Ніжэй рэдакцыя г-Хата Ikuhiko, якая была ўведзена ў папярэдняй частцы. (Asahi Shimbun са старонкі 16 сёння)
З існавання або неіснавання прымусу прыняцця якая мае дачыненне да сістэмнасці органам, асноўныя камфорт жанчына праблемныя пытанні быцця жорсткім, гэта будзе звузіць аргумент збіты двума ці не, якія былі адзін, які з'яўляецца такім жа няшчасным, як жыццё жанчын для уцех ў суцяшальным месцы можна назваць "раб".
Існуе таксама, што яна распаўсюдзілася палітычная і міжнароднае вымярэнне, спрэчкі не абавязкова вырашана, па-першае, я хачу, каб ацаніць, што Асахі симбун, што ўплыў, якое прывядзе працягу жанчын для уцех паведамілі больш за дваццаць гадоў, само-праверкі для першага навіны часу мінулага спазненнем.
Чыноўнікі, ці яна будзе прачытаць, чым у чаканай цікавасць вышэй дакладу аб праверцы ўрада над дыскурсу Кона, які быў апублікаваны 20 чэрвеня.
Для першай праверкі часу на гэта, я хачу, каб заняць па-свойску, пытанне пра асобу. Я думаю, што гэта фармуе першапачатковы вобраз пытанню жанчын для уцех, ты стрымліваць тон наступнага, будзь Asahi Shimbun ад 11 студзеня 1992 года.
"Жанчын для уцех" слоўніка, што мае права, "У першую чаргу карэйскіх жанчын, гвалтам зьвезьлі ў назве апалчэння. Колькасьць людзей, як кажуць, 80 000 або 200 000 для абодвух." (Выдзелена Хата) Гэта .
Пасля паўтарэння такой жа эфект і ў рэдакцыйным артыкуле на наступны дзень, называючы яго спробу загладзіць памылкі, шчыра кажучы, ён паказаў, як рэдакцыйнай напрамку дазволу.
Але артыкул, дзе ёсць шмат гэта шмат памыліцца і ілжывыя паведамленні рэдка, могуць быць і іншыя сродкі масавай інфармацыі павінен прытрымлівацца, у выніку, галоўны сакратар кабінета міністраў Yohei Кона у той час, папрасіў прабачэння і прызнаў прымусовае захапленні, маршрут на карысць "Адкупленне грошы ", каб былых жанчын для уцех, хто можа быць заснаваны Азіяцкі фонд жанчын будуць рэалізаваныя.
У гэтай праверкі, блытаніна з апалчэння быў прызнаны ў сувязі з адсутнасцю інфармацыі ў той час, этнічны склад і агульная колькасць невядома.
Для існавання прымусовага захапленні, 16 разоў быў таксама з'явілася ў газеце Yoshida Сэйджы які сведчыў жанчын для уцех паляваць на востраве Чеджудо, спыніць прызначыць '93 або пазней ўсталяваная верагоднай хлусні, чатыры сімвала прымусовага захопу таксама як мага больш "гэта было падкрэсліў, што "ў тым, каб не выкарыстоўваць.
Тым не менш, хоць ён быў устаноўлены, каб здушыць ступень апелюючы да "не можа быць пацверджана ісціны" ў адносінах да паказанняў у Йашыда (31 сакавіку 97) Праверка папярэдняя,
На гэты раз, "Устаноўлена, што яно ілжыва, то вы можаце адмяніць артыкул. У той час, мы не бачылі праз ілжывых паказанняў." Гэта перайменаваны.
Незалежна ад таго, некаторыя людзі не скардзіліся, што там няма ні слова прабачэнні, але людзі, каб ацаніць, што гэта эпахальная таксама будзе шмат.
Выконвайце гэтай рукапісы