Saya menghantar kepada pembaca ke seluruh dunia gambar Korakuen saya dari musim panas dan semalam, bersama-sama dengan "Barcarolle" Chopin, yang dipersembahkan oleh pemain piano paling cemerlang di dunia.
Berikut ialah draf kasar.
2024/12/10
Saya akan menghantar pembaca ke seluruh dunia gambar Korakuen hari ini dan gambar Korakuen pada pertengahan musim panas, bersama-sama dengan Chopin "Barcarolle" yang dipersembahkan oleh pemain piano paling cemerlang di dunia.
Pagi ini, saya mendengar "Barcarolle" buat pertama kali dalam beberapa ketika di YouTube.
Pelakon itu ialah Krystian Zimerman, seorang pemain piano yang mempunyai bakat superlatif yang tidak memerlukan pengenalan.
Ramalan cuaca untuk Okayama hari ini juga termasuk cuaca baik.
Saya mahu memuat naiknya dengan persembahan pianonya selepas saya pulang ke rumah.
Apabila saya membuka YouTube untuk menyemak masa persembahan, saya menemui "Barcarolle" oleh Pollini.
Saya segera mendengarnya.
Dia adalah yang terbaik di dunia.
Selepas mendengar persembahan hebat oleh pemuzik yang hebat, tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa perasaan mendengar bunyi Pollini dan serta-merta merasakan bahawa dia adalah yang terbaik di dunia adalah luar biasa.
Bagi saya, Pollini adalah Otani pemain piano.
Saya tahu ini kerana yang terbaik tahu yang terbaik, dan jenius mengenali jenius.
Secara khusus, seperti yang saya nyatakan sebelum ini, saya menghabiskan tahun ketiga saya di sekolah menengah mendengar muzik klasik di NHK FM dari pagi hingga malam.
Pagi dimulakan dengan muzik Baroque.
Pada masa itu, NHK FM menyiarkan persembahan oleh pemain piano, pemain biola, konduktor dan orkestra bertaraf dunia setiap hari.
Jadi, saya mendengar bunyi kebanyakan pemain terbaik dunia dalam setiap bidang.
Seperti yang telah saya nyatakan, saya tidak berniat untuk menggunakan muzik secara bertele-tele, seperti M, yang mencari nafkah sebagai penulis, atau H, yang sebenarnya hanya menirunya dalam setiap perkara yang dilakukannya.
Jadi, saya tidak pernah terfikir untuk mendengar muzik atau mempelajarinya secara sistematik.
'Muzik adalah bunyi.'
Saya hanya mendengar bunyi pemuzik yang hebat.
Ia adalah masalah yang saya, sebagai pelajar sekolah menengah, tidak dapat berbuat apa-apa dan tidak dapat menyelesaikannya.
Betapa ia membantu saya apabila saya menghabiskan hari-hari saya dengan jalan yang sepatutnya saya lalui tiba-tiba ditutup dan hilang satu hari, pada satu masa!
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa saya hanya menyedari ini sekarang semasa saya menulis ini.
Sebab itu deria pendengaran saya untuk muzik tidak biasa.
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa selepas mendengar Zimerman yang sangat berbakat, sensasi mendengar bunyi Pollini dan serta-merta merasakan bahawa dia yang terbaik di dunia bukanlah perkara biasa.
Ringkasnya, hanya dengan mendengar nota pertama, kelas pertama tahu kelas pertama, dan genius tahu genius.
Sebabnya ialah saya menghabiskan sekurang-kurangnya satu tahun mendengar muzik klasik setiap hari (atau merakamnya apabila saya tidak dapat mendengar secara langsung) sebagai pampasan kerana kehilangan nyawa saya kerana saya adalah seorang graduan Universiti Tokyo dan seorang graduan Universiti Kyoto.
Selepas mendengar muzik klasik untuk seketika, saya mula mendengar The Beatles dan Bob Dylan.
Sejak itu, saya mula mendengar muzik rock, termasuk muzik mereka.
Sehingga kini, saya tidak pernah menganggap hidup saya sebagai perjuangan, tetapi kini saya sedar bahawa rakan sekelas saya menganggap ia adalah sesuatu yang tidak pernah mereka bayangkan.
Saya bersusah payah mencari rezeki sendiri dan bekerja keras... memang satu perjuangan.
Saya hidup seolah-olah adat untuk "menyembunyikan bakat seseorang."
John Lennon dan Bob Dylan adalah orang yang menyelamatkan saya pada era ini.
Saya meminati muzik klasik selama satu tahun di tahun ketiga sekolah menengah saya.
Mungkin saya adalah orang di dunia yang paling banyak hidup dengan dua orang yang disebutkan di atas.
Kerana saya hidup dengan bunyi mereka, saya tidak menganggap hidup saya sebagai perjuangan.
Ia adalah semula jadi, kerana ia adalah benar dan universal.
Dengan kata lain, saya menjalani kebenaran dan universal bersama mereka.
Saya berkata saya genius kerana saya tidak perlu lagi menyembunyikannya.
Saya tiba-tiba terfikir kenapa saya menulis ini malam ini.
Ah, betul, saya telah mendengar Chopin Pollini di YouTube untuk seketika sekarang.
Malam ini, saya mendengar bunyinya seperti yang saya lakukan ketika pertama kali mendengarnya.
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa kemahatahuan dan kemahakuasaan saya bertindak balas terhadap bunyinya.
Tetapi itu sahaja untuk malam ini.
Saya pergi tidur pada pukul 10 malam. dan bangun pada pukul 6 pagi.
Saya akan menamatkan artikel ini di sini dan meneruskan kerja pada permulaan.
Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, pada malam 31 Disember 2020, saya memutuskan tidak ada gunanya menonton Kohaku Uta Gassen lagi.
Apabila saya mula menonton YouTube, saya menemui seorang yang sangat jenius iaitu Natsuho Murata.
Artikel ini akan diteruskan pada masa akan datang.
Berikut ialah draf kasar.
2024/12/10
Saya akan menghantar pembaca ke seluruh dunia gambar Korakuen hari ini dan gambar Korakuen pada pertengahan musim panas, bersama-sama dengan Chopin "Barcarolle" yang dipersembahkan oleh pemain piano paling cemerlang di dunia.
Pagi ini, saya mendengar "Barcarolle" buat pertama kali dalam beberapa ketika di YouTube.
Pelakon itu ialah Krystian Zimerman, seorang pemain piano yang mempunyai bakat superlatif yang tidak memerlukan pengenalan.
Ramalan cuaca untuk Okayama hari ini juga termasuk cuaca baik.
Saya mahu memuat naiknya dengan persembahan pianonya selepas saya pulang ke rumah.
Apabila saya membuka YouTube untuk menyemak masa persembahan, saya menemui "Barcarolle" oleh Pollini.
Saya segera mendengarnya.
Dia adalah yang terbaik di dunia.
Selepas mendengar persembahan hebat oleh pemuzik yang hebat, tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa perasaan mendengar bunyi Pollini dan serta-merta merasakan bahawa dia adalah yang terbaik di dunia adalah luar biasa.
Bagi saya, Pollini adalah Otani pemain piano.
Saya tahu ini kerana yang terbaik tahu yang terbaik, dan jenius mengenali jenius.
Secara khusus, seperti yang saya nyatakan sebelum ini, saya menghabiskan tahun ketiga saya di sekolah menengah mendengar muzik klasik di NHK FM dari pagi hingga malam.
Pagi dimulakan dengan muzik Baroque.
Pada masa itu, NHK FM menyiarkan persembahan oleh pemain piano, pemain biola, konduktor dan orkestra bertaraf dunia setiap hari.
Jadi, saya mendengar bunyi kebanyakan pemain terbaik dunia dalam setiap bidang.
Seperti yang telah saya nyatakan, saya tidak berniat untuk menggunakan muzik secara bertele-tele, seperti M, yang mencari nafkah sebagai penulis, atau H, yang sebenarnya hanya menirunya dalam setiap perkara yang dilakukannya.
Jadi, saya tidak pernah terfikir untuk mendengar muzik atau mempelajarinya secara sistematik.
'Muzik adalah bunyi.'
Saya hanya mendengar bunyi pemuzik yang hebat.
Ia adalah masalah yang saya, sebagai pelajar sekolah menengah, tidak dapat berbuat apa-apa dan tidak dapat menyelesaikannya.
Betapa ia membantu saya apabila saya menghabiskan hari-hari saya dengan jalan yang sepatutnya saya lalui tiba-tiba ditutup dan hilang satu hari, pada satu masa!
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa saya hanya menyedari ini sekarang semasa saya menulis ini.
Sebab itu deria pendengaran saya untuk muzik tidak biasa.
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa selepas mendengar Zimerman yang sangat berbakat, sensasi mendengar bunyi Pollini dan serta-merta merasakan bahawa dia yang terbaik di dunia bukanlah perkara biasa.
Ringkasnya, hanya dengan mendengar nota pertama, kelas pertama tahu kelas pertama, dan genius tahu genius.
Sebabnya ialah saya menghabiskan sekurang-kurangnya satu tahun mendengar muzik klasik setiap hari (atau merakamnya apabila saya tidak dapat mendengar secara langsung) sebagai pampasan kerana kehilangan nyawa saya kerana saya adalah seorang graduan Universiti Tokyo dan seorang graduan Universiti Kyoto.
Selepas mendengar muzik klasik untuk seketika, saya mula mendengar The Beatles dan Bob Dylan.
Sejak itu, saya mula mendengar muzik rock, termasuk muzik mereka.
Sehingga kini, saya tidak pernah menganggap hidup saya sebagai perjuangan, tetapi kini saya sedar bahawa rakan sekelas saya menganggap ia adalah sesuatu yang tidak pernah mereka bayangkan.
Saya bersusah payah mencari rezeki sendiri dan bekerja keras... memang satu perjuangan.
Saya hidup seolah-olah adat untuk "menyembunyikan bakat seseorang."
John Lennon dan Bob Dylan adalah orang yang menyelamatkan saya pada era ini.
Saya meminati muzik klasik selama satu tahun di tahun ketiga sekolah menengah saya.
Mungkin saya adalah orang di dunia yang paling banyak hidup dengan dua orang yang disebutkan di atas.
Kerana saya hidup dengan bunyi mereka, saya tidak menganggap hidup saya sebagai perjuangan.
Ia adalah semula jadi, kerana ia adalah benar dan universal.
Dengan kata lain, saya menjalani kebenaran dan universal bersama mereka.
Saya berkata saya genius kerana saya tidak perlu lagi menyembunyikannya.
Saya tiba-tiba terfikir kenapa saya menulis ini malam ini.
Ah, betul, saya telah mendengar Chopin Pollini di YouTube untuk seketika sekarang.
Malam ini, saya mendengar bunyinya seperti yang saya lakukan ketika pertama kali mendengarnya.
Tidak keterlaluan untuk mengatakan bahawa kemahatahuan dan kemahakuasaan saya bertindak balas terhadap bunyinya.
Tetapi itu sahaja untuk malam ini.
Saya pergi tidur pada pukul 10 malam. dan bangun pada pukul 6 pagi.
Saya akan menamatkan artikel ini di sini dan meneruskan kerja pada permulaan.
Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, pada malam 31 Disember 2020, saya memutuskan tidak ada gunanya menonton Kohaku Uta Gassen lagi.
Apabila saya mula menonton YouTube, saya menemui seorang yang sangat jenius iaitu Natsuho Murata.
Artikel ini akan diteruskan pada masa akan datang.

2024/12/8 in Kyoto