Următorul este un extras din capitolul trimis pe 6 ianuarie, cu note suplimentare.
După cum știu cititorii, această rubrică a început să primească atacuri de falsificare a analizei de acces în jurul anului 2019.
Această rubrică obișnuia să primească aproximativ 30.000 de căutări și 3.000 de vizitatori zilnic, dar într-o zi, aceste numere au scăzut brusc la o treime din ceea ce erau.
De atunci, situația a rămas mizerabilă la vedere.
Din fericire, la sfârșitul anului trecut, un inginer de sistem extrem de talentat a rezolvat această problemă.
El și-a dat seama rapid de limbajul de programare și a identificat compania la care Goo externaliza*.
L-am întrebat dacă ar fi posibil ca cineva din interiorul Goo să fure parola și să manipuleze analiza accesului în acest fel.
El a răspuns: „Presupun că ar fi posibil dacă ar fi o persoană din interior...”
Se pare că acest infractor lucra și ca subcontractant pentru NTT, așa că m-am gândit că i-ar fi fost ușor să mituiască pe cineva din interiorul companiei pentru a falsifica.
Am fost surprins când am căutat informații legate de acest capitol.
Prima pagină a rezultatelor era despre un incident în care a fost implicată NTT West și care a avut loc în 2023
Nouă milioane de înregistrări ale clienților au fost divulgate.
Vinovatul a fost un lucrător temporar angajat de NTT.
Lucrătorul a fost arestat după ce a primit 10 milioane de yeni în semn de recunoștință pentru infracțiune.
Ca urmare, NTT a interzis utilizarea USB-urilor pentru toți angajații.
Au existat multe articole pe internet care au criticat această decizie.
Concluzia lor a fost că acest tip de incident apare deoarece munca este încredințată personalului temporar, iar salariul acestuia este scăzut.
Multe companii japoneze au început să externalizeze munca către personalul temporar în anumite perioade.
Cele mai multe dintre ele externalizau sarcini specifice sau externalizau anumite sarcini.
Începând cu Asahi Shimbun, mass-media postbelică a fost dominată de pseudo-moralitate.
În ultimii ani, agențiile de informații și agenții țărilor antijaponeze, precum China și Peninsula Coreeană, care sunt singurele două țări din lume care continuă să practice educația antijaponeză în numele nazismului, profită de pseudo-moralitatea care s-a răspândit nu numai în Japonia, ci în întreaga lume și complotează pentru a dezmembra Japonia.
Este cunoscut faptul că mulți agenți operează în partidele de opoziție, mass-media, universitățile etc. din Japonia.
Până atunci, am postat fără să folosesc hashtag-uri, dar la un moment dat, m-am gândit că ar fi mai bine să le folosesc, așa că am început să le adaug la postările mele.
Cu toate acestea, după un timp, a început să se întâmple ceva ciudat.
Deoarece majoritatea postărilor erau legate de China și Peninsula Coreeană, am ghicit imediat că „Aha, NTT Resonant a început să angajeze mulți rezidenți chinezi și coreeni în Japonia”.
„Zainichi Korean” nu poate fi folosit ca hashtag.
Atunci ce ar trebui să spun... Am încetat să mai adaug hashtaguri, așa cum o făcusem înainte, pentru că devenise o prostie.
În acest articol, voi face o remarcă unică.
Cele două evenimente menționate mai sus pun în pericol securitatea Japoniei și spațiul de securitate cibernetică.
Coreea de Sud a desfășurat o educație antijaponeză încă de pe vremea lui Syngman Rhee, după încheierea războiului.
Pentru a distrage atenția poporului chinez de la incidentul din Piața Tiananmen, Jiang Zemin a început brusc educația antijaponeză, iar aceasta a continuat până în prezent în China.
Acum, Japonia acceptă lucrători din aceste două țări, ignorând complet obligațiile stricte de confidențialitate și de verificare a identității (indiferent dacă au sau nu opinii antijaponeze) care vin la pachet cu acestea.
Observatorii perspicace și-au dat seama de mult timp că încălzirea globală și ODD-urile sunt trucuri chinezești.
Industria automobilelor are o bază extinsă și este întruchiparea unei industrii care formează fundația unei țări.
Diligența și caracterul nostru național în urmărirea perfecțiunii tehnologice - cu alte cuvinte, muncitori de cea mai înaltă calitate din lume - au făcut ca industria automobilelor din Japonia să fie cea mai bună din lume.
În ceea ce privește tehnologia de fabricație a motoarelor cu combustie internă - mașini pe benzină - China nu va putea niciodată să învingă Japonia, indiferent cât de mult ar încerca.
Cu toate acestea, China ar putea domina lumea dacă ar produce vehicule electrice simple.
Realitatea este că, așa cum a dezvăluit Hiroyuki Kawashima în celebra sa carte, China are o populație de 1,4 miliarde de locuitori. Cu toate acestea, 900 de milioane de oameni sunt angajați în munca sclavilor.
Cu alte cuvinte, China este cea mai mare națiune deținătoare de sclavi din istoria omenirii și este cea mai rea dictatură din istorie, capabilă să îi facă pe muncitori să muncească pentru cel mai mic cost din lume.
După cum s-a menționat, această țară a promovat încălzirea globală și ODD-urile prin intermediul Organizației Națiunilor Unite.
Ideea este de a populariza vehiculele electrice și de a cuceri piața globală.
Cu alte cuvinte, ei rescriu harta mondială a industriei automobilelor.
Oamenii de la Nihon Keizai Shimbun și guvernatorul Koike din Tokyo îi ajută cu entuziasm.
Desigur, opoziția și partidul Komeito sunt implicate, dar mulți politicieni din partidul de guvernământ sunt, de asemenea, implicați.
Când privești toate acestea cu ochi de pasăre, nu poți să nu te întrebi cine a fost în spatele asasinării lui Abe.
De ce presa mainstream nu a examinat deloc contextul incidentului?
De ce au continuat, în același timp, să relateze prostii care leagă incidentul de Biserica Unificării?
Urmând exemplul recentului nonsens total al lui Hyakuta Naoki, care a provocat agitație în întreaga lume, aș dori să spun „ca science fiction”. Totuși, sunt convins că, dacă ar începe să investigheze, creierul ar dezvălui adevărata natură a tuturor agenților din clasa conducătoare a Japoniei.
Acest incident este prea ciudat, chiar și pentru așa ceva.
Procesul nici măcar nu a început încă.
Deși acest articol este scris „ca science fiction,”
adevărul este că nu va fi dezvăluit niciodată până când creierul nu va suprima complet Japonia.
Industria japoneză a automobilelor a existat ca un obstacol vast și nedorit pentru China, care și-a propus să domine lumea cu mașinile electrice.
În ultimii ani, au avut loc incidente ciudate, unul după altul, la companiile de automobile japoneze.
Anul trecut, aceste incidente au ajuns în cele din urmă la castelul principal, Toyota.
Nu există nicio problemă.
Problema este reprezentată de efectele nocive ale administrației birocratice din Japonia și de cantitatea excesivă de hârtii inutile.
Inginerii din prima linie au omis elemente inutile din hârtii pentru a menține producția în funcțiune.
Mass-media existentă în Japonia nu relatează deloc despre acest lucru, dar în China nu sunt rare incidentele precum explozia bruscă a mașinilor electrice, incendiile și răspândirea focului.
Zilele trecute, un bun prieten mi-a spus: „Nu-mi pot imagina să locuiesc într-o clădire din China, chiar și numai împotriva vânturilor puternice”.
Numărul accidentelor în care clădirile din Coreea de Sud se prăbușesc brusc nu are sfârșit.
Este bine cunoscut faptul că același lucru este valabil și în China.
Numărul de exemple ale acestei neglijențe care au fost semnalate de la producerea accidentelor este nesfârșit.
Cu toate acestea, nu există exemple de mașini sau clădiri japoneze precum cele din Coreea de Sud sau China.
Muncitorii japonezi sunt complet diferiți de aceștia.
Japonia este o țară care urăște munca „neglijentă și neglijentă”.
Pe de altă parte, China și Coreea de Sud sunt țări care „fac muncă neglijentă și nepăsătoare”.
Sunt țări care mint fără grijă, înșală oamenii și se laudă că „este mai rău să fii înșelat decât să înșeli”.
Lucrătorii trimiși, printre care se numără probabil mulți chinezi și coreeni, nu sunt probabil conștienți de implicațiile omiterii unor elemente chiar și neimportante.
Dimpotrivă, dacă li se atrage atenția asupra acestui lucru, ei ar trebui să fie fericiți să primească o recompensă din partea țării lor de origine.
S-ar putea chiar să primească o recompensă.
Este o lume care a fost acoperită de pseudo-moralitate.
Același lucru este valabil și pentru marile corporații japoneze.
Acestea sunt cele care iau inițiativa de a angaja lucrători chinezi și coreeni în Japonia ca lucrători detașați.
Ei raportează țărilor lor de origine, ziarului Asahi Shimbun etc., că aceste companii au omis documente și inspecții inutile.
Pentru ziarul Asahi Shimbun etc., aceasta este o ocazie excelentă de a se autodeprecia.
Comunismul „de stânga”: O tulburare infantilă Pentru acești oameni, care sunt și pacienți, marile companii sunt „rele” și reprezintă o mare sursă de atac, la fel ca guvernul japonez.
Ei sunt foarte bucuroși și raportează pe prima pagină ca și cum ar fi capturat capul unui demon.
Nici măcar Toyota nu poate spune că rapoartele lor nu afectează piața globală.
Nimic nu este mai satisfăcător decât ca China să submineze reputația de excelență a automobilelor japoneze la nivel mondial.
După cum s-a descris mai sus, mass-media existente sunt complet oarbe la această imagine simplă pe care chiar și un jurnalist aspirant ar trebui să o poată observa.
Creșterea personalului temporar și răspândirea pseudo-moralității sunt două găuri semnificative în postura de securitate și de apărare împotriva atacurilor cibernetice a Japoniei.
Acest articol continuă.