Die volgende is 'n uittreksel uit die hoofstuk wat op 6 Januarie uitgestuur is, met aanvullende notas.
Soos lesers sal weet, het hierdie rubriek rondom 2019 toegangsanalise-peuteraanvalle begin ontvang.
Hierdie kolom het vroeër daagliks ongeveer 30 000 soektogte en 3 000 besoekers ontvang, maar eendag het hierdie getalle skielik gedaal tot een derde van wat hulle was.
Sedertdien het die situasie ellendig gebly om na te kyk.
Gelukkig het 'n uiters talentvolle stelselingenieur aan die einde van verlede jaar hierdie probleem opgelos.
Hy het vinnig die programmeertaal uitgepluis en die maatskappy geïdentifiseer wat Goo aan* uitkontrakteer.
Ek het hom gevra of dit vir iemand binne Goo moontlik sou wees om die wagwoord te steel en op hierdie manier met die toegangsontleding te peuter.
Hy het geantwoord: "Ek veronderstel dit sou moontlik wees as hulle 'n insider was ..."
Hierdie misdadiger het glo ook as 'n subkontrakteur vir NTT gewerk, so dit het by my opgekom dat dit vir hulle maklik sou wees om iemand binne die maatskappy om te koop om te peuter.
Ek was verbaas toe ek gesoek het na inligting wat met hierdie hoofstuk verband hou.
Die eerste bladsy van die resultate was alles oor 'n voorval wat NTT West betrek het wat in 2023 gebeur het
Nege miljoen kliënterekords het uitgelek.
Die skuldige was 'n tydelike werker in diens van NTT.
Die werker is in hegtenis geneem nadat hy 10 miljoen jen as dankbaarheid vir die misdaad ontvang het.
Gevolglik het NTT die gebruik van USB's vir alle werknemers verbied.
Daar was baie artikels op die internet wat hierdie besluit gekritiseer het.
Hul gevolgtrekking was dat hierdie soort voorval plaasvind omdat die werk aan tydelike personeel toevertrou is, en hul salaris laag is.
Baie Japannese maatskappye het op spesifieke tye begin om werk aan tydelike personeel uit te kontrakteer.
Die meeste van hulle sal spesifieke take uitkontrakteer of sekere take uitkontrakteer.
Begin met die Asahi Shimbun, is na-oorlogse massamedia oorheers deur pseudo-moraliteit.
In onlangse jare het die intelligensie-agentskappe en agente van anti-Japannese lande soos China en die Koreaanse Skiereiland, wat die enigste twee lande ter wêreld is wat voortgaan om anti-Japannese onderwys in die naam van Nazisme te beoefen, voordeel getrek uit die pseudo-moraliteit wat nie net in Japan versprei het nie, maar oor die hele wêreld en beplan om Japan af te breek.
Dit is 'n bekende feit dat baie agente in Japan se opposisiepartye, media, universiteite, ens.
Tot dan het ek gepos sonder om hutsmerke te gebruik, maar op 'n sekere punt het ek gedink dit sou beter wees om dit te gebruik, so ek het dit by my plasings begin voeg.
Na 'n rukkie het iets vreemds egter begin gebeur.
Aangesien die meeste plasings verband hou met China en die Koreaanse Skiereiland, het ek dadelik geraai dat "Aha, NTT Resonant het baie Chinese en Koreaanse inwoners in Japan begin aanstel."
"Zainichi Koreaans" kan nie as 'n hutsmerker gebruik word nie.
Wat moet ek dan sê... Ek het opgehou om hashtags by te voeg, soos ek voorheen gedoen het, want dit het simpel geword.
In hierdie artikel sal ek 'n unieke punt maak.
Die twee gebeurtenisse wat hierbo genoem is, stel Japan se sekuriteit en kuberveiligheidsruimte in gevaar.
Suid-Korea voer anti-Japannese onderwys sedert die tyd van Syngman Rhee nadat die oorlog geëindig het.
Om die aandag van die Chinese mense van die Tiananmen-plein-insident af te lei, het Jiang Zemin skielik met anti-Japannese onderwys begin, en dit het voortgeduur tot vandag toe in China.
Nou aanvaar Japan werkers van hierdie twee lande, terwyl hulle die streng vertroulikheidsverpligtinge en identiteitsverifikasie (of hulle anti-Japannese standpunte het of nie) wat daarmee gepaardgaan, heeltemal ignoreer.
Die skerpsinnige waarnemers het lankal besef dat aardverwarming en die SDG's Chinese slenters is.
Die motorbedryf het 'n uitgebreide basis en is die toonbeeld van 'n bedryf wat die grondslag van 'n land vorm.
Ons ywer en nasionale karakter om tegnologiese perfeksie na te streef – met ander woorde, die wêreld se hoogste gehalte werkers – het Japan se motorbedryf die beste ter wêreld gemaak.
Wat die vervaardigingstegnologie vir binnebrandenjins – petrolaangedrewe motors – betref, sal China nooit Japan kan klop nie, al probeer hy hoe hard.
China kan egter die wêreld oorheers as hy eenvoudige elektriese voertuie sou vervaardig.
Die werklikheid is dat, soos Hiroyuki Kawashima in sy beroemde boek onthul het, China 'n bevolking van 1,4 miljard het. Tog is 900 miljoen mense besig met slawearbeid.
Met ander woorde, China is die grootste nasie wat slawe besit in die geskiedenis van die mensdom, en dit is die ergste diktatorskap in die geskiedenis, wat in staat is om werkers teen die goedkoopste koste ter wêreld te laat werk.
Soos genoem, het hierdie land aardverwarming en die SDG's deur die Verenigde Nasies bevorder.
Die idee is om elektriese voertuie gewild te maak en die wêreldmark te verower.
Met ander woorde, hulle herskryf die wêreldkaart van die motorbedryf.
Die mense by die Nihon Keizai Shimbun en Tokio-goewerneur Koike help hulle entoesiasties.
Natuurlik is die opposisie en die Komeito-party betrokke, maar baie politici in die regerende party is ook betrokke.
Wanneer jy kyk nadit alles uit 'n voëlvlug, jy kan nie help om te wonder wie agter die sluipmoord op Abe gesit het nie.
Hoekom het die hoofstroommedia glad nie die agtergrond van die voorval ondersoek nie?
Hoekom het hulle voortgegaan om nonsens te rapporteer wat die voorval terselfdertyd met die Unification Church verbind?
Na aanleiding van die voorbeeld van die onlangse volslae onsin van Hyakuta Naoki, wat wêreldwyd 'n opskudding veroorsaak het, wil ek graag sê "as wetenskapfiksie." Tog is ek oortuig daarvan dat as hulle sou begin ondersoek instel, die meesterbrein die ware aard van al die agente in Japan se heersende klas sou openbaar.
Hierdie voorval is te vreemd, selfs vir so iets.
Die verhoor het nog nie eens begin nie.
Alhoewel hierdie artikel geskryf is "as wetenskapfiksie,"
die waarheid is dat die waarheid nooit geopenbaar sal word totdat die meesterbreine Japan heeltemal onderdruk het nie.
Die Japannese motorbedryf het bestaan as 'n groot, onwelkome struikelblok vir China, wat sy visier op wêreldoorheersing met elektriese motors ingestel het.
In onlangse jare het vreemde voorvalle die een na die ander by Japannese motormaatskappye voorgekom.
Verlede jaar het hierdie voorvalle uiteindelik die hoofkasteel, Toyota, bereik.
Daar is geen probleem nie.
Die probleem is die skadelike gevolge van Japan se burokratiese administrasie en die buitensporige hoeveelheid onnodige papierwerk.
Die ingenieurs op die voorste linie het onnodige items uit die papierwerk weggelaat om produksie aan die gang te hou.
Die bestaande media in Japan berig glad nie hieroor nie, maar in China is voorvalle soos elektriese motors wat skielik ontplof, vlam vat en brand nie skaars nie.
Nou die dag het 'n goeie vriend van my gesê: "Ek kan my nie voorstel om in 'n gebou in China te woon nie, selfs net teen sterk winde."
Daar is geen einde aan die aantal ongelukke waarin geboue in Suid-Korea skielik ineenstort nie.
Dit is 'n bekende feit dat dieselfde in China waar is.
Die aantal voorbeelde van hierdie slordigheid wat uitgewys is sedert die ongelukke plaasgevind het, is eindeloos.
Daar is egter geen voorbeelde van Japannese motors of geboue soos dié in Suid-Korea of China nie.
Japannese werkers verskil heeltemal van hulle.
Japan is 'n land wat "slordige en onverskillige" werk haat.
Aan die ander kant is China en Suid-Korea lande wat "onverskillig en onverskillig slordige en sorgelose werk doen."
Hulle is lande wat sonder sorg lieg, mense bedrieg en spog dat “dit erger is om mislei te word as om te mislei”.
Die uitgestuurde werkers, wat waarskynlik baie Chinese en Koreane insluit, is waarskynlik onbewus van die implikasies daarvan om selfs onbelangrike items weg te laat.
Inteendeel, as dit aan hulle uitgewys word, behoort hulle gelukkig te wees om ’n beloning van hul geboorteland te ontvang.
Hulle kan selfs 'n beloning kry.
Dit is 'n wêreld wat bedek is met pseudo-moraliteit.
Dieselfde geld vir Japan se groot korporasies.
Dit is hulle wat die inisiatief neem om Chinese en Koreaanse werkers in Japan as uitgestuurde werkers aan te stel.
Hulle rapporteer aan hul tuislande, die koerant Asahi Shimbun, ens., dat hierdie maatskappye onnodige dokumente en inspeksies weggelaat het.
Vir die Asahi Shimbun-koerant, ens., is dit 'n uitstekende geleentheid vir selfveragtende materiaal.
"Linkse" Kommunisme: 'n Kinderversteuring Vir hierdie mense, wat ook pasiënte is, is groot maatskappye 'boos' en 'n groot bron van aanval, net soos die Japannese regering.
Hulle is verheug en berig op die voorblad asof hulle die kop van 'n demoon gevange geneem het.
Selfs Toyota kan nie sê dat hul verslae nie die globale mark raak nie.
Niks is meer verblydend as vir China om die gevestigde reputasie vir uitnemendheid van Japannese motors wêreldwyd te ondermyn nie.
Soos hierbo beskryf, is bestaande media heeltemal blind vir hierdie eenvoudige prentjie wat selfs 'n aspirant-joernalis behoort te kan raaksien.
Die toename in tydelike personeel en die verspreiding van pseudo-moraliteit is twee belangrike gate in Japan se sekuriteit en kuberaanval verdediging postuur.
Hierdie artikel gaan voort.
Soos lesers sal weet, het hierdie rubriek rondom 2019 toegangsanalise-peuteraanvalle begin ontvang.
Hierdie kolom het vroeër daagliks ongeveer 30 000 soektogte en 3 000 besoekers ontvang, maar eendag het hierdie getalle skielik gedaal tot een derde van wat hulle was.
Sedertdien het die situasie ellendig gebly om na te kyk.
Gelukkig het 'n uiters talentvolle stelselingenieur aan die einde van verlede jaar hierdie probleem opgelos.
Hy het vinnig die programmeertaal uitgepluis en die maatskappy geïdentifiseer wat Goo aan* uitkontrakteer.
Ek het hom gevra of dit vir iemand binne Goo moontlik sou wees om die wagwoord te steel en op hierdie manier met die toegangsontleding te peuter.
Hy het geantwoord: "Ek veronderstel dit sou moontlik wees as hulle 'n insider was ..."
Hierdie misdadiger het glo ook as 'n subkontrakteur vir NTT gewerk, so dit het by my opgekom dat dit vir hulle maklik sou wees om iemand binne die maatskappy om te koop om te peuter.
Ek was verbaas toe ek gesoek het na inligting wat met hierdie hoofstuk verband hou.
Die eerste bladsy van die resultate was alles oor 'n voorval wat NTT West betrek het wat in 2023 gebeur het
Nege miljoen kliënterekords het uitgelek.
Die skuldige was 'n tydelike werker in diens van NTT.
Die werker is in hegtenis geneem nadat hy 10 miljoen jen as dankbaarheid vir die misdaad ontvang het.
Gevolglik het NTT die gebruik van USB's vir alle werknemers verbied.
Daar was baie artikels op die internet wat hierdie besluit gekritiseer het.
Hul gevolgtrekking was dat hierdie soort voorval plaasvind omdat die werk aan tydelike personeel toevertrou is, en hul salaris laag is.
Baie Japannese maatskappye het op spesifieke tye begin om werk aan tydelike personeel uit te kontrakteer.
Die meeste van hulle sal spesifieke take uitkontrakteer of sekere take uitkontrakteer.
Begin met die Asahi Shimbun, is na-oorlogse massamedia oorheers deur pseudo-moraliteit.
In onlangse jare het die intelligensie-agentskappe en agente van anti-Japannese lande soos China en die Koreaanse Skiereiland, wat die enigste twee lande ter wêreld is wat voortgaan om anti-Japannese onderwys in die naam van Nazisme te beoefen, voordeel getrek uit die pseudo-moraliteit wat nie net in Japan versprei het nie, maar oor die hele wêreld en beplan om Japan af te breek.
Dit is 'n bekende feit dat baie agente in Japan se opposisiepartye, media, universiteite, ens.
Tot dan het ek gepos sonder om hutsmerke te gebruik, maar op 'n sekere punt het ek gedink dit sou beter wees om dit te gebruik, so ek het dit by my plasings begin voeg.
Na 'n rukkie het iets vreemds egter begin gebeur.
Aangesien die meeste plasings verband hou met China en die Koreaanse Skiereiland, het ek dadelik geraai dat "Aha, NTT Resonant het baie Chinese en Koreaanse inwoners in Japan begin aanstel."
"Zainichi Koreaans" kan nie as 'n hutsmerker gebruik word nie.
Wat moet ek dan sê... Ek het opgehou om hashtags by te voeg, soos ek voorheen gedoen het, want dit het simpel geword.
In hierdie artikel sal ek 'n unieke punt maak.
Die twee gebeurtenisse wat hierbo genoem is, stel Japan se sekuriteit en kuberveiligheidsruimte in gevaar.
Suid-Korea voer anti-Japannese onderwys sedert die tyd van Syngman Rhee nadat die oorlog geëindig het.
Om die aandag van die Chinese mense van die Tiananmen-plein-insident af te lei, het Jiang Zemin skielik met anti-Japannese onderwys begin, en dit het voortgeduur tot vandag toe in China.
Nou aanvaar Japan werkers van hierdie twee lande, terwyl hulle die streng vertroulikheidsverpligtinge en identiteitsverifikasie (of hulle anti-Japannese standpunte het of nie) wat daarmee gepaardgaan, heeltemal ignoreer.
Die skerpsinnige waarnemers het lankal besef dat aardverwarming en die SDG's Chinese slenters is.
Die motorbedryf het 'n uitgebreide basis en is die toonbeeld van 'n bedryf wat die grondslag van 'n land vorm.
Ons ywer en nasionale karakter om tegnologiese perfeksie na te streef – met ander woorde, die wêreld se hoogste gehalte werkers – het Japan se motorbedryf die beste ter wêreld gemaak.
Wat die vervaardigingstegnologie vir binnebrandenjins – petrolaangedrewe motors – betref, sal China nooit Japan kan klop nie, al probeer hy hoe hard.
China kan egter die wêreld oorheers as hy eenvoudige elektriese voertuie sou vervaardig.
Die werklikheid is dat, soos Hiroyuki Kawashima in sy beroemde boek onthul het, China 'n bevolking van 1,4 miljard het. Tog is 900 miljoen mense besig met slawearbeid.
Met ander woorde, China is die grootste nasie wat slawe besit in die geskiedenis van die mensdom, en dit is die ergste diktatorskap in die geskiedenis, wat in staat is om werkers teen die goedkoopste koste ter wêreld te laat werk.
Soos genoem, het hierdie land aardverwarming en die SDG's deur die Verenigde Nasies bevorder.
Die idee is om elektriese voertuie gewild te maak en die wêreldmark te verower.
Met ander woorde, hulle herskryf die wêreldkaart van die motorbedryf.
Die mense by die Nihon Keizai Shimbun en Tokio-goewerneur Koike help hulle entoesiasties.
Natuurlik is die opposisie en die Komeito-party betrokke, maar baie politici in die regerende party is ook betrokke.
Wanneer jy kyk nadit alles uit 'n voëlvlug, jy kan nie help om te wonder wie agter die sluipmoord op Abe gesit het nie.
Hoekom het die hoofstroommedia glad nie die agtergrond van die voorval ondersoek nie?
Hoekom het hulle voortgegaan om nonsens te rapporteer wat die voorval terselfdertyd met die Unification Church verbind?
Na aanleiding van die voorbeeld van die onlangse volslae onsin van Hyakuta Naoki, wat wêreldwyd 'n opskudding veroorsaak het, wil ek graag sê "as wetenskapfiksie." Tog is ek oortuig daarvan dat as hulle sou begin ondersoek instel, die meesterbrein die ware aard van al die agente in Japan se heersende klas sou openbaar.
Hierdie voorval is te vreemd, selfs vir so iets.
Die verhoor het nog nie eens begin nie.
Alhoewel hierdie artikel geskryf is "as wetenskapfiksie,"
die waarheid is dat die waarheid nooit geopenbaar sal word totdat die meesterbreine Japan heeltemal onderdruk het nie.
Die Japannese motorbedryf het bestaan as 'n groot, onwelkome struikelblok vir China, wat sy visier op wêreldoorheersing met elektriese motors ingestel het.
In onlangse jare het vreemde voorvalle die een na die ander by Japannese motormaatskappye voorgekom.
Verlede jaar het hierdie voorvalle uiteindelik die hoofkasteel, Toyota, bereik.
Daar is geen probleem nie.
Die probleem is die skadelike gevolge van Japan se burokratiese administrasie en die buitensporige hoeveelheid onnodige papierwerk.
Die ingenieurs op die voorste linie het onnodige items uit die papierwerk weggelaat om produksie aan die gang te hou.
Die bestaande media in Japan berig glad nie hieroor nie, maar in China is voorvalle soos elektriese motors wat skielik ontplof, vlam vat en brand nie skaars nie.
Nou die dag het 'n goeie vriend van my gesê: "Ek kan my nie voorstel om in 'n gebou in China te woon nie, selfs net teen sterk winde."
Daar is geen einde aan die aantal ongelukke waarin geboue in Suid-Korea skielik ineenstort nie.
Dit is 'n bekende feit dat dieselfde in China waar is.
Die aantal voorbeelde van hierdie slordigheid wat uitgewys is sedert die ongelukke plaasgevind het, is eindeloos.
Daar is egter geen voorbeelde van Japannese motors of geboue soos dié in Suid-Korea of China nie.
Japannese werkers verskil heeltemal van hulle.
Japan is 'n land wat "slordige en onverskillige" werk haat.
Aan die ander kant is China en Suid-Korea lande wat "onverskillig en onverskillig slordige en sorgelose werk doen."
Hulle is lande wat sonder sorg lieg, mense bedrieg en spog dat “dit erger is om mislei te word as om te mislei”.
Die uitgestuurde werkers, wat waarskynlik baie Chinese en Koreane insluit, is waarskynlik onbewus van die implikasies daarvan om selfs onbelangrike items weg te laat.
Inteendeel, as dit aan hulle uitgewys word, behoort hulle gelukkig te wees om ’n beloning van hul geboorteland te ontvang.
Hulle kan selfs 'n beloning kry.
Dit is 'n wêreld wat bedek is met pseudo-moraliteit.
Dieselfde geld vir Japan se groot korporasies.
Dit is hulle wat die inisiatief neem om Chinese en Koreaanse werkers in Japan as uitgestuurde werkers aan te stel.
Hulle rapporteer aan hul tuislande, die koerant Asahi Shimbun, ens., dat hierdie maatskappye onnodige dokumente en inspeksies weggelaat het.
Vir die Asahi Shimbun-koerant, ens., is dit 'n uitstekende geleentheid vir selfveragtende materiaal.
"Linkse" Kommunisme: 'n Kinderversteuring Vir hierdie mense, wat ook pasiënte is, is groot maatskappye 'boos' en 'n groot bron van aanval, net soos die Japannese regering.
Hulle is verheug en berig op die voorblad asof hulle die kop van 'n demoon gevange geneem het.
Selfs Toyota kan nie sê dat hul verslae nie die globale mark raak nie.
Niks is meer verblydend as vir China om die gevestigde reputasie vir uitnemendheid van Japannese motors wêreldwyd te ondermyn nie.
Soos hierbo beskryf, is bestaande media heeltemal blind vir hierdie eenvoudige prentjie wat selfs 'n aspirant-joernalis behoort te kan raaksien.
Die toename in tydelike personeel en die verspreiding van pseudo-moraliteit is twee belangrike gate in Japan se sekuriteit en kuberaanval verdediging postuur.
Hierdie artikel gaan voort.