文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

Povečanje števila začasnih delavcev in širjenje psevdo-morale

2025年01月10日 18時13分31秒 | 全般
V nadaljevanju je objavljen odlomek iz poglavja, ki je bilo poslano 6. januarja, z dodatnimi opombami.

Kot bodo bralci vedeli, je ta rubrika okoli leta 2019 začela prejemati napade za manipulacijo z analizo dostopa.
Včasih je bila ta rubrika deležna približno 30 000 iskanj in 3 000 obiskovalcev dnevno, nekega dne pa sta se ti številki nenadoma zmanjšali na tretjino prejšnjega stanja.
Od takrat je stanje ostalo žalostno na pogled.

Na srečo je konec lanskega leta to težavo rešil izjemno nadarjen sistemski inženir.
Hitro je ugotovil programski jezik in identificiral podjetje Goo, pri katerem je bil naročnik*.
Vprašal sem ga, ali bi bilo mogoče, da bi nekdo znotraj družbe Goo ukradel geslo in na ta način posegel v analizo dostopa.
Odgovoril je: „Verjetno bi bilo to mogoče, če bi šlo za notranjega uporabnika...“
Ta kriminalec je očitno delal tudi kot podizvajalec za NTT, zato sem pomislil, da bi lahko zlahka podkupili nekoga znotraj podjetja, da bi posegel v podatke.

Ko sem iskal informacije, povezane s tem poglavjem, sem bil presenečen.
Na prvi strani rezultatov je bilo vse o incidentu, ki je vključeval podjetje NTT West in se je zgodil leta 2023
V javnost je pricurljalo devet milijonov zapisov o strankah.
Krivec je bil delavec, zaposlen za določen čas pri podjetju NTT.
Delavec je bil aretiran, potem ko je v zahvalo za kaznivo dejanje prejel 10 milijonov jenov.
Zaradi tega je podjetje NTT vsem zaposlenim prepovedalo uporabo USB-jev.
Na spletu je bilo veliko člankov, ki so kritizirali to odločitev.
Njihova ugotovitev je bila, da do tovrstnih incidentov prihaja, ker je delo zaupano začasnemu osebju, njegovo plačilo pa je nizko.

Številna japonska podjetja so začela v določenih obdobjih delo zaupati začasnemu osebju.
Večina od njih bi zunanjim izvajalcem zaupala določene naloge ali pa bi jim zaupala določena opravila.

Začenši s časopisom Asahi Shimbun je v povojnih množičnih medijih prevladovala psevdomoralnost.

V zadnjih letih obveščevalne agencije in agenti protijaponskih držav, kot sta Kitajska in Korejski polotok, ki sta edini državi na svetu, ki še vedno izvajata protijaponsko vzgojo v imenu nacizma, izkoriščajo psevdomoralo, ki se je razširila ne le na Japonskem, temveč po vsem svetu, in načrtujejo razgradnjo Japonske.
Znano je, da v japonskih opozicijskih strankah, medijih, na univerzah itd. delujejo številni agenti.

Do takrat sem objavljal brez uporabe hashtagov, vendar sem na neki točki pomislil, da bi bilo bolje, če bi jih uporabljal, zato sem jih začel dodajati svojim objavam.
Vendar se je čez nekaj časa začelo dogajati nekaj čudnega.
Ker je bila večina objav povezana s Kitajsko in Korejskim polotokom, sem takoj uganil: „Aha, podjetje NTT Resonant je začelo zaposlovati veliko Kitajcev in Korejcev na Japonskem.“

„Zainichi Korean“ se ne more uporabljati kot hashtag.
Kaj naj potem rečem... Prenehala sem dodajati hashtage, kot sem to počela prej, saj je postajalo neumno.

V tem članku bom podal edinstveno stališče.
Zgoraj omenjena dogodka ogrožata japonsko varnost in prostor kibernetske varnosti.

Južna Koreja že od časov Syngmana Rheeja po koncu vojne izvaja protijaponsko izobraževanje.

Da bi odvrnil pozornost Kitajcev od incidenta na Trgu nebeškega miru, je Jiang Zemin nenadoma začel protijaponsko izobraževanje, ki se na Kitajskem nadaljuje vse do danes.

Zdaj Japonska sprejema delavce iz teh dveh držav, pri tem pa popolnoma zanemarja stroge obveznosti zaupnosti in preverjanja identitete (ne glede na to, ali imajo protijaponska stališča ali ne), ki so povezane z njimi.

Spretni opazovalci so že zdavnaj ugotovili, da sta globalno segrevanje in cilji trajnostnega razvoja kitajska zvijača.
Avtomobilska industrija ima obsežno bazo in je utelešenje industrije, ki je temelj države.

Zaradi naše prizadevnosti in nacionalnega značaja pri prizadevanju za tehnološko popolnost - z drugimi besedami, zaradi najkakovostnejših delavcev na svetu - je japonska avtomobilska industrija najboljša na svetu.
Na področju tehnologije proizvodnje motorjev z notranjim izgorevanjem - avtomobilov na bencinski pogon - Kitajska ne bo nikoli mogla premagati Japonske, pa naj se še tako trudi.

Vendar bi Kitajska lahko prevladala na svetu, če bi proizvajala preprosta električna vozila.
Dejstvo je, da ima Kitajska 1,4 milijarde prebivalcev, kot je razkril Hiroyuki Kawashima v svoji slavni knjigi. Še vedno pa je 900 milijonov ljudi vključenih v suženjsko delo.
Z drugimi besedami, Kitajska je največja sužnjelastniška država v zgodovini človeštva in najhujša diktatura v zgodovini, ki je sposobna prisiliti delavce, da delajo za najcenejšo ceno na svetu.

Kot smo že omenili, ta država prek Združenih narodov spodbuja globalno segrevanje in cilje trajnostnega razvoja.
Njen namen je popularizirati električna vozila in osvojiti svetovni trg.
Z drugimi besedami, na novo piše svetovni zemljevid avtomobilske industrije.

Pri tem jim navdušeno pomagajo ljudje iz časopisa Nihon Keizai Shimbun in tokijski guverner Koike.
Seveda sodelujeta tudi opozicija in stranka Komeito, vendar so vključeni tudi številni politiki vladajoče stranke.

Ko na vse to pogledamo s ptičje perspektive, si ne moremo kaj, da se ne bi vprašali, kdo stoji za atentatom na Abeja.
Zakaj osrednji mediji sploh niso preučili ozadja dogodka?
Zakaj so hkrati še naprej poročali o nesmislih, ki incident povezujejo s Cerkvijo poenotenja?

Po zgledu nedavne popolne neumnosti Hyakute Naokija, ki je povzročila razburjenje po vsem svetu, bi rad rekel „kot znanstvena fantastika“. Kljub temu sem prepričan, da bi, če bi se lotili preiskave, voditelj razkril pravo naravo vseh agentov v japonskem vladajočem razredu.

Ta incident je preveč nenavaden, celo za kaj takega.
Sojenje se sploh še ni začelo.

Čeprav je ta članek napisan „kot znanstvena fantastika“.
je resnica takšna, da resnica ne bo nikoli razkrita, dokler glavni zločinci ne bodo popolnoma zatrli Japonske.

Japonska avtomobilska industrija je obstajala kot ogromna, nezaželena ovira za Kitajsko, ki si je z električnimi avtomobili zastavila cilj svetovne prevlade.
V zadnjih letih so se v japonskih avtomobilskih podjetjih drug za drugim dogajali nenavadni dogodki.
Lani so ti incidenti končno dosegli glavni grad, Toyoto.

Nobenega problema ni.
Problem so škodljivi učinki japonske birokratske uprave in prevelike količine nepotrebnih papirjev.
Inženirji v prvi liniji so izpustili nepotrebne postavke iz dokumentacije, da bi ohranili tekočo proizvodnjo.

Obstoječi mediji na Japonskem o tem sploh ne poročajo, na Kitajskem pa incidenti, kot so nenadne eksplozije električnih avtomobilov, požari in širjenje ognja, niso redki.
Pred dnevi je moj dober prijatelj dejal: „Ne morem si predstavljati, da bi živel v stavbi na Kitajskem, pa čeprav samo proti močnim vetrovom.“

Število nesreč, v katerih se stavbe v Južni Koreji nenadoma zrušijo, je neskončno.
Znano je, da je enako tudi na Kitajskem.
Število primerov te malomarnosti, na katere je bilo opozorjeno, odkar so se nesreče zgodile, je neskončno.

Vendar pa ni primerov japonskih avtomobilov ali stavb, ki bi bili podobni tistim v Južni Koreji ali na Kitajskem.
Japonski delavci so povsem drugačni od njih.
Japonska je država, ki sovraži „površno in malomarno“ delo.
Po drugi strani pa sta Kitajska in Južna Koreja državi, ki „brezskrbno in malomarno opravljata malomarno in neprevidno delo“.
To sta državi, ki brezskrbno lažeta, goljufata ljudi in se hvalita, da je „hujše biti prevaran kot goljufati“.

Poslani delavci, med katerimi je verjetno veliko Kitajcev in Korejcev, se verjetno ne zavedajo posledic izpuščanja tudi nepomembnih stvari.
Nasprotno, če jih na to opozorimo, bi morali biti veseli, če bi prejeli nagrado iz svoje matične države.
Morda bodo celo prejeli nagrado.

To je svet, ki je prekrit s psevdomoralo.
Enako velja za velike japonske korporacije.
Prav ta so tista, ki dajejo pobudo za zaposlovanje kitajskih in korejskih delavcev na Japonskem kot napotenih delavcev.

Svojim matičnim državam, časopisu Asahi Shimbun itd. poročajo, da so ta podjetja opustila nepotrebne dokumente in preglede.
Za časopis Asahi Shimbun itd. je to odlična priložnost za samoponiževalno gradivo.
„Levičarski“ komunizem: Za te ljudi, ki so tudi bolniki, so velika podjetja „zla“ in velik vir napadov, tako kot japonska vlada.
So presrečni in na prvi strani poročajo, kot da so ujeli glavo demona.
Celo Toyota ne more reči, da njena poročila ne vplivajo na svetovni trg.
Nič ni bolj prijetno, kot da Kitajska spodkopava uveljavljeni ugled odličnosti japonskih avtomobilov po vsem svetu.

Kot je opisano zgoraj, so obstoječi mediji popolnoma slepi za to preprosto sliko, ki bi jo moral opaziti celo ambiciozni novinar.

Povečanje števila zaposlenih za določen čas in širjenje psevdomorale sta dve veliki luknji v japonski varnostni in obrambni drži pred kibernetskimi napadi.

Ta članek se nadaljuje.

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Ang pagdami ng pansamantala... | トップ |   
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

全般」カテゴリの最新記事