goo blog サービス終了のお知らせ 

文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

if you do not notice “The turntable of Civilization" is < indications are worth listening >.

2014年04月07日 22時44分18秒 | 日記

Nikkei page 4 of today, the column of "Global Opinion"is< Our focus on countermeasures to China >,under the heading, editorial U.S. Center for Strategic and Budgetary Assessments deputy director, of Mr. Jim Thomas is the listed.

13 years, he had been working in the U.S. Department of Defense. He drew the 2006 " defense strategy review every four years (QDR) " as the Deputy Assistant Secretary of Defense . Incumbent from ‘09. 45 years old.

Hiroyuki Akita editorial board had written general comments such as the following.

To do the becoming in the text of the black is Akutagawa Kenji.

Without being influenced also feelings of fondness sentence to Asia is not strong, and Pro-Chinese and anti-Chinese, the pair view China’s extremely cool-headedness. Its idea of a particularly striking is not only the strength of China; also called weakness can become a threat. Was predicted to cover up the fraying of the Communist Party regime, China is could tilt further tensions with neighboring countries. Amid power struggle continues in China, it is pointed out that worth listening.

Akutagawa Kenji Readers real around the world should be re- recognized as a editorial itself Akutagawa Kenji this.

To study thoroughly the cultural relics of China, it was not popular; if it is not such a life, for example, for decades, scholars of China also has also has personal connections and exchange of scholars between and after graduating from the University of Tokyo.

Then A history of printing surface is only 3,000 years in China , in fact , each time of regime change by the intruder ( different ethnic groups ) , and a history that has been cut in grumbling ,

The actual situation, fact that many people had been kept unbroken as a poor country, they forget, and drunk in academic themselves, to illusion and 3,000 years in China, exactly, blessed event is not also aware that it is dazzling to pedantic itself, it was not at all in the life of Akutagawa Kenji goes without saying.

Mr.Akita Hiroyuki of the editorial board, intellectuals of Japan is of a disqualified person speech, as intellectuals if you do not notice “The turntable of Civilization" of Akutagawa is < indications are worth listening >.


It is a popular page yesterday.

2014年04月07日 09時29分50秒 | 日記

順位

ページ名

閲覧数

1

Het is niet gezegd dat de 21ste eeuw de ...

38 PV

2

it is the presence of certain dignity si...

37 PV

3

这并不是说是二十一世纪...

37 PV

4

nie wiedząc w ogóle , to nie ma powodu,ś...

37 PV

5

nu este un motiv lumea știe .

37 PV

6

het is de aanwezigheid van bepaalde waa...

36 PV

7

er det ingen grunn i verden vet .

34 PV

8

이것은

34 PV

9

finns ingen anledning i världen vet .

33 PV

10

är det förekomsten av viss värdighet ba...

33 PV

11

没有理由在全世界都知道。

33 PV

12

존재 이다

32 PV

13

السابق

32 PV

14

to jestobecność pewnej godności, tylko d...

31 PV

15

er det tilstedeværelsen av visse verdigh...

31 PV

16

มันไมŭ...

31 PV

17

Det er ikke sagt å være 21st Century men...

31 PV

18

ada alasan dunia tahu .

31 PV

19

walang dahilan na alam ng mundo.

30 PV

20

es la presencia de cierta dignidad , sim...

30 PV

上位20件を表示しております。

 


ก็ คือการมี

2014年04月07日 00時10分49秒 | 日記

หน้า หนังสือของ Asahi หนังสือพิมพ์ ของ วันนี้ ภายใต้หัวข้อ < นักคิดที่ ทันสมัย แปลกใจ > , อัตสึชิ ซูกิตะ เป็นอาจารย์ที่ มหาวิทยาลัย Hosei ปรัชญา ทางการเมือง ของ " ฌาคส์ รูสโซจะ ทั่วไป อธิปไตย ที่นิยมในนักวิทยาศาสตร์ ทางการเมือง สาธารณรัฐ " บรูโน่ Bernardi < เขียน > เขาเขียน หนังสือทบทวน

 < รูสโซ เป็น ต้นกำเนิดของ การปฏิวัติฝรั่งเศส> รูป กลางของ เรื่องการตีความ ของ ปีที่ผ่านมา ที่จะคว่ำ ภาพ นี้เป็น Bernardi ; หนังสือเล่มนี้ จะขึ้นอยู่กับ การพูดคุย อย่างต่อเนื่องของ เขาใน ญี่ปุ่น โผล่ออกมาจาก การอ่านข้อความ ระมัดระวัง เป็น รูสโซ ทันสมัย แปลกใจ

การละเลย

เน้น สีดำเป็น Akutagawa

แต่มี การอ้างอิง น้อยที่ อาศัยอำนาจตาม รูสโซใน " ทฤษฎี สัญญา สังคม " มัน Bernardi ชี้ให้เห็น ว่าเขาเป็น เพราะเขา คิดว่า " แต่แทนที่จะ เป็นอิสระจาก คน ที่เหมาะสม ที่จะเป็นอิสระ ก็ คือการมี ศักดิ์ศรี บางอย่างเพียงเพราะ ฟรี " กล่าวว่า

การละเลย

ในหมู่ผู้อ่าน ของ Akutagawa เคนจิคน เฉียบแหลม ของเจ้าของ ควรจะ ได้สังเกตเห็น

Akutagawa คือการ วิพากษ์วิจารณ์ อย่างรุนแรง และ บรรณาธิการ สมาชิกคณะกรรมการ ของสื่อมวลชน ในประเทศญี่ปุ่น ล้อ รายการข่าว ของ ทีวี พูดผู้ที่มี เพื่อให้ทัน กับพวกเขา และพวกเขาก็ เป็นเพราะมัน เป็น ภาพที่ ไม่ดี ที่ มีอยู่ ทั้งหมด

Akutagawa เป็น คุณ เก็บไว้ว่า ตราบใดที่รัฐ เผด็จการ เป็นปัจจุบัน มนุษย์ และ ไม่ได้ เป็นคน ในศตวรรษที่ 21 หรือ ลักษณะที่ปรากฏ ( มาก ) ถึงแม้จะ มีการ ล่าช้า ในการที่จะ ครอบครอง โลกรู้ เกี่ยวกับเรื่องนี้ อย่างจริงจัง อ่าน เหตุผลที่คุณ รู้ว่าใน สุทธิและอื่น ๆ เขา ก็ ปรากฏตัวขึ้น

ภาพถ่ายของ Katsushika Hokusai ร่วมสมัย ภาพ ที่เขา ได้รับการ เป็น ภาพ ของ Bresson ทันสมัย Bresson เอา เมืองและ คน สวน ในเกียวโต , จังหวัดเมืองชิ , นารา และ เป็น Akutagawa รับการ ความงาม ของธรรมชาติ กล้า

Akutagawa เป็นครั้ง แรกในโลกที่ ได้รับการ บอกว่า ในโลก ทุกวันอาทิตย์ Nikkei , Asahi, โยมิอุริ คนเดียว 3 กระดาษ นี้และ ความจริงที่ว่า คน 80 ล้าน คน กำลังอ่าน และ วิจารณ์หนังสือ ของหนังสือเล่มนี้ ในการอ่าน ประมาณ 100 หนังสือ ถ้า ประชากรที่ สิ่งที่ คนชอบ ว่า เป็นโลกที่ มากที่สุด ที่ ก็ยัง ว่านี่ เป็นเพียงหนึ่ง ในเหตุผลที่ "Turntabale อารยธรรม " ได้หัน ไปยังประเทศญี่ปุ่น

ที่รัฐ เผด็จการ เช่นจีนและ เกาหลีใต้ ไม่มี เสรีภาพของมนุษย์ คือการที่ ไปโดยไม่บอก หากมี เสรีภาพ ไม่ก็ ไม่ได้ คุ้นเคยกับการ ปรากฏตัวของ ศักดิ์ศรี บาง

ดังนั้น ผู้เขียน มีความ ต่อเนื่อง ที่จะวิพากษ์วิจารณ์เผด็จการ ในประเทศ

ในเวลาเดียวกัน ที่ ทุก คน พูด แทน โดยคณะกรรมการ บรรณาธิการของสื่อ ญี่ปุ่น ในช่วงหลายปี ที่ผ่านมา อย่างต่อเนื่อง ที่จะทำ ตรงข้ามแน่นอน ของผู้เขียน

ในคำอื่น ๆ พวกเขามาถึง ความสูงของความหยิ่ง , ( ในลักษณะ ของ การเอาใจใส่ ที่ พวกเขากล่าวว่า ที่มากที่สุด และอื่น ๆ พวกเขาออกจาก มหาวิทยาลัยโตเกียว) และ ในช่วงหลายปี ที่ผ่านมา อย่างต่อเนื่องเพื่อ การวิจารณ์คนญี่ปุ่น ที่มี ปัญญา และเสรีภาพ ในโลก

ที่ผู้เขียน มาก ๆ นับประสา วิพากษ์วิจารณ์ประเทศ เผด็จการ ที่ มีความสำคัญต่อปัญหา ของผู้หญิง ความสะดวกสบาย ในลักษณะ ของการ แกว่งเท้าหาเสี้ยนรัฐ เผด็จการ เหมือน พวกเขา ยังคง เคลื่อน บทความ ขี้เล่น


er det tilstedeværelsen af visse værdighed , blot fordi det er gratis,

2014年04月07日 00時10分03秒 | 日記

Bogen side af Asahi avis i dag, under overskriften < tænkere moderne overraskende > , Atsushi Sugita er professor ved Hosei University, politisk filosofi " Jean- Jacques Rousseau , den generelle vilje , folkelig suverænitet i den politiske videnskabsmand, republik" , Bruno Bernardi < Author > , han skrev en boganmeldelse .

 < Rousseau som udspring i den franske revolution > Central figur af nyfortolkning af de seneste år for at vælte dette billede er Bernardi ; denne bog er baseret på den løbende diskussion af hans i Japan. Emerge fra omhyggelig læsning tekst er en Rousseau moderne overraskende .

udeladelsen

Den sorte lægges vægt Akutagawa .

Men der er lidt henvisning til dyd Rousseau i " social kontrakt teori" . Det Bernardi påpegede han er, fordi han tænkte, " men i stedet for frie mænd fra hensigtsmæssigt at være fri, er det tilstedeværelsen af visse værdighed , blot fordi det er gratis, " sagde

udeladelsen

Blandt læserne af Akutagawa Kenji bør folk skarpsindighed af ejeren har bemærket .

Akutagawa er , at kritisere alvorligt og redaktionelle udvalgets medlemmer af massemedierne i Japan , Caster vores nyhedsudsendelser i tv, talen dem, der er til at holde trit med dem, og de er, fordi det er et dårligt slag overhovedet eksisterer.

Akutagawa er du holdt siger , så længe den autoritære stat er til stede, menneskehandel og ikke være en mand 21. århundrede. Eller udseende ( meget) selv havde forsinket for at besætte verden vide om det , alvorlig læseren en grund til du kender, i nettet, og så videre, dukkede han pludselig .

Foto af Katsushika Hokusai moderne , foto , han har taget , er af et billede af Bresson moderne tog Bresson byen og manden , Have i Kyoto , Shiga , Nara , og Akutagawa er taget skønne natur tør .

Akutagawa er første gang i verden, blev fortalt , i verden. Hver søndag , Nikkei , Asahi, Yomiuri alene 3 dette papir, og det faktum, at folk på 80 millioner mennesker , der læser og boganmeldelser af bogen for at læse omkring 100 bøger, hvis befolkningen, ting folk som er verdens mest , det også , at dette er blot endnu en af de grunde, "The Turntabale of Civilization " har henvendt sig til Japan.

At autoritær stat som Kina og Sydkorea , er der ingen menneskelig frihed er, at en selvfølge. Hvis der ikke er fri , er det ikke vant til tilstedeværelsen af en vis værdighed.

Så forfatteren er at fortsætte med at kritisere autoritære nation.

Samtidig , på alle , tale folk repræsenteret ved redaktionskomiteen af den japanske massemedierne , i de seneste år fortsatte med at gøre det stik modsatte af forfatteren.

Med andre ord , de nåede højden af arrogance , ( På den måde af aflad , som de siger på de fleste, osv. de forlod universitetet i Tokyo) , og i de seneste år fortsatte kritik , det japanske folk, der har intelligens og frihed i verden.

I den anden ende forfatter , endsige kritisere den autoritære nation , som væsentlig for komforten kvinder spørgsmålet , på den måde for at lefle for den autoritære stat som , de har fortsat med at smede en artikel legesyg.


nhất định đơn giản chỉ vì nó là miễn phí

2014年04月07日 00時09分14秒 | 日記

Trang sách báo Asahi của ngày hôm nay, dưới tiêu đề < nhà tư tưởng hiện đại đáng ngạc nhiên > , Atsushi Sugita là một giáo sư tại Đại học Hosei , triết lý chính trị của " Jean-Jacques Rousseau , ý chí chung , chủ quyền phổ biến trong khoa học chính trị , Cộng hòa " , Bruno Bernardi < tác giả > , ông đã viết một cuốn sách xem xét .

 < Rousseau là đầu nguồn của Cách mạng Pháp > hình Trung ương lại giải thích của những năm gần đây để lật đổ hình ảnh này là Bernardi ; cuốn sách này được dựa trên đàm thoại liên tục của mình tại Nhật Bản. Nổi lên từ bài đọc cẩn thận là một hiện đại Rousseau đáng ngạc nhiên .

các thiếu sót

Nhấn mạnh màu đen là Akutagawa .

Tuy nhiên , có rất ít tài liệu tham khảo để các đức hạnh của Rousseau trong " lý thuyết khế ước xã hội " . Nó Bernardi chỉ ra ông là vì ông nghĩ, " nhưng thay vì những người tự do từ thích hợp để được tự do, đó là sự hiện diện của nhân phẩm nhất định đơn giản chỉ vì nó là miễn phí ", ông

các thiếu sót

Trong số các độc giả của Akutagawa kenji , người nhạy bén của chủ sở hữu nên đã nhận thấy .

Akutagawa là , chỉ trích nặng nề và biên tập các thành viên ủy ban của phương tiện truyền thông đại chúng ở Nhật Bản, chương trình tin tức của chúng tôi Caster của truyền hình , bài phát biểu với những người để bắt kịp với họ, và họ là bởi vì nó là một shot xấu ở tất cả các tồn tại.

Akutagawa là bạn cứ nói miễn là nhà nước độc tài là hiện nay, con người , và không có một người đàn ông thế kỷ 21. Hoặc , xuất hiện (nhiều) mặc dù đã bị trì hoãn để chiếm thế giới biết về nó, độc giả nghiêm túc một lý do bạn đã biết, trong mạng, và như vậy, ông đã xuất hiện đột ngột.

Hình ảnh của Katsushika Hokusai hiện đại , hình ảnh ông đã được tham gia là một bức ảnh của Bresson hiện đại , Bresson đã thành phố và con người , vườn ở Kyoto, Shiga, Nara , và , Akutagawa là được lấy vẻ đẹp của thiên nhiên dám .

Akutagawa là lần đầu tiên trên thế giới đã nói , trên thế giới. Chủ nhật hàng tuần , chỉ số Nikkei , Asahi, Yomiuri, một mình 3 bài báo này, và thực tế là người của 80 triệu người , đang đọc và đánh giá cuốn sách của cuốn sách để đọc khoảng 100 cuốn sách nếu dân số , điều những người như thế là nhất trên thế giới , nó cũng có thể, rằng đây chỉ là một trong những lý do " các Turntabale của nền văn minh " là đã quay sang Nhật Bản .

Rằng nhà nước độc tài như Trung Quốc và Hàn Quốc , không có tự do của con người là đi mà không nói . Nếu không có tự do , nó không phải là quen với sự hiện diện của một nhân phẩm nhất định.

Vì vậy , tác giả là tiếp tục chỉ trích các quốc gia độc tài .

Đồng thời , ở tất cả các , người phát biểu đại diện Ban biên tập của các phương tiện thông tin đại chúng Nhật Bản , trong những năm qua tiếp tục làm ngược lại chính xác của tác giả.

Nói cách khác, họ đạt đến đỉnh cao của sự kiêu căng , ( Trong cách thức ân xá mà họ nói nhiều nhất, vv họ rời khỏi trường Đại học Tokyo ) , và trong những năm qua tiếp tục chỉ trích , người dân Nhật Bản đã có trí thông minh và tự do trên thế giới.

Tại tác giả cực đoan khác , hãy để một mình chỉ trích các quốc gia độc tài, như ý nghĩa đối với vấn đề phụ nữ thoải mái , theo cách thức cho thỏa mãn các nhà nước độc tài như thế, họ đã tiếp tục làm giả một bài viết vui tươi .


tā irklātbūtne noteiktā cieņu tikai tāpēc, ka tas ir bez maksas ,

2014年04月07日 00時08分33秒 | 日記

Grāmata lapa Asahi Avīze šodien , zem virsraksta < domātāji mūsdienu pārsteidzoši > , Atsushi Sugita irprofesors Hosei universitātē , politiskā filozofija " Žans Žaks Ruso , vispārējās vēlēšanās , tautas suverenitāte politologs Republika " , bruno Bernardi < Autors > , viņš uzrakstīja grāmatu pārskatīšanu .

 < Ruso kā headwaters Franču revolūcijas > centrālā figūra atkārtotas interpretāciju pēdējos gados , lai noliegtu šo attēlu ir Bernardi ; šī grāmata ir balstīta uz nepārtrauktu runāt par viņa Japānā . Izkļūt no rūpīgas lasīšanas teksts irRousseau moderna pārsteidzoši .

izlaidums

Melns uzsvars ir Akutagawa .

Tomēr ir maz atsauce uz atbilstoši Ruso ar " sociālā līguma teoriju " . Tā Bernardi norādīja viņš ir , jo viņš domāja , "bet tā vietā, lai bezmaksas vīriešiem no lietderīgi būtu brīva, tā irklātbūtne noteiktā cieņu tikai tāpēc, ka tas ir bez maksas , " teica

izlaidums

Starp lasītājiem akutagawa Kenji , cilvēki asa uztvere īpašnieka būtu pamanījuši .

akutagawa ir kritizēt smagi un redakcionālo komitejas locekļus masu medijiem Japānā , Dakšas mūsu ziņu programmas TV ,runas tiem, kas ir , lai ietu kopsolī ar viņiem , un viņi ir tāpēc, ka tas irslikti shot vispār eksistē .

Akutagawa ir jūs tur saka , kamērautoritāra valsts ir klāt , cilvēki , un nevar būt21.gadsimta cilvēks . Vai , lai gan bija aizkavēta , lai ieņemtu pasauli izskatu ( daudz) par to zina , nopietnu lasītājamiemesls, jūs zināt , tīklā , un tā tālāk , viņš parādījās pēkšņi .

Foto Katsushika Hokusai mūsdienu , foto viņš ir ņemot , ir par fotogrāfiju Bresona mūsdienīgu, Bresons ieņēma pilsētu un cilvēks , Dārzs Kioto , Shiga , Nara , un , Akutagawa ir bijusi ņemot skaistumu dabas uzdrošinās .

Akutagawa irpirmo reizi pasaulē tika teicis , visā pasaulē . Katru svētdienu , Nikkei , Asahi , Yomiuri , vien 3 šajā dokumentā , untas, ka cilvēki no 80 miljoniem cilvēku , ir lasīšanas un grāmatu recenzijas par grāmatu lasīt aptuveni 100 grāmatas, jaiedzīvotāji , lieta, cilvēki , piemēram, ka irpasaulē visvairāk , tā arī , ka tas ir tikai vēl viens no iemesliem, "Turntabale civilizācijas " ir kļuvusi uz Japānu .

Kaautoritāra valsts , piemēram, Ķīnu un Dienvidkoreju , nav cilvēka brīvība ir tas, ka pats par sevi saprotams . Ja nav brīvības , tas nav pieradis klātbūtni noteiktā cieņu .

Tātad ,autors ir turpināt kritizēt autoritāro tauta .

Tajā pašā laikā , vispār , runas cilvēki pārstāvētās redakcijas komiteja Japānas masu medijiem, pēdējos gados turpināja darīt tieši pretējo autors .

Citiem vārdiem sakot , viņi sasniedza augstumu par augstprātību , ( tādā veidā indulgences , ka viņi saka, ne vairāk , utt viņi atstāja University of Tokyo ) , un pēdējo gadu laikā turpināja kritiku , Japānas cilvēki, kas ir izlūkošanas un brīvību pasaulē .

Otra galējība autors , nemaz nerunājot kritizēt autoritāro nāciju , jo būtiski, lai komforta sieviešu jautājumu , tādā veidā , lai pandering uz autoritāra valsts , piemēram , viņi turpināja veidot rakstu jautrs .


tai yratam tikros orumo buvimas paprasčiausiai todėl,

2014年04月07日 00時07分58秒 | 日記

Knyga puslapis Asahi Laikraštis šiandien, po antrašte < mąstytojai šiuolaikinių stebėtinai > Atsushi Sugita yrane Hosei universiteto profesorius , politinis filosofija " Jean- Jacques Rousseau , bendrojo valią, populiarus suverenitetas politologo , Respublika " , Bruno Bernardi < Autorius > jis rašė knygą apžvalgą.

 < Ruso kaip Prancūzijos revoliucijos ištakų > Centrinė figūra naujo aiškinimo pastaraisiais metais nuversti Šis paveikslėlis Bernardi ; ši knyga yra grindžiama nepertraukiamo pokalbio iš jo Japonijoje. Išbristi iš atidus tekstoRuso modernus stebėtinai .

neveikimas

Juoda dėmesys Akutagawa .

Tačiau yra mažai nuoroda į Rousseau dėl į " socialinės sutarties teorija" . Tai Bernardi pažymėjo jis yra, nes jis manė , ", o laisvų žmonių iš tikslinga būti laisvas, tai yratam tikros orumo buvimas paprasčiausiai todėl, kad yra laisvas", sakė

neveikimas

Tarp akutagawa Kenji skaitytojai, žmonių sumanumo savininko turėjo pastebėjau.

akutagawa yra griežtai ir redakcinio kritikuoti komiteto narius apie žiniasklaidos Japonijoje , ratukas mūsų naujienų programas televizijos,kalba tiems, kurie turi žengti koja kojon su jais, ir jie , nes jis yrablogas kulka išvis egzistuoja.

Akutagawa yra jūs nuolat kartojo tol, kolautoritarinė valstybė yra, žmonėmis, o ne21-ojo amžiaus žmogus. Arba , išvaizda ( daug ), nors buvo atidėtas , siekiant užimti pasaulį žino apie jį , rimtai skaitytojąpriežastis žinote, neto ir tt , jis atsirado staiga .

Nuotrauka Katsushika Hokusai šiuolaikinio , foto jis ėmėsi yra iš Bresson šiuolaikinės nuotraukas , Bresson užėmė miestą ir žmogų , sodas Kiote , šiga toksiną , Nara , o Akutagawa yra vartojate grožį gamtos išdrįsta .

Akutagawa yrapirmą kartą pasaulyje buvo pasakyta , pasaulyje. Kiekvieną sekmadienį , Nikkei " , " Asahi " , laikraščio Yomiuri vien 3 šiame dokumente , irtai, kad žmonės iš 80 milijonų žmonių , kurie skaityti ir knygų recenzijas Knygos skaityti apie 100 knygų, jeigyventojai , ką žmonės , kaip kad yrapasaulyje labiausiai , taip pat , kad tai yra tik dar viena iš priežasčių, "civilizacijos Turntabale " kreipėsi į Japonijos.

Kadautoritarinis valstybės kaip Kinija ir Pietų Korėja, nėra žmogaus laisvė yra tai, kad savaime suprantama. Jei nėra laisvės , nėra pripratę prie tam tikro orumo buvimą.

Taigi,autorius yra toliau kritikuoja autoritarinį tautą .

Tuo pačiu metu , ne visi, kalbos žmonių atstovaujami redakcinio komiteto Japonijos žiniasklaida , per pastaruosius metus ir toliau daryti priešingą autoriaus .

Kitaip tariant, jie pasiekė arogancijos aukštis, (In indulgencijas , kad jie sako, ne daugiau , ir tt jie paliko Tokijo universiteto būdu ), o per pastaruosius metus ir toliau į kritiką , Japonijos žmonėms, kurie turi intelektą ir laisvę pasaulyje.

Tuo kiti ekstremalūs autoriaus , jau nekalbant kritikuoja autoritarinį tauta, kaip reikšminga komforto moterų klausimu, kokiu būdu už vardan autoritarinio valstybės patinka, jie ir toliau klastoti straipsnį žaismingas .


see on koos teatud väärikust lihtsalt, sest see on tasuta,

2014年04月07日 00時07分20秒 | 日記

Raamat lehel Asahi Ajalehtede täna pealkirja < mõtlejad kaasaegne üllatavalt > , Atsushi Sugita on professor Hosei Ülikooli poliitilise filosoofia " Jean -Jacques Rousseau üldine tahe , populaarne suveräänsusepolitoloog , Vabariik" Bruno Bernardi < Author > kirjutas ta raamatu läbi.

 < Rousseau kui ülemjooksul Prantsuse revolutsiooni > Kesk näitajauuesti tõlgendamist viimastel aastatel ümber lükata see pilt on Bernardi ; Selle raamatu aluseks on pidev jutt tema Jaapanis. Väljumas hoolikas lugemine tekst onRousseau kaasaegne üllatavalt .

tegevusetus

Must rõhk Akutagawa .

Siiski on vähe viitetõttu Rousseau" sotsiaalne leping teooria " . See Bernardi märkis ta on, sest ta arvas , " kuid selle asemel, et vaba Mehed asjakohane olema vaba , see on koos teatud väärikust lihtsalt, sest see on tasuta, " ütles

tegevusetus

Seas lugejatele Akutagawa kenji inimesed otsustusvõimet omanik oleks märganud.

Akutagawa on kritiseerida tõsiselt ja toimetuskolleegiumi liikmed massimeedia Jaapanis , ratas meie uudised programmide TV,kõne , kes on sammu pidada ja need on, sest see on halb shot üldse olemas.

Akutagawa on sul korrutas niikauaautoritaarne riik on olemas, inimesed, ja mitte21. sajandi mees . Või välimus ( palju ) , kuid oli hilinenud , et hõivata maailm teab seda , tõsine lugejapõhjus tead , net , ja nii edasi , et ta äkitselt .

Foto Katsushika Hokusai kaasaegne, photo ta on võttes onpilt Bresson kaasaegne , Bresson vallutas linna ja mees, Garden in Kyoto , Shiga , Nara ning Akutagawa on võtnud ilus loodus julge .

Akutagawa on esmakordselt maailmas öeldi maailmas. Igal pühapäeval Nikkei , Asahi , Yomiuri üksinda 3 Selles raamatus, ning asjaolu, et inimesed on 80 miljonit inimest , on lugemine ja raamat ülevaatedraamatut lugeda umbes 100 raamatut , kui elanikkond , asi selliseid inimesi on maailma kõige , see ka , et see on lihtsalt üks põhjustest "Turntabale of Civilization " on pöördunud Jaapan .

Seeautoritaarse riigi nagu Hiina ja Lõuna- Korea , ei ole inimese vabadus on see, et on ütlematagi selge. Kui ei ole vaba , siis ei ole harjunudjuuresolekulteatud väärikust.

Niisiis,autor on jätkuvalt kritiseerida autoritaarne riik.

Samal ajal , üldse kõne inimesed esindajad toimetuskolleegiumi Jaapani massimeedia , viimastel aastatel jätkuvalt teha täpselt vastupidine autor.

Teisisõnu, nad ei jõudnud kõrgus ülbus (In viisi kalduvustega , et nad ütlevad, kõige jne jätsid ülikooli Tokyo ) ja viimastel aastatel jätkuvalt kriitikat , et Jaapani inimesed, kellel on luure ja vabadus aastalmaailma.

Teine äärmus autor , rääkimata kritiseerida autoritaarne riik , kui olulisedLohutusnaised küsimuses,viisil toidavadautoritaarne riik nagu nad tegid jätkuvalt rajadaartikkel mänguline .


dit is die teenwoordigheid van sekere waardigheid bloot omdat dit is gratis,

2014年04月07日 00時06分33秒 | 日記

Die boek bladsy van Asahi Newspaper vandag, onder die opskrif < denkers moderne verbasend > , Atsushi Sugita is 'n professor by die Universiteit Hosei , politieke filosofie van " Jean -Jacques Rousseau , die algemene wil , populêre soewereiniteit in die politieke wetenskaplike , Republiek " , Bruno Bernardi < Author > , het hy 'n boekresensie.

 < Rousseau as die bolope van die Franse Revolusie > sentrale figuur in die her- interpretasie van die afgelope jaar om hierdie beeld te keer is Bernardi ; hierdie boek is gebaseer op die deurlopende praat van sy in Japan. Kom uit versigtige lees teks is 'n moderne Rousseau verbasend .

die weglating

Die swart klem Akutagawa .

Daar is egter min verwysing na die hoofde van die Rousseau in die " sosiale kontrak teorie" . Dit Bernardi daarop gewys hy is omdat hy gedink het , " maar in plaas van mense wat vry is van toepassing om vry te wees , dit is die teenwoordigheid van sekere waardigheid bloot omdat dit is gratis, " sê

die weglating

Onder die lesers van Akutagawa Kenji , moet mense vernuf van eienaar opgemerk het .

Akutagawa is , te erg en redaksionele kritiseer komiteelede van die massamedia in Japan, Caster ons nuus programme van TV, die spraak diegene wat tred te hou met hulle, en hulle is, want dit is 'n slegte skoot op alle bestaan .

Akutagawa is jy heeltyd gesê solank as wat die outoritêre staat teenwoordig is, die mens , en nie 'n 21ste eeu man . Of , voorkoms ( veel ), hoewel het om die wêreld te beset vertraag weet, ernstige leser 'n rede wat jy ken , in die net, en so aan , het hy skielik verskyn .

Foto van Katsushika Hokusai kontemporêre , foto hy neem van 'n foto van Bresson moderne , Bresson het die stad ingeneem en die mense, Garden in Kyoto, Shiga , Nara , en Akutagawa is die neem skoonheid van die natuur durf .

Akutagawa is die eerste keer in die wêreld is meegedeel , in die wêreld. Elke Sondag , Nikkei , Asahi , Yomiuri alleen 3 hierdie vraestel , en die feit dat mense van 80 miljoen mense , lees en boekresensies van die boek oor 100 boeke te lees as die bevolking , ding mense soos wat die wêreld se mees , dit is ook , dat dit net ' n ander een van die redes "Die Turntabale van Civilization" het omgedraai om Japan.

Dat die outoritêre staat soos China en Suid- Korea , is daar geen menslike vryheid is wat gaan sonder om te sê . As daar is geen vryheid , is dit nie gewoond aan die teenwoordigheid van 'n sekere waardigheid .

So, die skrywer van die voortsetting van die outoritêre nasie te kritiseer.

Op dieselfde tyd , glad nie, spraak mense verteenwoordig deur die redaksionele komitee van die Japannese massa media, oor die afgelope jaar het voortgegaan om die presiese teenoorgestelde van die skrywer te doen.

Met ander woorde, het hulle die hoogte van arrogansie , ( in die vorm van aflate dat hulle sê op die meeste, ens Hulle het die Universiteit van Tokio ) , en oor die afgelope jaar steeds kritiek, die Japannese mense wat intelligensie en vryheid in die wêreld.

Aan die ander uiterste skrywer , laat staan kritiseer die outoritêre nasie , as beduidende aan die troos vroue kwessie , op die wyse vir gedrang kom die outoritêre staat , soos , hulle het voortgegaan om 'n artikel speelse te smee .


هو حر

2014年04月07日 00時05分56秒 | 日記

الصفحة كتاب صحيفة اساهي اليوم ، تحت عنوان < المفكرين الحديثة من المستغرب > ، اتسوشي سوجيتا هو أستاذ في جامعة Hosei والفلسفة السياسية " جان جاك روسو ، و الإرادة العامة والسيادة الشعبية في العلوم السياسية ، الجمهورية" ، برونو برناردي < الكاتب > ، كتب مراجعة لكتاب .

 < روسو كما منابع الثورة الفرنسية > الرقم المركزي ل إعادة تفسير في السنوات الأخيرة لقلب هذه الصورة هو برناردي ؛ ويستند هذا الكتاب على الحديث المستمر له في اليابان . الخروج من النص قراءة متأنية هو حديث روسو بشكل مدهش.

هذا الإغفال

التأكيد الأسود هو أكوتاجاوا .

ومع ذلك، هناك إشارة تذكر إلى فضيلة روسو في "نظرية العقد الاجتماعي " . وأشار إلى أنه كان برناردي هو لأنه يعتقد "، ولكن بدلا من الرجال الأحرار من المناسب أن يكون حرا ، فإنه هو وجود بعض الكرامة لأنه ببساطة هو حر"، وقال

هذا الإغفال

بين القراء من أكوتاجاوا كينجي ، والناس فطنة مالك ينبغي أن يكون لاحظت.

أكوتاجاوا هو، ل انتقاد شديد والتحرير أعضاء اللجنة من وسائل الإعلام في اليابان ، والعجلات البرامج الإخبارية لدينا من التلفزيون، و خطاب أولئك الذين هم لمواكبة لهم، وأنهم لأنه هو من تسديدة سيئة على الإطلاق موجودا.

أكوتاجاوا هو كنت أبقى قائلا طالما أن الدولة الاستبدادية هو الحاضر ، والبشر ، وألا يكون رجل القرن 21 . أو ، والمظهر ( كثيرا ) على الرغم من أن قد تأخر من أجل احتلال العالم يعلم ذلك ، وقارئ خطيرة سبب تعلمون، في الشباك، و هلم جرا ، وقال انه ظهر فجأة .

صورة ل كاتسوشيكا هوكوساي المعاصرة ، الصورة كان قد تم اتخاذ هو صورة من بريسون الحديثة، استغرق بريسون المدينة و الرجل ، حديقة في كيوتو، شيغا ، ونارا ، و ، أكوتاجاوا و تم أخذ جمال الطبيعة يجرؤ .

أكوتاجاوا هو قيل لل مرة الأولى في العالم، في العالم. كل يوم أحد ، نيكي ، أساهي ، يوميوري ، وحدها 3 هذه الورقة، و حقيقة أن الناس من 80 مليون نسمة ، هي القراءة و مراجعات الكتب من الكتاب ل تقرأ عن 100 كتاب إذا كان السكان ، الشيء الناس من هذا القبيل هو الأكثر العالم ، و أيضا ، أن هذا هو مجرد الأسباب "إن Turntabale الحضارة " تحولت إلى اليابان.

أن الدولة الاستبدادية مثل الصين وكوريا الجنوبية ، وليس هناك حرية الإنسان هو أن من نافلة القول . إذا لم يكن هناك حرية ، لم يتعود على وجود الكرامة معينة.

مع ذلك، فإن المؤلف هو الاستمرار في انتقاد دولة استبدادية .

في نفس الوقت ، في كل شيء، واصل الشعب خطاب ممثلة في هيئة تحرير وسائل الإعلام اليابانية ، على مدى السنوات الماضية للقيام على العكس تماما من المؤلف.

وبعبارة أخرى ، أنها وصلت إلى ذروة الغطرسة ، ( في طريقة الانغماس التي يقولون على الأكثر، الخ غادروا جامعة طوكيو ) ، و على مدى السنوات الماضية واصلت النقد، الشعب الياباني الذين لديهم الذكاء و الحرية في العالم.

في المؤلف الطرف الآخر ، ناهيك عن انتقاد دولة الاستبدادية ، كما كبيرة للنساء قضية الراحة، بالطريقة ل يعمل لحساب الدولة الاستبدادية مثل ، فإنها لم استمرت لصياغة مقال لعوب.


அது

2014年04月07日 00時05分08秒 | 日記

இன்று அசஹி செய்தித்தாள் புத்தகம் பக்கம் , தலைப்பின் கீழ் < நவீன சிந்தனையாளர்கள் வியக்கத்தக்க > , Atsushi Sugita Hosei பல்கலைக்கழகத்தில் பேராசிரியராக , " ஜான் ஜாக் ரூசோ , பொது , அரசியல் விஞ்ஞானி உள்ள மக்களின் இறையாண்மை , குடியரசு " அரசியல் தத்துவம் , புருனோ பெர்னார்ட் < ஆசிரியர் > , அவர் ஒரு புத்தக விமர்சனம் எழுதினார் .

 இந்த படத்தை மாற்றுவதற்காக சமீபத்திய ஆண்டுகளில் மறு விளக்கம் மத்திய எண்ணிக்கை < பிரஞ்சு புரட்சி தலைவாயில் என ரூசோ > பெர்னார்ட் ஆகிறது ; இந்த புத்தகம் ஜப்பான் தனது தொடர்ச்சியான பேச்சு அடிப்படையாக கொண்டது. கவனமாக உரை வாசிப்பு இருந்து வெளிப்படும் வியக்கத்தக்க ஒரு ரூசோ நவீன உள்ளது.

விடுபடுதல்

கருப்பு முக்கியத்துவம் Akutagawa ஆகிறது .

எனினும், " சமூக ஒப்பந்த கோட்பாட்டை " சிறுகதையில் தகுதியினால் சிறிய குறிப்பு உள்ளது. இது பெர்னார்ட் , அவர் , ஏனெனில் அவர் சுட்டிக்காட்டினார் " ஆனால் அதற்கு பதிலாக இலவச தகுந்த இருந்து இலவச ஆண்கள் , அது இலவசம் வெறுமனே ஏனெனில் சில கண்ணியம் முன்னிலையில் உள்ளது , " என்று கூறினார்

விடுபடுதல்

Akutagawa Kenji வாசகர்கள் மத்தியில், உரிமையாளர் மக்கள் புத்திசாலித்தனம் கவனித்தனர் வேண்டும் .

akutagawa , கடுமையாக மற்றும் ஆசிரியர் ஜப்பான் , வெகுஜன ஊடகங்களின் குழு உறுப்பினர்கள் விமர்சிக்க டிவி எங்கள் செய்தி திட்டங்கள் காற்சில்லு வேண்டும் , அது அனைத்து உள்ளது ஒரு மோசமான ஷாட் பேச்சு அவர்களுக்கு ஈடுகொடுக்க , மற்றும் அவர்கள் யார் அந்த உள்ளது, ஏனெனில் .

Akutagawa நீங்கள் நீண்ட சர்வாதிகார அரசு இருக்கும் என கூறி வைத்து நீங்கள் தான் , மனித , மற்றும் ஒரு 21 ஆம் நூற்றாண்டு மனிதன் . அல்லது , உலக ஆக்கிரமிக்க பொருட்டு தாமதமாக போதிலும் தோற்றம் ( மிகவும் ) நிகர , அது பற்றி தீவிர வாசகர் உங்களுக்கு தெரியும் ஒரு காரணம் தெரிகிறது , மற்றும் அதனால், அவர் திடீரென தோன்றினார் .

சமகால Katsushika Hokusai புகைப்பட , அவர் எடுத்து வருகிறது புகைப்படம் நவீன பிரெஸ்ஸனின் ஒரு புகைப்படம் உள்ளது , ப்ரெஸ்ஸனின் கியோட்டோ , ஷீகா , சிறிலங்காவின் நகரம் மற்றும் மனிதன், கார்டன் எடுத்து, Akutagawa இயற்கை அழகை தைரியம் எடுத்து வருகிறது .

Akutagawa உலகில் முதல் முறையாக உலகின் , கூறினார் ஆகிறது . ஒவ்வொரு ஞாயிறு , நிக்கி , அசஹி , யொமியுரிய் , தனியாக 3 இந்த காகிதம், மற்றும் 80 மில்லியன் மக்கள் மக்கள் , வாசிப்பு மற்றும் மக்கள் , போன்ற விஷயத்தை மக்கள் உலகின் மிக என்றால் புத்தகம் விமர்சனங்களை சுமார் 100 புத்தகங்களை படிக்க வேண்டும் என்று உண்மையில் , இந்த மற்றொரு காரணம் " நாகரிகத்தின் Turntabale " உள்ளது என்று இது , ஜப்பான் ஈடுபட்டுள்ளது.

சீனா, தென் கொரியா போன்ற சர்வாதிகார அரசு , எந்த மனித சுதந்திரம் என்று இல்லாமல் போகும் உள்ளது என்று . சுதந்திரம் இல்லை என்றால் , அது ஒரு குறிப்பிட்ட கண்ணியம் முன்னிலையில் பழக்கமில்லை இல்லை .

எனவே , ஆசிரியர் சர்வாதிகார நாட்டின் விமர்சிக்க தொடர்ந்து இருக்கிறது .

அதே நேரத்தில் , அனைத்து , கடந்த பல ஆண்டுகளாக , ஜப்பனீஸ் வெகுஜன ஊடகங்கள் ஆசிரியர் குழு மூலம் குறிப்பிடப்படுகின்றன பேச்சு மக்கள் ஆசிரியர் நேரெதிராக செய்ய தொடர்ந்தது .

வேறுவிதமாக கூறினால், அவர்கள் ( அவர்கள் டோக்கியோ பல்கலைக்கழகத்தின் விட்டு முதலியன , அதிகபட்சம் என்று ஊரை விட்டு முறையில் ) ஆணவம் உயரத்தில் அடைந்தது , கடந்த சில ஆண்டுகளாக , விமர்சனம் , நுண்ணறிவு மற்றும் சுதந்திரம் யார் ஜப்பனீஸ் மக்கள் தொடர்ந்து உலகில் .

மற்ற தீவிர ஆசிரியர் ஒருபுறம் போன்ற , அவர்கள் விளையாடும் ஒரு கட்டுரை ஏற்படுத்திக்கொள்ள தொடர்ந்து அவர் சர்வாதிகார அரசு கழகத்தின் ஐந்து முறையில் , ஆறுதல் பெண்கள் பிரச்சினை குறிப்பிடத்தக்க என, சர்வாதிகார நாட்டின் விமர்சிக்கிறது .


гэта наяўнасць пэўнага годнасці проста таму ,

2014年04月07日 00時04分17秒 | 日記

Старонкавы кнігу Asahi газеты сённяшні дзень пад загалоўкам < мысляры сучасныя дзіўна > , Ацуши Сугита з'яўляецца прафесарам Хосэй універсітэта , палітычная філасофія "Жан - Жак Русо , агульнай волі , народны суверэнітэт у палітолага , Рэспубліка " , Бруна Бернард < Аўтар > , ён напісаў рэцэнзію на кнігу.

 < Русо як вытокі Французскай рэвалюцыі > Цэнтральная фігура пераасэнсаваннем апошнія гады перакуліць гэты вобраз з'яўляецца Бернард ; гэтая кніга заснавана на бесперапынных размоў пра яго ў Японіі. З'яўляцца з ўважлівага чытаннем тэксту ўяўляе сабой сучасны Русо дзіўна .

недагляд

Чорны акцэнт робіцца Акутагава .

Тым не менш , існуе мала спасылка на сілу Русо ў « тэорыі грамадскай дамовы " . Гэта Бернард адзначыў ён , таму што ён думаў , што , " але замест свабодных мужчын з неабходнасці быць свабодным , гэта наяўнасць пэўнага годнасці проста таму , што яна вольная , " сказаў

недагляд

Сярод чытачоў Акутагава Kenji , людзі хватка ўладальніка павінен быў заўважыць.

Акутагава ёсць , крытыкаваць сур'ёзна і рэдакцыйная членаў камітэта сродкаў масавай інфармацыі ў Японіі , ліцейшчык нашы навінавыя праграмы тэлебачання , гаворка тых , хто павінен ісці ў нагу з імі , і яны , таму што гэта дрэнна стрэл наогул існуе .

Акутагава з'яўляецца вы ўвесь час казаў , пакуль аўтарытарная дзяржава прысутнічае , чалавечыя істоты , і не быць чалавекам 21- га стагоддзя. Або , знешні выгляд ( шмат ) , хоць была затрыманая , каб заняць свет ведае пра гэта , сур'ёзнае чытача прычыны вы ведаеце , у сетцы , і гэтак далей , ён з'явіўся раптоўна.

Фота Кацусика Хокусай сучаснай , фота ён прымае гэта з фатаграфіі Брессона сучаснай , Брэсон ўзяў горад і чалавек , сад у Кіёта , Сіга , Нара , і , Акутагава будзе прымае прыгажосцямі прыроды наважваюцца.

Акутагава ўпершыню ў свеце было сказана , у свеце. Кожную нядзелю , Nikkei , Asahi , Йомиури , у адзіночку 3 гэтая артыкул , і той факт , што людзі з 80 мільёнаў чалавек , чытаюць і рэцэнзій на кнігу , каб прачытаць каля 100 кніг , калі насельніцтва , што людзі , як , што ў свеце з'яўляецца найбольш , ён таксама , што гэта проста яшчэ адзін з прычынаў " Turntabale цывілізацыі " ператварыўся ў Японіі.

Тое , што аўтарытарная дзяржава , як Кітай і Паўднёвая Карэя , няма чалавечая свабода не ў тым , што само сабой зразумела. Калі няма свабоды , ён не прывык да наяўнасці пэўнага вартасці.

Так , аўтар працягу крытыкаваць аўтарытарную краіну.

У той жа час , наогул , гаворка людзей , прадстаўленыя рэдакцыйнага камітэта японскай масавай інфармацыі , на працягу апошніх гадоў працягвае рабіць наадварот аўтара .

Іншымі словамі , яны дасягнулі вышыні фанабэрыстасці , (у выглядзе індульгенцыі , што яны кажуць у крайнім выпадку , і г.д. яны пакінулі Такійскі універсітэт) , і на працягу апошніх гадоў працягвалі крытыкі , японскія людзей , якія маюць інтэлект і свабоду у свеце.

У іншым крайнім аўтара , не кажучы ўжо крытыкуюць аўтарытарны народ , як значная да пытання жанчын для уцех , у адпаведнасці з метадам патурала аўтарытарнай дзяржавы , як , яны працягвалі каваць артыкул гуллівы .