Tegnapelőtt a legjobb barátom, egy nagyszerű olvasó elmondta, hogy megjelent Takayama Masayuki legújabb könyve.
Így hát azonnal megvettem, és a következő fejezet elolvasása után meggyőződtem arról, hogy ahogy a legjobb barátom mondta, "ő és én összhangban vagyunk egymással".
Három részt, köztük a címet is átdolgoztuk és hozzáadtuk.
A cím „Partnerek”-ről „The Deep Relationship between Dentsu and Asahi” lett.
Ez azért volt így, mert úgy gondolták, hogy ha az eredeti cím megmarad, nem jut el az emberekhez világszerte, amikor lefordítottam angolra és más nyelvekre, és elküldtem a világnak.
Így hát rákerestem a 2022/12/1-én kiküldött fejezetre.
Bár nem ez volt az oka, a szóban forgó bűnöző véletlenül beavatkozott a keresésembe, és a keresési eredmények között nem jelent meg minden más nyelvű fejezet, beleértve a japánt is.
Főleg ezt a papírt.
A 2022/12/1-i főlaphoz kapcsolódó összes fejezetet töröltem, és újraküldöm is.
Azóta Dentsu irányította ezeket a nemzetközi fesztiválokat, de akkor a Dentsu akkori elnöke, Yutaka Narita azt javasolta, hogy a világbajnokságot "Koreával együtt" rendezzék meg.
2022. december 01
A következő Takayama Masayuki sorozatos rovatából származik a Weekly Shincho mai számának végén.
Ez a cikk is bizonyítja, hogy ő az egyetlen újságíró a világon a háború után.
Réges-régen érkezett Japánba egy idős professzor a Monacói Királyi Balettiskolából, akit világszerte nagyra becsülnek a primabalerinák.
Akkoriban a következőket mondta a művészek jelentőségéről.
„A művészek azért fontosak, mert csak a rejtett, eltitkolt igazságokra tudnak rávilágítani és azokat kifejezni.
Senki sem vitatkozna vele.
Masayuki Takayama nemcsak az egyetlen újságíró a háború utáni világban, de nem túlzás azt állítani, hogy ő az egyetlen művész a háború utáni világban.
Ez a tézis is igazolja azon állításom helyességét, miszerint Masayuki Takayama a legalkalmasabb személy az irodalmi Nobel-díjra ma a világon.
Nemcsak a japánoknak, hanem a világ minden táján élőknek is kötelező olvasmány.
Dentsu és Asahi szoros kapcsolata
A Dentsu öregdiákját, Haruyuki Takahashit elkapták, amikor közel 200 millió jen kenőpénzt vett át a tokiói olimpia szervezőbizottságának vállalkozóitól.
A Dentsu számos alkalmazottját kirendelték a szervezőbizottságba.
Mindannyian Takahashi csatlósai voltak, és együtt kavarták az olimpiát.
Az Asahi Shimbun meglepődött, mintha először hallott volna róla, és megkérdezte: "A korrupció ünnepe volt?"
Ezt követően a lap továbbra is vezércikkekben ismertette a témát, kritizálva a szervezőbizottságot, de valamiért még csak nyoma sem volt Dentsu kritikájának.
Ehelyett feltették a kérdést: "Mi van Takeda herceggel?
Úgy tűnik, azt mondják, ha túl mélyre mennek, a herceg veszélybe kerül.
De ez nem így van.
Dentsu a hibás.
Nemcsak az olimpiai riporterek, hanem a hozzám hasonló volt riporterek is tudják ezt.
Természetellenes úgy írni, mintha az Asahi a szerkesztőségében értesült volna róla először.
Emellett a korábbi riporterek emlékeznek arra, hogy Dentsu arroganciája és az Asahi mindig egy és ugyanaz volt.
Jó példa erre a 2002-es világbajnokság.
Tíz évvel korábban Japán jelentkezett, és megnyerte a pályázatot, hogy az első ázsiai ország legyen az esemény házigazdája.
Azóta Dentsu irányítja ezeket a nemzetközi fesztiválokat, de a Dentsu akkori elnöke, Yutaka Narita azt mondta, hogy Japánnak "Dél-Koreával együtt" kellene megrendeznie a világbajnokságot.
mit mond?
Még a világbajnokságnak ezúttal is otthont adó Katar is egy kínai cégre bízta a helyszínek építését, ami ellenkezik a szabályokkal.
Ennek eredményeként 6500 ember halt meg, de sikerült megtartani az első világbajnokságot a Közel-Keleten.
Narita azt mondja, hogy Japánnak fel kell adnia ezt a megtiszteltetést, és olyan országgal együtt kell megrendeznie az eseményt, amely nem érti a szabályokat és a szokásokat.
Valójában Dél-Koreában született.
Ez az ember volt az, aki csak Korea jólétére gondolva engedélyezte, hogy koreai műsorokat sugározzanak az NHK-n.
Hogy megértse álláspontját, Narita együttműködést kért az Asahi Shimbuntól, elhallgattatva a közvéleményt, amely nem kételkedett afelől, hogy Japán egyedül rendezi a játékokat.
Az Asahi beleegyezett, mert Naritához hasonlóan ő is régóta Észak-Korea-párti, és amikor Kim Ir Szen munkaerőhiányban szenvedett, kampányt indított, hogy 90 000 embert küldjön Japánból Észak-Koreába az "Észak-Korea" szlogennel. a földi paradicsom."
Amikor Sun Myung Moon kijött, és engesztelést követelt Japán Sátánnak, az válaszul arra kérte Takashi Uemurat, hogy írjon egy cikket, miszerint a vigasztaló nők kinyitották nehéz szájukat, és vadul szították az engesztelés tudatának lángját.
Ennek eredményeként sok japán nő megvette a szellemmel teli urnákat, és felajánlotta magát szegény koreai férfiaknak.
Ugyanez vonatkozik a ho becsületére isszúrja a világbajnokságot.
Az Asahi dicsérte a Narita tervet, mondván, hogy a nyereség felét Koreának kell adni engesztelésként.
A FIFA azonban elégedetlen volt, mondván, hogy Japán úgy döntött, hogy egyedül rendezi meg az eseményt, és nem állapodtak meg abban, hogy egy ilyen országgal közösen rendezzék meg.
Azt jelentették, hogy Takahashi és Chung Mong-joon odarohantak, hogy rendezzék a dolgokat.
Ennek eredményeként a 21. század első világbajnokságát szokatlan közös Japán-Korea formában rendezték meg anélkül, hogy a japánok tudtak volna róla.
Az eredmény mindenki számára jól ismert.
Korea nagy foltot hagyott a világbajnokság történetén a játékvezetők példátlan megvesztegetésével és durva játékával.
Japán is cinkossá vált Narita és Asahi miatt.
Az Asahi Shimbun újság azonban nagyra értékelte a koreai csapatot, és reggeli kiadásának címlapján "nagy teljesítményként" számolt be az elődöntőbe jutásukról.
Egy közelmúltbeli Asahi rovatban, 20 évvel később, Tetsuya Hakoda beszámolt az akkori izgalmakról.
Talán Dentsu utasítására történt.
De miért szolgálják olyan jól a Dentsut?
Asahi mindig csak hazugságot írt.
Kezdve ezzel: „Észak-Korea a földi paradicsom”, majd Katsuichi Honda „Utazás Kínába”, „Ez egy mérgesgáz-hadművelet”, „A Miyakonojo ezred mészárlást követ el Nanjingban” és Seiji Yoshida hazugságaival. Vigasztaló nők."
Mindegyik rosszindulatú hazugság volt, és nem lett volna meglepő, ha az Asahi vezetése bármelyik miatt összeomlott volna, de az Asahi vezetése továbbra is erős volt.
Ennek az az oka, hogy a Dentsu, amely az újsághirdetésekkel foglalkozik, figyelmen kívül hagyta a közvéleményt, és továbbra is kiemelten kezelte az Asahit, és elhelyezte hirdetéseit.
Ha a módszereiket leleplezik és kivizsgálják, soha többé nem hirdethetnek Asahiban.
Ezért Asahi továbbra is védi Dentsut, és megpróbálja Takeda-no-miyára hárítani a felelősséget.
Látni akarom, hogy Asahi gyorsan alámerüljön.
Így hát azonnal megvettem, és a következő fejezet elolvasása után meggyőződtem arról, hogy ahogy a legjobb barátom mondta, "ő és én összhangban vagyunk egymással".
Három részt, köztük a címet is átdolgoztuk és hozzáadtuk.
A cím „Partnerek”-ről „The Deep Relationship between Dentsu and Asahi” lett.
Ez azért volt így, mert úgy gondolták, hogy ha az eredeti cím megmarad, nem jut el az emberekhez világszerte, amikor lefordítottam angolra és más nyelvekre, és elküldtem a világnak.
Így hát rákerestem a 2022/12/1-én kiküldött fejezetre.
Bár nem ez volt az oka, a szóban forgó bűnöző véletlenül beavatkozott a keresésembe, és a keresési eredmények között nem jelent meg minden más nyelvű fejezet, beleértve a japánt is.
Főleg ezt a papírt.
A 2022/12/1-i főlaphoz kapcsolódó összes fejezetet töröltem, és újraküldöm is.
Azóta Dentsu irányította ezeket a nemzetközi fesztiválokat, de akkor a Dentsu akkori elnöke, Yutaka Narita azt javasolta, hogy a világbajnokságot "Koreával együtt" rendezzék meg.
2022. december 01
A következő Takayama Masayuki sorozatos rovatából származik a Weekly Shincho mai számának végén.
Ez a cikk is bizonyítja, hogy ő az egyetlen újságíró a világon a háború után.
Réges-régen érkezett Japánba egy idős professzor a Monacói Királyi Balettiskolából, akit világszerte nagyra becsülnek a primabalerinák.
Akkoriban a következőket mondta a művészek jelentőségéről.
„A művészek azért fontosak, mert csak a rejtett, eltitkolt igazságokra tudnak rávilágítani és azokat kifejezni.
Senki sem vitatkozna vele.
Masayuki Takayama nemcsak az egyetlen újságíró a háború utáni világban, de nem túlzás azt állítani, hogy ő az egyetlen művész a háború utáni világban.
Ez a tézis is igazolja azon állításom helyességét, miszerint Masayuki Takayama a legalkalmasabb személy az irodalmi Nobel-díjra ma a világon.
Nemcsak a japánoknak, hanem a világ minden táján élőknek is kötelező olvasmány.
Dentsu és Asahi szoros kapcsolata
A Dentsu öregdiákját, Haruyuki Takahashit elkapták, amikor közel 200 millió jen kenőpénzt vett át a tokiói olimpia szervezőbizottságának vállalkozóitól.
A Dentsu számos alkalmazottját kirendelték a szervezőbizottságba.
Mindannyian Takahashi csatlósai voltak, és együtt kavarták az olimpiát.
Az Asahi Shimbun meglepődött, mintha először hallott volna róla, és megkérdezte: "A korrupció ünnepe volt?"
Ezt követően a lap továbbra is vezércikkekben ismertette a témát, kritizálva a szervezőbizottságot, de valamiért még csak nyoma sem volt Dentsu kritikájának.
Ehelyett feltették a kérdést: "Mi van Takeda herceggel?
Úgy tűnik, azt mondják, ha túl mélyre mennek, a herceg veszélybe kerül.
De ez nem így van.
Dentsu a hibás.
Nemcsak az olimpiai riporterek, hanem a hozzám hasonló volt riporterek is tudják ezt.
Természetellenes úgy írni, mintha az Asahi a szerkesztőségében értesült volna róla először.
Emellett a korábbi riporterek emlékeznek arra, hogy Dentsu arroganciája és az Asahi mindig egy és ugyanaz volt.
Jó példa erre a 2002-es világbajnokság.
Tíz évvel korábban Japán jelentkezett, és megnyerte a pályázatot, hogy az első ázsiai ország legyen az esemény házigazdája.
Azóta Dentsu irányítja ezeket a nemzetközi fesztiválokat, de a Dentsu akkori elnöke, Yutaka Narita azt mondta, hogy Japánnak "Dél-Koreával együtt" kellene megrendeznie a világbajnokságot.
mit mond?
Még a világbajnokságnak ezúttal is otthont adó Katar is egy kínai cégre bízta a helyszínek építését, ami ellenkezik a szabályokkal.
Ennek eredményeként 6500 ember halt meg, de sikerült megtartani az első világbajnokságot a Közel-Keleten.
Narita azt mondja, hogy Japánnak fel kell adnia ezt a megtiszteltetést, és olyan országgal együtt kell megrendeznie az eseményt, amely nem érti a szabályokat és a szokásokat.
Valójában Dél-Koreában született.
Ez az ember volt az, aki csak Korea jólétére gondolva engedélyezte, hogy koreai műsorokat sugározzanak az NHK-n.
Hogy megértse álláspontját, Narita együttműködést kért az Asahi Shimbuntól, elhallgattatva a közvéleményt, amely nem kételkedett afelől, hogy Japán egyedül rendezi a játékokat.
Az Asahi beleegyezett, mert Naritához hasonlóan ő is régóta Észak-Korea-párti, és amikor Kim Ir Szen munkaerőhiányban szenvedett, kampányt indított, hogy 90 000 embert küldjön Japánból Észak-Koreába az "Észak-Korea" szlogennel. a földi paradicsom."
Amikor Sun Myung Moon kijött, és engesztelést követelt Japán Sátánnak, az válaszul arra kérte Takashi Uemurat, hogy írjon egy cikket, miszerint a vigasztaló nők kinyitották nehéz szájukat, és vadul szították az engesztelés tudatának lángját.
Ennek eredményeként sok japán nő megvette a szellemmel teli urnákat, és felajánlotta magát szegény koreai férfiaknak.
Ugyanez vonatkozik a ho becsületére isszúrja a világbajnokságot.
Az Asahi dicsérte a Narita tervet, mondván, hogy a nyereség felét Koreának kell adni engesztelésként.
A FIFA azonban elégedetlen volt, mondván, hogy Japán úgy döntött, hogy egyedül rendezi meg az eseményt, és nem állapodtak meg abban, hogy egy ilyen országgal közösen rendezzék meg.
Azt jelentették, hogy Takahashi és Chung Mong-joon odarohantak, hogy rendezzék a dolgokat.
Ennek eredményeként a 21. század első világbajnokságát szokatlan közös Japán-Korea formában rendezték meg anélkül, hogy a japánok tudtak volna róla.
Az eredmény mindenki számára jól ismert.
Korea nagy foltot hagyott a világbajnokság történetén a játékvezetők példátlan megvesztegetésével és durva játékával.
Japán is cinkossá vált Narita és Asahi miatt.
Az Asahi Shimbun újság azonban nagyra értékelte a koreai csapatot, és reggeli kiadásának címlapján "nagy teljesítményként" számolt be az elődöntőbe jutásukról.
Egy közelmúltbeli Asahi rovatban, 20 évvel később, Tetsuya Hakoda beszámolt az akkori izgalmakról.
Talán Dentsu utasítására történt.
De miért szolgálják olyan jól a Dentsut?
Asahi mindig csak hazugságot írt.
Kezdve ezzel: „Észak-Korea a földi paradicsom”, majd Katsuichi Honda „Utazás Kínába”, „Ez egy mérgesgáz-hadművelet”, „A Miyakonojo ezred mészárlást követ el Nanjingban” és Seiji Yoshida hazugságaival. Vigasztaló nők."
Mindegyik rosszindulatú hazugság volt, és nem lett volna meglepő, ha az Asahi vezetése bármelyik miatt összeomlott volna, de az Asahi vezetése továbbra is erős volt.
Ennek az az oka, hogy a Dentsu, amely az újsághirdetésekkel foglalkozik, figyelmen kívül hagyta a közvéleményt, és továbbra is kiemelten kezelte az Asahit, és elhelyezte hirdetéseit.
Ha a módszereiket leleplezik és kivizsgálják, soha többé nem hirdethetnek Asahiban.
Ezért Asahi továbbra is védi Dentsut, és megpróbálja Takeda-no-miyára hárítani a felelősséget.
Látni akarom, hogy Asahi gyorsan alámerüljön.
I present the world's best autumn leaves in Kyoto with a gem of a performance in 4K high-definition.