Toliau yra ankstesniame skyriuje tęsinys.
Juoktis Japonijoje laikraščių ir škvalas nuomonę, kurioje mokslininkas pateikiami, 727 tipo mašina ir toliau parduoti kaip High Performance lėktuvo po to, taip pat ir 20 metų skaičius visų gamybos mašinų yra 1832.
Ji tapo bestseleriu mašina, kuri net populiarus Jumbo negali pasivyti.
Tuo tarpu, nebuvo atvejo, taip pat į fiuzeliažo škvalas ir avarijos padaryti žiūrėti gamybos klaidą.
Su nuo paskutinio skrydžio p Mori kapitonas raštu, ji palietė p Mori kapitonas komentarą apie šį keistą fiuzeliažo defektų nuomonės apie sąžiningi.
Tada į Asahi žurnalistė atėjo į aprėptį.
Buvo paaiškinta, suprasti aiškiai, per daug, bet vis dėlto kritikavo p Mori kapitonas nuomonę kruopščiai, kaip laukinių pastabą, kuri yra prieš į Asahi reikalavimas, kuris yra vadinamas fiuzeliažo škvalas iki priekinių puslapio istoriją apie aspektu apskritai.
Tada All Nippon Airways stebėtinai gavo šį pranešimą ir p Mori kapitonas drausminių veiksmų.
Ji neatleis Asahi asmeniui, kuris neklauso, kad Asahi Shimbun instituciją.
Šis straipsnis ir toliau