Ніжэй з'яўляецца працягам папярэдняй частцы.
Смяяцца ў газеце ў Японіі і дэфектаскапіі меркаванне, якое вучоны, прадстаўленай, тып машыны 727 працягвае прадаваць як высокая прадукцыйнасць самалёта пасля гэтага, таксама, і 20-гадовы агульная колькасць вытворчых машын 1832.
Ён стаў бэстсэлерам машына, што нават папулярны Jumbo не можа дагнаць.
Між тым, не было выпадку, таксама, у фюзеляжы недахоп і аварыі, каб паглядзець вытворчы памылку.
З пісьмовай форме ад апошняга палёту г-н Моры капітана, ён закрануў каментар г-на Моры капітана пра гэтую дзіўную фюзеляжа дэфектаскапіі думкі аб сумленны.
Затым рэпарцёр ў Асахі прыйшлі да асвятлення.
Было растлумачана, каб зразумець толкам, таксама, але тым не менш, гэта крытыцы меркаванне г-н Моры капітана старанна, як дзікага заўвагу, якое супраць пазову ў Asahi, якая называецца фюзеляж недахоп у гісторыі першай старонцы ў аспекце наогул.
Затым, All Nippon Airways дзіўна атрымаў гэты даклад і зрабіў г-н Моры капітан дысцыплінарныя меры.
Гэта не прабачце Asahi да чалавека, які не падпарадкоўваецца ўлада Асахі симбун.
Гэты артыкул працягвае