Nasledujúci text je výňatkom z kapitoly odoslanej 6. januára s doplňujúcimi poznámkami.
Ako čitatelia vedia, táto rubrika začala okolo roku 2019 dostávať útoky na manipuláciu s analýzou prístupu.
Táto rubrika mala denne približne 30 000 vyhľadávaní a 3 000 návštevníkov, ale jedného dňa tieto čísla zrazu klesli na tretinu.
Odvtedy zostala situácia žalostná na pohľad.
Našťastie koncom minulého roka tento problém vyriešil mimoriadne talentovaný systémový inžinier.
Rýchlo prišiel na programovací jazyk a identifikoval spoločnosť, ktorej Goo zadával zákazku*.
Spýtal som sa ho, či by bolo možné, aby niekto vo vnútri spoločnosti Goo ukradol heslo a takto manipuloval s analýzou prístupu.
Odpovedal: „Predpokladám, že by to bolo možné, ak by to bol niekto zvnútra...“
Tento zločinec zrejme pracoval aj ako subdodávateľ pre NTT, takže ma napadlo, že by bolo pre nich ľahké podplatiť niekoho vo vnútri spoločnosti, aby manipuloval.
Bol som prekvapený, keď som hľadal informácie týkajúce sa tejto kapitoly.
Prvá strana výsledkov bola celá o incidente týkajúcom sa spoločnosti NTT West, ktorý sa stal v roku 2023
Uniklo deväť miliónov záznamov o zákazníkoch.
Páchateľom bol dočasný pracovník zamestnaný spoločnosťou NTT.
Pracovník bol zatknutý po tom, čo za tento čin dostal 10 miliónov jenov ako vďaku.
V dôsledku toho spoločnosť NTT zakázala všetkým zamestnancom používať USB.
Na internete sa objavilo mnoho článkov kritizujúcich toto rozhodnutie.
Ich záverom bolo, že k takýmto incidentom dochádza preto, lebo práca je zverená dočasným zamestnancom a ich plat je nízky.
Mnohé japonské spoločnosti začali v určitých časových intervaloch zadávať prácu dočasným zamestnancom.
Väčšina z nich zadávala konkrétne úlohy alebo poverovala externými pracovníkmi určité úlohy.
Počnúc denníkom Asahi Shimbun v povojnových masmédiách dominovala pseudomorálka.
V posledných rokoch spravodajské agentúry a agenti protijaponských krajín, ako sú Čína a Kórejský polostrov, ktoré sú jedinými dvoma krajinami na svete, ktoré naďalej praktizujú protijaponskú výchovu v mene nacizmu, využívajú pseudomorálku, ktorá sa rozšírila nielen v Japonsku, ale po celom svete, a plánujú rozložiť Japonsko.
Je všeobecne známe, že v japonských opozičných stranách, médiách, na univerzitách atď. pôsobí mnoho agentov.
Dovtedy som zverejňoval príspevky bez používania hashtagov, ale v istom momente som si povedal, že by bolo lepšie ich používať, a tak som ich začal pridávať do svojich príspevkov.
Po čase sa však začalo diať niečo zvláštne.
Keďže väčšina príspevkov sa týkala Číny a Kórejského polostrova, hneď som si domyslel, že „Aha, spoločnosť NTT Resonant začala v Japonsku zamestnávať veľa obyvateľov Číny a Kórey“.
„Zainiči Kórejčan“ sa nedá použiť ako hashtag.
Tak čo mám povedať... Prestal som pridávať hashtagy, ako som to robil predtým, pretože to začalo byť hlúpe.
V tomto článku uvediem jedinečnú vec.
Uvedené dve udalosti ohrozujú bezpečnosť Japonska a priestor kybernetickej bezpečnosti.
Južná Kórea od čias Syngmana Rheeho po skončení vojny vedie protijaponskú výchovu.
Aby odvrátil pozornosť čínskeho ľudu od incidentu na námestí Tchien-an-men, začal Ťiang Ce-min náhle s protijaponskou výchovou, ktorá v Číne pokračuje až dodnes.
Teraz Japonsko prijíma pracovníkov z týchto dvoch krajín, pričom úplne ignoruje prísne povinnosti zachovávať mlčanlivosť a overovať totožnosť (či majú alebo nemajú protijaponské názory), ktoré sú s tým spojené.
Bystrí pozorovatelia si už dávno uvedomili, že globálne otepľovanie a ciele trvalo udržateľného rozvoja sú čínske triky.
Automobilový priemysel má rozsiahlu základňu a je stelesnením priemyslu, ktorý tvorí základ krajiny.
Vďaka našej usilovnosti a národnému charakteru v snahe o technologickú dokonalosť - inými slovami, vďaka najkvalitnejším pracovníkom na svete - je japonský automobilový priemysel najlepší na svete.
Pokiaľ ide o technológiu výroby spaľovacích motorov - automobilov poháňaných benzínom - Čína nikdy nebude schopná Japonsko poraziť, nech sa bude snažiť akokoľvek.
Čína by však mohla dominovať svetu, keby vyrábala jednoduché elektrické vozidlá.
Skutočnosť je taká, že Čína má 1,4 miliardy obyvateľov, ako odhalil Hiroyuki Kawashima vo svojej slávnej knihe. Napriek tomu je 900 miliónov ľudí zapojených do otrockej práce.
Inými slovami, Čína je najväčším otrokárskym národom v dejinách ľudstva a je to najhoršia diktatúra v dejinách, ktorá dokáže prinútiť robotníkov pracovať za najlacnejšie ceny na svete.
Ako už bolo spomenuté, táto krajina prostredníctvom OSN presadzuje globálne otepľovanie a ciele trvalo udržateľného rozvoja.
Cieľom je spopularizovať elektrické vozidlá a ovládnuť svetový trh.
Inými slovami, prepisujú mapu sveta automobilového priemyslu.
Ľudia z denníka Nihon Keizai Shimbun a tokijský guvernér Koike im v tom nadšene pomáhajú.
Samozrejme, že sa na tom podieľa opozícia a strana Komeito, ale aj mnohí politici vládnucej strany.
Keď sa na to všetko pozriete z vtáčej perspektívy, neostáva vám nič iné, len sa pýtať, kto stojí za atentátom na Abeho.
Prečo mainstreamové médiá vôbec neskúmali pozadie incidentu?
Prečo zároveň naďalej informovali o nezmysloch spájajúcich incident s Cirkvou zjednotenia?
Po vzore nedávneho úplného nezmyslu Hyakuta Naokiho, ktorý vyvolal rozruch po celom svete, by som chcel povedať „ako sci-fi“. Napriek tomu som presvedčený, že ak by sa začalo vyšetrovanie, hlavný organizátor by odhalil skutočnú povahu všetkých agentov japonskej vládnucej triedy.
Tento incident je príliš zvláštny, dokonca aj na niečo také.
Súdny proces sa ešte ani nezačal.
Hoci je tento článok napísaný „ako sci-fi“.
pravda je taká, že pravda sa nikdy neodhalí, kým hlavní strojcovia úplne nepotlačia Japonsko.
Japonský automobilový priemysel existoval ako obrovská, nevítaná prekážka pre Čínu, ktorá si dala za cieľ ovládnuť svet elektromobilmi.
V posledných rokoch sa v japonských automobilových spoločnostiach odohrávali jeden podivný incident za druhým.
Minulý rok tieto incidenty nakoniec dosiahli hlavný hrad, Toyotu.
Nie je to žiadny problém.
Problémom sú škodlivé účinky japonskej byrokratickej administratívy a nadmerné množstvo zbytočného papierovania.
Inžinieri v prvej línii vynechali z papierovej dokumentácie nepotrebné položky, aby udržali výrobu v chode.
Existujúce médiá v Japonsku o tom vôbec neinformujú, ale v Číne nie sú zriedkavé incidenty, ako napríklad náhly výbuch elektromobilov, ich vznietenie a šírenie požiaru.
Minule mi jeden môj dobrý priateľ povedal: „Neviem si predstaviť, že by som v Číne žil v budove, dokonca ani len proti silnému vetru.“
Počet nehôd, pri ktorých sa budovy v Južnej Kórei náhle zrútia, nemá konca kraja.
Je všeobecne známe, že to isté platí aj v Číne.
Počet príkladov tejto nedbalosti, na ktoré sa poukázalo po tom, čo sa nehody stali, je nekonečný.
Neexistujú však žiadne príklady japonských áut alebo budov, ako sú tie v Južnej Kórei alebo Číne.
Japonskí pracovníci sú od nich úplne odlišní.
Japonsko je krajina, ktorá neznáša „nedbalú a neopatrnú“ prácu.
Na druhej strane Čína a Južná Kórea sú krajiny, ktoré „nedbalo a nedbanlivo vykonávajú nedbalú a neopatrnú prácu“.
Sú to krajiny, ktoré bezstarostne klamú, podvádzajú ľudí a chvália sa tým, že „je horšie byť oklamaný ako podvádzať“.
Vyslaní pracovníci, medzi ktorými je pravdepodobne veľa Číňanov a Kórejčanov, si pravdepodobne neuvedomujú dôsledky vynechávania aj nepodstatných položiek.
Naopak, ak ich na to niekto upozorní, mali by byť radi, že dostanú odmenu od svojej domovskej krajiny.
Dokonca môžu dostať odmenu.
Je to svet, ktorý je pokrytý pseudomorálkou.
To isté platí aj pre veľké japonské korporácie.
Práve ony vyvíjajú iniciatívu a zamestnávajú čínskych a kórejských pracovníkov v Japonsku ako vyslaných pracovníkov.
Hlásia ich domovským krajinám, novinám Asahi Shimbun atď. že tieto spoločnosti vynechali zbytočné dokumenty a kontroly.
Pre noviny Asahi Shimbun atď. je to vynikajúca príležitosť na sebakritický materiál.
„Ľavicový“ komunizmus: Pre týchto ľudí, ktorí sú zároveň pacientmi, sú veľké spoločnosti „zlé“ a sú veľkým zdrojom útokov, rovnako ako japonská vláda.
Sú nadmieru spokojní a na titulnej strane informujú, akoby chytili hlavu démona.
Ani Toyota nemôže povedať, že jej správy nemajú vplyv na svetový trh.
Nič nie je príjemnejšie, ako keď Čína podkopáva celosvetovo uznávanú povesť japonských automobilov ako vynikajúcich.
Ako bolo opísané vyššie, existujúce médiá sú úplne slepé voči tomuto jednoduchému obrazu, ktorý by si mal všimnúť aj začínajúci novinár.
Nárast počtu dočasných zamestnancov a šírenie pseudomorálky sú dve významné diery v japonskej bezpečnosti a obrannom postoji proti kybernetickým útokom.
Tento článok pokračuje.