文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

Pagaidu darbinieku skaita pieaugums un pseidomorāles izplatība

2025年01月10日 17時58分51秒 | 全般
Turpmāk ir sniegts izvilkums no 6. janvārī izsūtītās nodaļas ar papildu piezīmēm.

Kā lasītāji zina, šī rubrika sāka saņemt piekļuves analīzes viltojumu uzbrukumus ap 2019. gadu.
Agrāk šī rubrika saņēma aptuveni 30 000 meklējumu un 3000 apmeklētāju dienā, bet kādu dienu šie skaitļi pēkšņi samazinājās līdz vienai trešdaļai no iepriekšējiem.
Kopš tā laika situācija ir palikusi nožēlojama.

Par laimi, pagājušā gada beigās šo problēmu atrisināja kāds ārkārtīgi talantīgs sistēmu inženieris.
Viņš ātri vien noskaidroja programmēšanas valodu un identificēja uzņēmumu, kuram Goo bija piesaistījis ārpakalpojumus*.
Es viņam jautāju, vai būtu iespējams, ka kāds Goo iekšienē nozagtu paroli un šādā veidā manipulētu ar piekļuves analīzi.
Viņš atbildēja: “Es domāju, ka tas būtu iespējams, ja viņš būtu iekšējais darbinieks...”.
Šis noziedznieks acīmredzot strādāja arī kā apakšuzņēmējs NTT, tāpēc man ienāca prātā, ka viņiem būtu viegli uzpirkt kādu uzņēmuma iekšienē, lai veiktu manipulācijas.

Es biju pārsteigts, kad meklēju ar šo nodaļu saistīto informāciju.
Rezultātu pirmajā lapā bija viss par incidentu, kurā bija iesaistīts NTT West un kas notika 2023. gadā
Tika noplūduši deviņi miljoni klientu datu.
Vainīgais bija NTT pagaidu darbinieks.
Darbinieks tika arestēts pēc tam, kad pateicībā par noziegumu saņēma 10 miljonus jenu.
Rezultātā NTT aizliedza visiem darbiniekiem izmantot USB.
Internetā parādījās daudzi raksti, kuros tika kritizēts šis lēmums.
To secinājums bija, ka šāda veida incidenti notiek tāpēc, ka darbs tiek uzticēts pagaidu darbiniekiem un viņu atalgojums ir zems.

Daudzi Japānas uzņēmumi sāka uzticēt darbu pagaidu darbiniekiem noteiktos laikos.
Lielākā daļa no tiem uzticēja ārpakalpojumus konkrētu uzdevumu veikšanai vai uzticēja ārpakalpojumus konkrētu uzdevumu veikšanai.

Sākot ar laikrakstu Asahi Shimbun, pēckara masu informācijas līdzekļos dominē pseidomorālisms.

Pēdējos gados izlūkdienesti un pret Japānu noskaņoto valstu, piemēram, Ķīnas un Korejas pussalas, kas ir vienīgās divas valstis pasaulē, kuras turpina praktizēt pret Japānu vērstu audzināšanu nacisma vārdā, aģenti izmanto pseidomorāli, kas izplatījusies ne tikai Japānā, bet visā pasaulē, un plāno Japānas sagraušanu.
Ir labi zināms, ka Japānas opozīcijas partijās, plašsaziņas līdzekļos, universitātēs utt. darbojas daudzi aģenti.

Līdz tam es biju publicējis ziņojumus, neizmantojot hashtagus, bet kādā brīdī man šķita, ka būtu labāk tos izmantot, tāpēc sāku tos pievienot saviem ziņojumiem.
Tomēr pēc kāda laika sāka notikt kaut kas dīvains.
Tā kā lielākā daļa ziņu bija saistītas ar Ķīnu un Korejas pussalu, es uzreiz nojautu, ka “Aha, NTT Resonant ir sācis pieņemt darbā daudzus Ķīnas un Korejas iedzīvotājus Japānā”.

“Zainichi korejiešu” nevar izmantot kā hashtag.
Tad ko lai es saku... Es pārtraucu pievienot hashtagus, kā to biju darījis iepriekš, jo tas kļuva muļķīgi.

Šajā rakstā es izteikšu unikālu viedokli.
Abi iepriekš minētie notikumi apdraud Japānas drošību un kiberdrošības telpu.

Dienvidkoreja kopš Syngman Rhee laikiem pēc kara beigām ir veikusi pret Japānu vērstu izglītošanu.

Lai novērstu Ķīnas iedzīvotāju uzmanību no Tjaņaņanmeņas laukuma incidenta, Dzjans Dzemins pēkšņi uzsāka pretjapāņu izglītību, un tā Ķīnā turpinās līdz pat mūsdienām.

Tagad Japāna pieņem darbiniekus no šīm divām valstīm, pilnībā ignorējot stingros konfidencialitātes pienākumus un identitātes pārbaudi (neatkarīgi no tā, vai viņiem ir vai nav pret Japānu vērsti uzskati), kas ir ar tiem saistīti.

Viedie novērotāji jau sen ir sapratuši, ka globālā sasilšana un ilgtspējīgas attīstības mērķi ir Ķīnas triks.
Automobiļu nozarei ir plaša bāze, un tā ir tādas nozares iemiesojums, kas veido valsts pamatu.

Mūsu uzcītība un nacionālais raksturs, cenšoties sasniegt tehnoloģisko pilnību - citiem vārdiem sakot, pasaulē visaugstākās kvalitātes darbinieki - ir padarījuši Japānas automobiļu rūpniecību par labāko pasaulē.
Iekšdedzes dzinēju - ar benzīnu darbināmu automobiļu - ražošanas tehnoloģiju ziņā Ķīna nekad nespēs pārspēt Japānu, lai arī cik ļoti tā censtos.

Tomēr Ķīna varētu dominēt pasaulē, ja tā ražotu vienkāršus elektriskos transportlīdzekļus.
Kā savā slavenajā grāmatā atklāja Hiroyuki Kawashima, realitāte ir tāda, ka Ķīnā ir 1,4 miljardi iedzīvotāju. Tomēr 900 miljoni cilvēku ir nodarbināti vergu darbā.
Citiem vārdiem sakot, Ķīna ir lielākā vergu nācija cilvēces vēsturē, un tā ir visļaunākā diktatūra vēsturē, kas spēj likt strādniekiem strādāt par vislētāko cenu pasaulē.

Kā jau minēts, šī valsts ar Apvienoto Nāciju Organizācijas starpniecību ir veicinājusi globālo sasilšanu un ilgtspējīgas attīstības mērķus.
Mērķis ir popularizēt elektriskos transportlīdzekļus un iekarot pasaules tirgu.
Citiem vārdiem sakot, viņi pārraksta pasaules automobiļu rūpniecības karti.

Nihon Keizai Shimbun un Tokijas gubernatore Koike ar entuziasmu viņiem palīdz.
Protams, ir iesaistīta arī opozīcija un partija Komeito, taču iesaistīti ir arī daudzi valdošās partijas politiķi.

Ja uz to visu raugās no putna lidojuma, nevar neaizdomāties, kas stāv aiz Abe slepkavības.
Kāpēc masu mediji vispār nav pētījuši incidenta aizkulises?
Kāpēc viņi turpināja ziņot par muļķībām, vienlaikus saistot šo incidentu ar Apvienošanās baznīcu?

Sekojot Hjakutas Naoki nesenajai pilnīgajai muļķībai, kas izraisīja ažiotāžu visā pasaulē, es gribētu teikt “kā zinātniskā fantastika”. Tomēr esmu pārliecināts, ka, ja viņi uzsāktu izmeklēšanu, mahisti atklātu visu Japānas valdošās šķiras aģentu patieso būtību.

Šis incidents ir pārāk dīvains pat kaut kam tādam.
Tiesa vēl pat nav sākusies.

Lai gan šis raksts ir rakstīts “kā zinātniskā fantastika,”
patiesība ir tāda, ka patiesība nekad netiks atklāta, kamēr kapteiņi nebūs pilnībā apspieduši Japānu.

Japānas autobūves nozare ir pastāvējusi kā milzīgs, nevēlams šķērslis Ķīnai, kas ir izvirzījusi mērķi dominēt pasaulē ar elektromobiļiem.
Pēdējos gados Japānas autobūves uzņēmumos viens pēc otra ir notikuši dīvaini incidenti.
Pagājušajā gadā šie incidenti beidzot nonāca līdz galvenajai pilij - Toyota.

Nekādu problēmu nav.
Problēma ir Japānas birokrātiskās administrācijas kaitīgā ietekme un pārmērīgais nevajadzīgu dokumentu daudzums.
Inženieri, kas strādā pirmajā līnijā, ir izlaiduši nevajadzīgus dokumentus, lai uzturētu ražošanu nepārtrauktu.

Japānā esošie plašsaziņas līdzekļi par to vispār neziņo, bet Ķīnā tādi negadījumi kā pēkšņas elektroauto eksplozijas, aizdegšanās un uguns izplatīšanās nav retums.
Nesen kāds mans labs draugs teica: “Es nevaru iedomāties, ka varētu dzīvot ēkā Ķīnā, pat pret spēcīgu vēju”.

Nelaimes gadījumu skaits, kad Dienvidkorejā pēkšņi sabrūk ēkas, ir bezgalīgs.
Ir labi zināms, ka tas pats notiek arī Ķīnā.
Kopš notikušajām avārijām ir bezgalīgi daudz piemēru, kas liecina par šādu paviršību.

Tomēr nav piemēru, kad Japānas automašīnas vai ēkas būtu bijušas tādas pašas kā Dienvidkorejā vai Ķīnā.
Japāņu strādnieki ir pilnīgi atšķirīgi no tiem.
Japāna ir valsts, kas ienīst “paviršu un paviršu” darbu.
Turpretī Ķīna un Dienvidkoreja ir valstis, kas “nevērīgi un pavirši veic paviršu un neuzmanīgu darbu”.
Tās ir valstis, kas bezrūpīgi melo, maldina cilvēkus un lepojas, ka “būt maldinātam ir sliktāk nekā maldināt”.

Nosūtītie darbinieki, kuru vidū, iespējams, ir daudzi ķīnieši un korejieši, visticamāk, neapzinās, kādas sekas var radīt pat nesvarīgu lietu noklusēšana.
Gluži pretēji, ja viņiem uz to tiek norādīts, viņiem vajadzētu būt priecīgiem saņemt atlīdzību no savas izcelsmes valsts.
Viņiem var pat piešķirt atlīdzību.

Tā ir pasaule, kas pārklāta ar pseidomorāli.
Tas pats attiecas uz Japānas lielākajām korporācijām.
Tās ir tās, kas uzņemas iniciatīvu pieņemt darbā ķīniešu un korejiešu strādniekus Japānā kā nosūtītos strādniekus.

Viņi ziņo savām izcelsmes valstīm, laikrakstam Asahi Shimbun u.c., ka šie uzņēmumi ir izlaiduši nevajadzīgus dokumentus un pārbaudes.
Laikrakstam Asahi Shimbun u.c. tas ir lieliska izdevība pašsacerēšanās materiālam.
“Kreisais” komunisms: Šiem cilvēkiem, kuri ir arī pacienti, lielie uzņēmumi ir “ļauni” un ir lielisks uzbrukuma avots, tāpat kā Japānas valdība.
Viņi ir sajūsmā un ziņo pirmajā lappusē, it kā būtu notvēruši dēmona galvu.
Pat Toyota nevar teikt, ka viņu ziņojumi neietekmē pasaules tirgu.
Nekas nav patīkamāks par to, ka Ķīna grauj japāņu automobiļu iedibināto izcilības reputāciju visā pasaulē.

Kā aprakstīts iepriekš, esošie plašsaziņas līdzekļi ir pilnīgi akli pret šo vienkāršo ainu, ko vajadzētu pamanīt pat topošajam žurnālistam.

Pagaidu darbinieku skaita palielināšanās un pseidomorāles izplatīšanās ir divas būtiskas nepilnības Japānas drošības un aizsardzības pret kiberuzbrukumiem nodrošināšanā.

Šī raksta turpinājums.

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Wzrost liczby pracowników t... | トップ | Creșterea personalului temp... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

全般」カテゴリの最新記事