По-долу е представен откъс от главата, изпратена на 6 януари, с допълнителни бележки.
Както читателите знаят, тази рубрика започна да получава атаки за манипулиране на анализа на достъпа около 2019 г.
Преди тази рубрика получаваше приблизително 30 000 търсения и 3000 посетители дневно, но един ден тези цифри изведнъж спаднаха до една трета от предишните.
Оттогава насам ситуацията остава плачевна за гледане.
За щастие, в края на миналата година един изключително талантлив системен инженер реши този проблем.
Той бързо разбра езика за програмиране и идентифицира фирмата, на която Гоо беше възложил изпълнението*.
Попитах го дали би било възможно някой вътре в Goo да открадне паролата и да подправи анализа на достъпа по този начин.
Той отговори: „Предполагам, че би било възможно, ако е вътрешен човек...“
Този престъпник очевидно работеше и като подизпълнител за NTT, така че ми хрумна, че би било лесно да подкупят някого вътре в компанията, за да манипулира.
Бях изненадан, когато потърсих информация, свързана с тази глава.
Първата страница от резултатите беше изцяло посветена на инцидент с участието на NTT West, който се е случил през 2023 г.
Изтекли са данни за девет милиона клиенти.
Виновникът е бил временно нает работник от NTT.
Работникът бил арестуван, след като получил 10 милиона йени в знак на благодарност за престъплението.
В резултат на това NTT забрани използването на USB устройства за всички служители.
В интернет се появиха много статии, критикуващи това решение.
Тяхното заключение беше, че подобен вид инциденти се случват, защото работата е поверена на временни служители, а заплащането им е ниско.
Много японски компании започнаха да възлагат работа на временни служители в определени моменти.
Повечето от тях възлагаха на външни изпълнители конкретни задачи или определени задачи.
Като се започне с Asahi Shimbun, следвоенните средства за масова информация са доминирани от псевдоморалността.
През последните години разузнавателните служби и агентите на антияпонски държави като Китай и Корейския полуостров, които са единствените две държави в света, които продължават да практикуват антияпонско образование в името на нацизма, се възползват от псевдоморалността, която се е разпространила не само в Япония, но и по целия свят, и подготвят заговор за разрушаването на Япония.
Добре известен факт е, че много агенти действат в японските опозиционни партии, медии, университети и др.
Дотогава публикувах без да използвам хаштагове, но в един момент реших, че ще е по-добре да ги използвам, затова започнах да ги добавям към публикациите си.
След известно време обаче започна да се случва нещо странно.
Тъй като повечето постове бяха свързани с Китай и Корейския полуостров, веднага се досетих, че „Аха, NTT Resonant започна да наема много китайски и корейски жители в Япония“.
„Зайничи корейски“ не може да се използва като хаштаг.
Тогава какво трябва да кажа... Спрях да добавям хаштагове, както правех преди, защото ставаше глупаво.
В тази статия ще направя уникална забележка.
Двете събития, споменати по-горе, застрашават сигурността на Япония и пространството за киберсигурност.
Южна Корея провежда антияпонско образование още от времето на Сингман Ри след края на войната.
За да отвлече вниманието на китайския народ от инцидента на площад Тиенанмън, Дзян Дзъмин внезапно започна антияпонско образование и това продължава и до днес в Китай.
Сега Япония приема работници от тези две страни, като напълно пренебрегва свързаните с тях строги задължения за поверителност и проверка на самоличността (независимо дали имат антияпонски възгледи или не).
Проницателните наблюдатели отдавна са разбрали, че глобалното затопляне и Целите за устойчиво развитие са китайски трикове.
Автомобилната индустрия има обширна база и е олицетворение на индустрия, която формира основата на една държава.
Нашето усърдие и национален характер в стремежа към технологично съвършенство - с други думи, най-висококачествените работници в света - направиха японската автомобилна индустрия най-добрата в света.
По отношение на технологията за производство на двигатели с вътрешно горене - автомобили с бензинови двигатели - Китай никога няма да може да надмине Япония, колкото и да се опитва.
Китай обаче би могъл да доминира в света, ако започне да произвежда прости електрически автомобили.
Реалността е такава, че, както разкрива Хироюки Кавашима в известната си книга, населението на Китай е 1,4 милиарда души. Въпреки това 900 милиона души са ангажирани с робски труд.
С други думи, Китай е най-голямата робовладелска нация в човешката история и е най-лошата диктатура в историята, способна да накара работниците да работят на най-ниската цена в света.
Както споменахме, тази страна насърчава глобалното затопляне и Целите за устойчиво развитие чрез ООН.
Идеята е да се популяризират електрическите превозни средства и да се завладее световният пазар.
С други думи, те пренаписват световната карта на автомобилната индустрия.
Хората от Nihon Keizai Shimbun и губернаторът на Токио Коике ентусиазирано им помагат.
Разбира се, опозицията и партията „Комейто“ участват, но и много политици от управляващата партия също са ангажирани.
Когато погледнете на всичко това от птичи поглед, няма как да не се запитате кой стои зад убийството на Абе.
Защо водещите медии изобщо не са проучили предисторията на инцидента?
Защо в същото време продължиха да съобщават глупости, свързващи инцидента с Църквата на обединението?
По примера на неотдавнашните пълни глупости на Хякута Наоки, които предизвикаха вълнение в целия свят, бих искал да кажа „като научна фантастика“. Все пак съм убеден, че ако започнат да разследват, мозъкът ще разкрие истинската същност на всички агенти в управляващата класа на Япония.
Този инцидент е твърде странен, дори за нещо подобно.
Съдебният процес дори още не е започнал.
Въпреки че тази статия е написана „като научна фантастика“.
истината е, че истината никога няма да бъде разкрита, докато мозъчните тръстове не потиснат напълно Япония.
Японската автомобилна индустрия съществува като огромно, нежелано препятствие за Китай, който си е поставил за цел световно господство с електрически автомобили.
През последните години в японските автомобилни компании се случват един след друг странни инциденти.
Миналата година тези инциденти най-накрая достигнаха до главния замък - Toyota.
Там няма никакъв проблем.
Проблемът е във вредното въздействие на японската бюрократична администрация и прекомерното количество ненужни документи.
Инженерите на предната линия пропускат ненужни елементи в документите, за да поддържат производството.
Съществуващите медии в Япония изобщо не съобщават за това, но в Китай инциденти като внезапни експлозии на електромобили, запалвания и разпространение на пожари не са рядкост.
Онзи ден един мой добър приятел каза: „Не мога да си представя да живея в сграда в Китай, дори само срещу силни ветрове“.
Броят на инцидентите, при които сгради в Южна Корея се срутват внезапно, няма край.
Добре известен факт е, че същото важи и за Китай.
Броят на примерите за това нехайство, които бяха посочени след произшествията, е безкраен.
Въпреки това няма примери за японски автомобили или сгради като тези в Южна Корея или Китай.
Японските работници са напълно различни от тях.
Япония е страна, която мрази „небрежната и небрежна“ работа.
От друга страна, Китай и Южна Корея са страни, които „небрежно и нехайно вършат небрежна и небрежна работа“.
Те са страни, които лъжат безгрижно, мамят хората и се хвалят, че „по-лошо е да бъдеш измамен, отколкото да измамиш“.
Изпратените работници, сред които вероятно има много китайци и корейци, вероятно не са наясно с последиците от пропускането дори на маловажни елементи.
Напротив, ако това им бъде изтъкнато, те би трябвало да се радват да получат награда от родната си страна.
Възможно е дори да им бъде дадена награда.
Това е свят, който е покрит с псевдоморалност.
Същото важи и за големите японски корпорации.
Те са тези, които поемат инициативата да наемат китайски и корейски работници в Япония като изпратени работници.
Те съобщават на родните си страни, на вестник „Асахи Шимбун“ и т.н., че тези компании са пропуснали ненужни документи и проверки.
За вестник „Asahi Shimbun“ и др. това е отлична възможност за саморазправа.
„Левият“ комунизъм: За тези хора, които са и пациенти, големите компании са „зло“ и са чудесен източник на нападки, също като японското правителство.
Те се радват и съобщават на първа страница, сякаш са хванали главата на демон.
Дори „Тойота“ не може да каже, че техните доклади не влияят на световния пазар.
Няма нищо по-удовлетворяващо от това Китай да подкопае утвърдената репутация на отличниците на японските автомобили по света.
Както беше описано по-горе, съществуващите медии са напълно слепи за тази проста картина, която дори един начинаещ журналист би трябвало да може да забележи.
Увеличаването на броя на временните служители и разпространението на псевдоморала са две съществени дупки в японската сигурност и защитна позиция срещу кибератаки.
Тази статия продължава.