文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

Az ideiglenes alkalmazottak számának növekedése és az álerkölcs terjedése

2025年01月10日 17時56分10秒 | 全般
Az alábbiakban a január 6-án kiküldött fejezet kivonatát közöljük, kiegészítő jegyzetekkel.

Mint az olvasók tudják, ez a rovat 2019 körül kezdett hozzáférési elemzési manipulációs támadásokat kapni.
Ez a rovat korábban naponta körülbelül 30 000 keresést és 3000 látogatót fogadott, de egy nap ezek a számok hirtelen harmadára estek vissza.
Azóta a helyzet továbbra is siralmasan néz ki.

Szerencsére tavaly év végén egy rendkívül tehetséges rendszermérnök megoldotta ezt a problémát.
Gyorsan rájött a programozási nyelvre, és azonosította a céget, amelyhez Goo kiszervezte*.
Megkérdeztem tőle, hogy lehetséges lenne-e, hogy valaki a Goo-n belül ellopja a jelszót, és ilyen módon manipulálja a hozzáférési elemzést.
Azt válaszolta: „Feltételezem, hogy lehetséges lenne, ha bennfentes lenne...”.
Ez a bűnöző nyilvánvalóan az NTT alvállalkozójaként is dolgozott, így felmerült bennem, hogy könnyen megvesztegethetnének valakit a vállalaton belül, hogy manipulálhassák.

Meglepődtem, amikor rákerestem az ezzel a fejezettel kapcsolatos információkra.
A találatok első oldala egy 2023-ban történt, az NTT Westet érintő incidensről szólt.
Kilencmillió ügyféladat kiszivárgott.
A tettes egy, az NTT által alkalmazott ideiglenes alkalmazott volt.
A dolgozót letartóztatták, miután 10 millió jent kapott hálából a bűncselekményért.
Ennek eredményeként az NTT minden alkalmazott számára megtiltotta az USB-k használatát.
Az interneten számos cikk bírálta ezt a döntést.
A következtetésük az volt, hogy az ilyen esetek azért fordulnak elő, mert a munkát ideiglenes alkalmazottakra bízzák, és a fizetésük alacsony.

Sok japán vállalat kezdte el kiszervezni a munkát az ideiglenes alkalmazottaknak bizonyos időszakokra.
Legtöbbjük konkrét feladatokat vagy bizonyos feladatokat szervezne ki.

Az Asahi Shimbunnal kezdve a háború utáni tömegmédiát az álmorál uralta.

Az elmúlt években a hírszerző ügynökségek és a Japán-ellenes országok ügynökei, mint például Kína és a Koreai-félsziget, amelyek a világon az egyetlen két olyan ország, amely továbbra is a nácizmus nevében gyakorolja a Japán-ellenes nevelést, kihasználják a nemcsak Japánban, hanem az egész világon elterjedt ál-moralizmust, és Japán szétverésére készülnek.
Közismert tény, hogy számos ügynök tevékenykedik Japán ellenzéki pártjaiban, a médiában, az egyetemeken stb.

Addig hashtagek használata nélkül posztoltam, de egy bizonyos ponton úgy gondoltam, hogy jobb lenne használni őket, így elkezdtem hozzáadni őket a bejegyzéseimhez.
Egy idő után azonban valami furcsa dolog kezdett történni.
Mivel a legtöbb poszt Kínával és a Koreai-félszigettel kapcsolatos volt, azonnal kitaláltam, hogy „Aha, az NTT Resonant elkezdett sok kínai és koreai lakost felvenni Japánban”.

„Zainichi koreai” nem használható hashtagként.
Akkor mit mondjak... Abbahagytam a hashtagek hozzáadását, ahogy korábban is tettem, mert kezdett butaság lenni.

Ebben a cikkben egy egyedi pontot fogok tenni.
A fent említett két esemény veszélyezteti Japán biztonságát és kiberbiztonsági terét.

Dél-Korea a háború befejezése után Syngman Rhee óta Japán-ellenes nevelést folytat.

Hogy elterelje a kínai nép figyelmét a Tiananmen téri incidensről, Jiang Zemin hirtelen japánellenes oktatásba kezdett, és ez Kínában a mai napig tart.

Most Japán fogadja be a két országból a munkavállalókat, miközben teljesen figyelmen kívül hagyja a velük járó szigorú titoktartási kötelezettségeket és a személyazonosság ellenőrzését (függetlenül attól, hogy Japán-ellenes nézeteket vallanak-e vagy sem).

Az éles szemű megfigyelők már régen rájöttek, hogy a globális felmelegedés és az SDG-k kínai trükkök.
Az autóipar kiterjedt bázissal rendelkezik, és egy ország alapját képező iparág megtestesítője.

A technológiai tökéletességre törekvő szorgalmunk és nemzeti karakterünk - más szóval a világ legjobb minőségű munkásai - a japán autóipart a világ legjobbjává tették.
A belsőégésű motorok - benzinmotoros autók - gyártástechnológiája tekintetében Kína soha nem lesz képes legyőzni Japánt, bármennyire is igyekszik.

Kína azonban uralhatná a világot, ha egyszerű elektromos járműveket gyártana.
A valóság az, hogy - amint azt Hiroyuki Kawashima híres könyvében feltárta - Kína lakossága 1,4 milliárd fő. Mégis, 900 millió ember dolgozik rabszolgamunkán.
Más szóval, Kína az emberiség történetének legnagyobb rabszolgatartó nemzete, és a történelem legrosszabb diktatúrája, amely képes arra, hogy a világ legolcsóbban dolgoztassa a munkásokat.

Mint említettük, ez az ország az ENSZ-en keresztül támogatja a globális felmelegedést és az SDG-ket.
Az elektromos járművek népszerűsítése és a globális piac meghódítása a cél.
Más szóval, átírják az autóipar világtérképét.

A Nihon Keizai Shimbun emberei és Koike tokiói kormányzó lelkesen segítik őket.
Természetesen az ellenzék és a Komeito párt, de a kormánypárt számos politikusa is részt vesz benne.

Ha mindezt madártávlatból nézzük, nem lehet nem elgondolkodni azon, hogy ki állt Abe meggyilkolása mögött.
Miért nem vizsgálta meg egyáltalán a mainstream média az eset hátterét?
Miért folytatták az olyan ostobaságokról szóló tudósításokat, amelyek egyúttal az Egyesítési Egyházzal hozták összefüggésbe az incidenst?

Hyakuta Naoki közelmúltbeli, világszerte nagy port kavaró teljes képtelenségének példáját követve azt mondanám, hogy „tudományos-fantasztikus”. Mégis, meg vagyok győződve arról, hogy ha elkezdenének nyomozni, az elmebeteg felfedné Japán uralkodó osztályának összes ügynökének valódi természetét.

Ez az eset még az ilyesmihez képest is túlságosan furcsa.
A tárgyalás még el sem kezdődött.

Bár ez a cikk „sci-fiként” íródott, de...
az igazság az, hogy az igazság soha nem fog kiderülni, amíg az agytrösztök teljesen el nem nyomják Japánt.

A japán autóipar hatalmas, nemkívánatos akadályként létezett Kína számára, amely az elektromos autókkal világuralomra tör.
Az elmúlt években egymás után történtek furcsa incidensek a japán autógyáraknál.
Tavaly ezek az incidensek végül a fellegvárat, a Toyotát is elérték.

Egyáltalán nincs semmi probléma.
A probléma a japán bürokratikus adminisztráció káros hatásai és a felesleges papírmunka túlzott mennyisége.
A frontvonalban dolgozó mérnökök a termelés fenntartása érdekében kihagytak felesleges tételeket a papírmunkából.

A Japánban létező média egyáltalán nem számol be erről, de Kínában nem ritkák az olyan esetek, mint a hirtelen felrobbanó, kigyulladó és tüzet okozó elektromos autók.
A minap egy jó barátom azt mondta: „El sem tudom képzelni, hogy Kínában egy épületben éljek, akár csak az erős szél ellen”.

A dél-koreai épületek hirtelen összeomlásával járó balesetek száma véget nem ér.
Közismert tény, hogy ugyanez igaz Kínában is.
A balesetek bekövetkezése óta végtelen számú példát hoztak fel erre a hanyagságra.

Japán autókra vagy épületekre azonban nincs olyan példa, mint a dél-koreai vagy a kínai.
A japán munkások teljesen különböznek tőlük.
Japán egy olyan ország, amely utálja a „hanyag és gondatlan” munkát.
Ezzel szemben Kína és Dél-Korea olyan országok, amelyek „hanyagul és gondatlanul hanyag és hanyag munkát végeznek”.
Olyan országok, amelyek gondtalanul hazudnak, becsapják az embereket, és azzal dicsekednek, hogy „rosszabb becsapni, mint becsapni”.

A kiküldött munkások, akik között valószínűleg sok kínai és koreai is van, valószínűleg nincsenek tisztában azzal, hogy milyen következményekkel jár, ha még a lényegtelen dolgokat is kihagyják.
Éppen ellenkezőleg, ha erre felhívják a figyelmüket, örülniük kell, hogy jutalmat kapnak a hazájuktól.
Még az is lehet, hogy jutalmat kapnak.

Ez egy álmorálba burkolt világ.
Ugyanez igaz a japán nagyvállalatokra is.
Ők azok, akik kezdeményezik, hogy kínai és koreai munkásokat alkalmazzanak Japánban kiküldött munkavállalóként.

Jelentik hazájuknak, az Asahi Shimbun újságnak, stb. hogy ezek a vállalatok kihagyták a felesleges dokumentumokat és ellenőrzéseket.
Az Asahi Shimbun újság stb. számára ez egy kiváló alkalom az önironikus anyagok elkészítésére.
„Baloldali” kommunizmus: Ezek az emberek, akik egyben betegek is, a nagyvállalatok „gonoszak” és nagyszerű támadási forrásnak számítanak, akárcsak a japán kormány.
Túlságosan örülnek, és a címlapon úgy számolnak be róla, mintha egy démon fejét fogták volna el.
Még a Toyota sem mondhatja, hogy a jelentéseik nem befolyásolják a globális piacot.
Semmi sem nagyobb öröm, mint az, hogy Kína aláássa a japán autók világszerte elismert kiválóságának hírnevét.

A fent leírtak szerint a létező média teljesen vak erre az egyszerű képre, amelyet még egy kezdő újságírónak is észre kellene vennie.

Az ideiglenes alkalmazottak számának növekedése és az álmorál terjedése két jelentős lyuk Japán biztonsági és kibertámadások elleni védekezésében.

Ez a cikk folytatódik.

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Väliaikaisen henkilöstön li... | トップ | Увеличаването на временния ... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

全般」カテゴリの最新記事