彫刻は17.6に達しました、Govahana山を持ち上げている神クリシュナを表現して何かがDong Duongスタイルについてうつむけに残っています。 大判ベルトが長い腰布のように地面に達している彼のひざにはサンポットがあります、Dong Duong時代に現れなかった衣服のタイプ。
そのうえ、歴史のホーチミン博物館に保存されている4腕をしたビシュヌの像があります、彼の唇と口髭がまだ厚いDong Duongスタイルの1つより温和な表面をもっている神ビシュヌを表現して。 神はKirita-mukutaを着ていました、そして、彼の衣服はGovahara Mountainを持ち上げているクリシュナの像の1つと同様でした。
Vishnuist charactertisticsの多くの彫刻作品がシバ神とBrahmaの外観なしで見つけられたので、何人かの研究者が、Khuong Myがビシュヌの寺の拝のサイトであると考えました。
Khuong Myの彫刻の作品の量はそれほど多くないのですが、彼らは優しくて上品なマナーで活発で激しい彫刻線があるDong DuongスタイルからTra Kieuスタイルまでの変遷を示しました。
したがって、研究者は特定のスタイルで彼らを分類しました: 10世紀初めのKhuong Myスタイル。
The carving numbered 17.6, expressing God Krishna lifting Govahana mountain, there is something left of Dong Duong style on his face. The sampot is to his knees with a large size belt reaching the ground like a long loincloth, a type of clothes that did not appear in Dong Duong period.
Besides, there were a statue of four-armed Vishnu, which is being preserved in the Ho Chi Minh Museum of History, expressing God Vishnu with milder face than the ones of Dong Duong style although his lips and moustache were still thick. The God wore a Kirita-mukuta and his clothes were similar to the ones of the statue of Krishna lifting Govahara Mountain.
Because many scuptural works of Vishnuist charactertistics were found without the appearance of Shiva and Brahma, some researchers thought that Khuong My was the site of the temple worshipping of Vishnu.
The quantity of sculptural works in Khuong My is not much, but they showed the transition from Dong Duong style with vigorous and fierce carving lines to Tra Kieu style with gentle and elegant manners.
therefore, researchers sorted them in a particular style: Khuong My style in the early of the 10th century.
この項終わり
そのうえ、歴史のホーチミン博物館に保存されている4腕をしたビシュヌの像があります、彼の唇と口髭がまだ厚いDong Duongスタイルの1つより温和な表面をもっている神ビシュヌを表現して。 神はKirita-mukutaを着ていました、そして、彼の衣服はGovahara Mountainを持ち上げているクリシュナの像の1つと同様でした。
Vishnuist charactertisticsの多くの彫刻作品がシバ神とBrahmaの外観なしで見つけられたので、何人かの研究者が、Khuong Myがビシュヌの寺の拝のサイトであると考えました。
Khuong Myの彫刻の作品の量はそれほど多くないのですが、彼らは優しくて上品なマナーで活発で激しい彫刻線があるDong DuongスタイルからTra Kieuスタイルまでの変遷を示しました。
したがって、研究者は特定のスタイルで彼らを分類しました: 10世紀初めのKhuong Myスタイル。
The carving numbered 17.6, expressing God Krishna lifting Govahana mountain, there is something left of Dong Duong style on his face. The sampot is to his knees with a large size belt reaching the ground like a long loincloth, a type of clothes that did not appear in Dong Duong period.
Besides, there were a statue of four-armed Vishnu, which is being preserved in the Ho Chi Minh Museum of History, expressing God Vishnu with milder face than the ones of Dong Duong style although his lips and moustache were still thick. The God wore a Kirita-mukuta and his clothes were similar to the ones of the statue of Krishna lifting Govahara Mountain.
Because many scuptural works of Vishnuist charactertistics were found without the appearance of Shiva and Brahma, some researchers thought that Khuong My was the site of the temple worshipping of Vishnu.
The quantity of sculptural works in Khuong My is not much, but they showed the transition from Dong Duong style with vigorous and fierce carving lines to Tra Kieu style with gentle and elegant manners.
therefore, researchers sorted them in a particular style: Khuong My style in the early of the 10th century.
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