文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

Както често съм казвал, Япония са хората = икономика или 90% от работниците

2024年12月25日 15時43分26秒 | 全般
Вчера, след дълго време, приятел, завършил университета в Киото, посети дома ми.
Беше много желано посещение, като подарък за Бъдни вечер.
По време на разговора ни за всичко под небето обсъдихме как стигнах до публикуването на моята книга.
Книгата ми беше на лавицата.
Дизайнът на корицата беше решен, когато бях в болница Китано.
Болница Kitano е голяма болница, еквивалентна на Медицинския факултет на университета в Киото.
В стила на „Бялата кула“ началникът на отделението и петима-шестима млади лекари обикаляха всяка стая на пациента.
Когато издателят ми изпрати няколко идеи за дизайна на корицата, се проведе вторият кръг от посещения.
Когато говорех кой да избера, един от младите лекари каза:
"Кисара-сан, ще ми позволиш ли да го направя? Аз съм добър в тези неща."
Веднага го оставих в ръцете му.
Казах на познатия в началото на тази история, че това е корицата.
Тази сутрин, докато си мислех колко съм благодарен за вчерашното посещение, прелистих страниците на книгата си за първи път от много време.
Винаги съм се чувствал неудобно от книгите си.
Затова и не ги четях толкова често.
Отново осъзнах, че това също е значителна загуба.
В продължение на около година книгата ми беше на рафта за социални науки и икономика в главния магазин на Kinokuniya Umeda, заедно с книги на такива водещи коментатори като покойния Тайчи Сакая и Йоичи Такахаши.
Отговорникът в Kinokuniya каза, че въпреки че книгата ми няма вероятност да бъде бестселър, тя ще продаде определен брой копия, така че беше изложена на рафта.
Един ден забелязах, че е изчезнал от рафта, затова попитах отговорника защо.
Той отговори: „Бях уверен, че ще продаде определен брой копия, но не се продаде толкова добре, колкото очаквах...“
Както читателите знаят, това беше напълно естествен резултат.
Причината е, че съм напълно непозната фигура в журналистиката.
Нещо повече, появих се под псевдонима Акутагава Кенджи, което нямах друг избор, освен да направя по причини, които моите близки познати и читатели добре знаят.
Ако се бях появил с истинското си име, многобройните познати и приятели, които създадох чрез бизнеса, щяха да купят книгата.
Обявих в тази рубрика на 1 юни 2011 г., че книгата ще бъде публикувана на 1 декември.
Написах въведение към книгата и я публикувах.
В този момент, ако търсите „грамофона на цивилизацията“, ще намерите над 20 милиона посещения, като страници от 1 до 70 са пълни с глави на различни езици от тази колона.
Въпросният престъпник обаче създаде над 100 блога във всяка компания за управление на блогове, като „агенция за шофиране“ и „агенция за секретари“, и започна престъпление с обратна SEO атака срещу тази колона.
След като писаха блогове с глупаво и несвързано съдържание, те публикуваха блогове, които публикуваха всяка глава от тази колона без разрешение.
Те запълниха страници от 1 до 10 от резултатите от търсенето с такива неща.
Веднага броят на търсенията за тази колона спадна рязко до 1/100.
Освен това този престъпник започна да извършва възмутителни престъпления в Twitter, като казваше неща като „Кисара-сан, злобният писател, известен също като Акутагава Кенджи“ и „Кисара-сан, порочният агент по недвижими имоти, известен също като Акутагава Кенджи ."
Просто казано, магазин за истински японски сладкиши беше в ъгъла на напълно непознат търговски район.
Това е ерата на интернет.
Всеки има смартфон.
Ако престъпник като този напише клеветнически коментари като „съставките в този магазин са направени от ○○“, този магазин за японски сладкиши ще фалира моментално.
Осъзнах това, когато препрочетох тази книга.
Както видя отговорното лице в главния магазин на Kinokuniya Umeda, тази книга е шедьовър.
Фактът, че този шедьовър е заровен от въпросния престъпник е непростимо престъпление срещу света и човечеството в 21 век.

Истинското небе, истинското море, 2011/3/19

Всички хора наистина го правят, въпреки че Кан не е добър.
Както често съм казвал, Япония са хората = икономика или 90% от работниците са от световна класа.
Политици като сегашната изпълнителна власт и масмедиите, които създадоха това, са втора класа.
Масмедиите трябва да използват това като възможност да се трансформират в медии за 21 век, но не мисля, че ще могат да измислят решение, което да не включва комерсиалност.
Просто казано, това е проблем с комерсиалните спонсори.
Решението за това е шестте телевизионни станции да бъдат разпределени в шестте основни региона на Япония.
Това е така, защото всички големи компании, които рекламират по телевизията, са национални мрежи.
Ако го направиха, те щяха да разберат, че телевизията никога няма да загуби в интернет и ще бъде пряко свързана със създаването на 21-ви век.
защо
Много е опасно всяка една компания да се нарежда и да разпространява една и съща информация, а и само по себе си е антидемократично.
Провинцията има истинско небе (заемка от Chieko), a rистинско море и истински планини и гори.
Има истински хора, които летят наоколо, за да ловят риба, да събират диви зеленчуци и да отглеждат ориз и зеленчуци.
Медиите трябва да са наясно с това.
Ако не са наясно, трябва да знаете, че никога няма да имате истинска интелигентност и отсега нататък никога повече не трябва да говорите за политика или култура.


2024/12/8 in kyoto

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Soos ek al dikwels gesê het... | トップ | Som jeg ofte har sagt, er J... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

全般」カテゴリの最新記事