Den před včera byl ministr financí Aso požádán lidmi z jiných zemí o úspěch Japonska v boji proti koroně.
"Používáte chemikálie?" "Když se ho někteří lidé zeptali, odpověděl:" Myslím, že kulturní úroveň Japonců je tak vysoká, "k níž úředníci ostatních zemí mlčeli, řekl na tiskové konferenci.
Renho, CDP, stále skrývala své dvojí občanství a byla pryč s lháním, jakmile byla odhalena! Ale do toho se kousla. Asahi Shimbun Online to šťastně ohlásil.
Když jsem to viděl, okamžitě jsem si pomyslel: „Renho není konec konců Japonec.“
Zároveň jsem si myslel, že Asahi Shimbun je nedílnou novinkou jádra.
Ale protože nejsem člověk, který si živí řečí, nechtěl jsem o tom okamžitě psát.
Následující je ze Sankei Sho následujícího dne.
Vysvětluje to, co jsem potřeboval psát o tomto procesu jako legitimní novinář.
Samozřejmě nic není nikdy stoprocentně jisté, ale lidé na světě věří, že skutečnými novinami v Japonsku je nyní Sankei Shimbun. Čas vědět něco je dávno zpožděný.
Mohu jen doufat, že noviny, jako je Asahi Shimbun, nepředstavují vaši zemi.
Sankei Sho
Je poválečné nemoci, že Japonci jsou obviněni z hrdosti na své jedinečné japonské rysy, jako by to bylo trapné a špatné.
Ministr financí Taro Aso řekl 4. sněmu, že počet obětí způsobených novou infekcí koronaviry je v Japonsku v porovnání s významnými západními zeměmi extrémně nízký.
"Kulturní úroveň lidí je jiná."
Říká se, že když se obyvatelé Západu zeptali na „tajemství“, že žádost o sebekázeň a výzva byla úspěšná, nebyla vynucená opatření přijatá Evropou a Spojenými státy, jako je blokování (blokáda města), provedena v právním systému .
Zástupce zástupce CDP, náměstek Renho, se okamžitě pokousal na Twitteru. "Jak jsi vysoký a mocný, pane Aso!"
Nerozumím kontextu, proč projevování důvěry v vysokou úroveň kultury lidí je takové, že pan Aso je sám vynikající.
Paní Renho také kritizovala, že „lidé, kteří zemřeli na koronární infekční nemoci bez ohledu na národnost, se nestarají o pocity svých rodin ...“, ale je příliš přitažená.
Jak se očekávalo, několik novin se zabývalo Asoho výrokem v jejich ranních vydáních 5. června.
"Je to prohlášení, které by mohlo vést k tomu, že bude sklíčen do jiných zemí," "(Asahi)
„Existuje možnost šíření vlnky“ (Mainichi)
Země jako Korea, která se dívá na Japonsko tím, že chválí Koreu za její koronovou reakci, není problém.
Na mezinárodní straně našich novin, 5., Mina Mitsui informovala o současné situaci ve Francii, kde je patrná volnost.
Vláda nemá jinou možnost, než uvalit právní formy bez pochyb kvůli národní povaze odporování pravidlům.
Článek uzavírá: „Existují různé formy země.“
Protože každá země je jedinečná, Japonsko by mělo mít důvěru v japonský způsob.
V Japonsku se však některá podivná onemocnění, která jsou znepokojující, pokud nejsou horší než jiné země nebo pokud se jim nepodaří vyhubit, stala vážnou.
Toto je z serializovaného sloupce Kadoty Ryusha v dnešním Sankei Shimbun s názvem „Éra, že nemusíte psát pravdu, skončila“.
Ve 14:00 2. června se v hotelu v Nagoja City setkali pan Ksusuya Takasu, pan Nasaka Hyakuta a další a oznámili zahájení odvolávací kampaně pro guvernéra prefektury Aiči Hideaki Omura.
Stal se problém, že portrét císaře Showy shořel a hořel na hořáku v „Aichi Triennale“ v „Svobodě projevu a mimo něj“. a pan Takasu namítal, že do něj byla investována daň, a řekl: „Nemůžeme dovolit, aby byla naše daň použita.“
Tisková konference trvala dvě hodiny a zahrnovala otázky místního tisku.
Následujícího dne, 3. března, tokijské vydání novin Sankei obsahovalo článek nazvaný „Kampaň za propuštění guvernéra Aiči: Takasu“ to nemůže podpořit, ale ostatní noviny to zcela ignorovaly.
Od minulého roku se touto otázkou zabývám na každém kroku.
Noviny se zaměřily pouze na vystavenou sochu dívky a důvodem povodně kritiky výstavy je, že některé pravicové a protikorejské síly opakovaně manipulovaly se zprávami, aby vyvolaly dojem, že to bylo způsobeno opozicí vůči dívčí socha.
Ve skutečnosti je však problémem, že peníze daňových poplatníků byly použity na financování výše uvedených a jiných nenávistných děl proti Japonsku.
Když jsem sledoval událost hned po jejím zahájení, viděl jsem, proč ji média zakrývala.
Chtějí oznámit, že někteří pravicové v Japonsku porušují svobodu projevu.
Aby tak učinili, museli skrýt skutečnost, že se jedná o zločin z nenávisti vůči Japonsku.
Noviny tento problém trivializovaly tím, že, jak se dohodly, oznámily, že došlo k „záplavě kritiky nad zobrazením dívčí sochy“ a že tentokrát samotné hnutí odvolání bylo ticho.
I hejtman Osaka Yoshimura Hirofumi a starosta Nagoya Kawamura Takashi vyjádřili podporu hnutí a učinili jej vysoce zpravodajským.
Přesto noviny uplatňovaly svou „svobodu neohlašovat“.
Tímto způsobem zakořenilo povědomí veřejnosti, že „pravda pochází z internetu“.
Noviny, které publikují pouze články, které odpovídají jejich principům a názorům, byly opuštěny a jejich oběh prudce klesal.
Když jsem sledoval tiskovou konferenci pana Takasua a dalších, nejasně jsem přemýšlel, zda v novinách stále existuje „zítra“ v závislosti na tom, zda o tom informovali či ne.
Jak jsem již zmínil výše, výsledkem bylo, že zprávy nezaznamenal nikdo jiný než noviny Sankei.
Noviny po dlouhou dobu monopolizují informace, pohodlně je zpracovávají podle svých vlastních účelů a předávají je veřejnosti.
Dny „nemusí psát pravdu“ jsou dávno pryč, a přesto jsou stále organizací, kterou nelze reformovat.
Je jediný způsob, jak noviny nakonec „zmizí“?