Դա այն ԶԼՄ-ները, որոնք անցել Asahi Shimbun եւ այս, եւ, այսպես կոչված, տղամարդկանց մշակույթի եւ Ճապոնիայի ֆեդերացիայի բար ասոցիացիաների եւ, այսպես կոչված, քաղաքացի խումբ, որը շարունակում է պնդել, այս մասին Ճապոնիայի նման է երկրորդ կարգի երկիր:
Իրականում, դա չի նկատում, լինելով երկրորդ կարգի խումբը միայն, եւս տակ պատրանք, որ նրանք հիանալի խաղացող է Ճապոնիայում, այն շարունակում է ճնշելու Ճապոնիա:
Հետ անհիմն միտքը, որը նշված է բազմաթիվ անգամներ, եւ կեղծավորության, որ կեղծ moralism, փաստն էր, դավաճան մեկն մասին Asahi Shimbun, որը շարունակվել է կեղծիք հաշվետվություն է թողնել մի արժեք է Ճապոնիայի ամբողջ աշխարհում, եւ ԶԼՄ-ները եւ, այսպես կոչված, տղամարդիկ մշակույթի որի կողմն է Asahi:
Դա է սրությունը վերջին Asahi Shimbun նոր գրքի գովազդով, որը ապացուցում է բանը:
Ի Kitashinchi, որեւէ խնդիր չկա, որ նա խմում է մինչեւ ուշ է, որ նա եղել է բրոքերային ընկերությունը աշխատանքային, եւ այժմ նա անում է պրոֆեսոր Doshisha համալսարանում:
Նա մեկն է այն սադրիչների, որոնք պատրաստված են ճապոնական ոճով հեռահար գնանկում:
Այն ատում նման իժ բոլոր երկրներում ամբողջ աշխարհում, այժմ,.
Ավելորդ է ասել, որ նա մեկն է այն սադրիչների, որոնք պատրաստված իրականությունը, որ մեկը յուրաքանչյուր վեց անձանց աճող մեջ աղքատ տուն, որը ստորեւ 1,800,000 իեն է տարեկան եկամուտների.
Որ նա, դեռեւս վանկարկում ուժեղ իեն տեսությունը.
Եւ դեմ վարչապետ Abe վարած քաղաքականության, որը դուրս է վերադառնալ բուն ճապոներենից գործարկել ճիշտ քաղաքականությունը պետք է հաղթահարել, ի վերջո, գնանկում է ավելի քան 20 տարի:
Նույնիսկ եթե դա տեւում է, նա հրատարակել գիրքը, որը նշանակվել է ոճով դիրքում, որը միայն երրորդ կարգի արվեստի եւ Kansai »խորագրով Aho-nomics ..." aho դա նշանակում է moron:
Asahi Shimbun էր գովազդում այդպիսին պատրաստակամորեն թերթի:
Համարում Ճապոնիայի, ինչպես ստորադաս, նման արտահերթ մարդկային էակներ պատրաստ են տարածել այն աշխարհին, արդեն գերիշխում խոսքի ոլորտում.
Սա պետական է Ճապոնիայում, որը ոչ մի տեղ աշխարհում:
Բայց, մյուս կողմից, Հոնգ Կոնգում, բոլորս մի հարց է, իհարկե, թե հայրենասերներ գրել, հետեւելով անհետացման հաջորդ են կաշկանդված.
Այն երկրի հետ, որը կապում է նրանց ներքեւ, Asahi եւ, այսպես կոչված, մարդ մշակույթի միակողմանի հետ Asahi, անում է կապակցությունխնամություն շատ, շատ, այն փաստն է, որը պատմական հիմա.
Բացի այդ, եւս, որ դա զրույցը գիրքը Tatsuru Uchida, թե ով է մարդը պետք է կատարել նրա սնունդը կանգնել հաճոյանալով Asahi Shimbun հետ Mizuho Ֆուկուսիմայում ովքեր չափազանցված չէ, նույնիսկ, եթե դա ասում է, որ դավաճան է:
Գրքում, որը ուներ տիտղոսը մեկի պայթել մեջ ծիծաղ, փաստորեն, երկրի վրա, այս երկուսը ունենք այն, ինչ նյարդային, քանի որ բոլոր ազնիվ մարդկային էակները են ակնթարթորեն տեղափոխվել, ապա Asahi ընդգրկված մոտավորապես գովազդի գրքի:
Վերջ չկա է Asahi ի մանկական եւ անօրէնութեան պատճառով.
Քանի որ դա մի բաժանորդը է Asahi, շաբաթական ամսագրի Boor եւ նորերը, ինչպիսիք են տեղեկատվական օրենքի տրամադրողի է Boor, քանի որ այն առաջ է բերում Amari նախարար զեկույցի այս անգամ գոյություն ունեն:
Ինչ վերաբերում է մարդկային էակ նրանց պես, 2% -ը բնակչության անկասկած գոյություն ունի:
Այն խաբել է իրենց չար:
The Asahi Shimbun բաժանորդագրությունը ընտանիքը 6.900.000 ընտանիքի, նույնպես, գոյություն ունի.