V nadaljevanju je nadaljevanje prejšnjega poglavja.
Po tem, Schliemann rode parnik število Peking iz Šanghaja in se odpravila za Jokohami na Japonskem.
To je 1. junija 1865, ki je prispela.
Schliemann se navaja v primeru pristanka na Japonskem, kot sledi.
"Kolikor je spoznal različne izletnike v državi ljudi, vendar pa so vsi rekli o Japonsko na videz, ki se v celoti vplivala sem porabi z mislijo, da želijo obiskati to državo že".
"Ko so me čolnarji znižati na eno od grajenih nabrežjih, je potekala do štiri prste, medtem ko izgovarjanjem tempo. To zahteva 4 Tenpo denar (13 ŠOU) kot plače. Bil sem zelo presenečen nad tem. Potem je vrednost v zelo meja. v čolnarji za SHINA izbral to vsaj štirikrat.
Zato sem tudi mislil, da je discontentedness neizogiben spremljevalec z njimi. "
Nato prejme kulturno-šok nenadoma za razliko od celinske Kitajske.
Pri pregledu prtljage, tako kot se za razliko s kitajskimi na umestitve, je presenečen, kot sledi.
"Ko je šlo za oprostitev, če dajanje na (po pregledu prtljage), je izdihnila in sicer za ichibu (2,5 frankov), dve na umestitve. Vendar, kaj in so rekli Japonska kostno (japonski fant?), Kritiziral svojih mislih in zavrnil to. Japonec, se pravi, da privlačnega v konico je zanemarjajo dolžnost v nasprotju z dostojanstvom ".
Prav tako je vlada uradno straže pod Schliemann, vendar se skrči od pot presežka zavarovati malo, ampak na način rednega navzočnosti državnega uradnika je čudeže.
"Največja žalitev, ki jim daje denar iz celo hvaležnosti tudi, da izbere Hara-kiri, kot so tudi prejeti denar."
Je zelo občudujem o čistosti ulicah in ljudi, preveč, in pri čemer je opisana kot sledi.
"Z cvet cvetenja zagotovo na hrbtni strani vsake hiše, majhen vrt, ki je obrobljena z drevesa, ki je obrobljeno nizko je mogoče videti. Vse Japonci so keramične ljubitelj umetnosti. Hiša na Japonskem bodo postali čisto primer večinoma. soba ugovora ne leži v japonščini je pa najčistejših ljudi svetom. vendar pa slaba oseba, ki gre enkrat na kopališče, ki je v kraju, kjer je mesto vodi na dan. Uporabite marmor izobilju, tempelj na debelo bedecked Kitajskem zelo umazan in ga. Poleg tega sem se počutil le Nenaklonjenost je uničujoče-ly, čeprav, templji na Japonskem so okus, ki je tako enostavno, kot je to dovoljeno reči, da je bilo kmečko, čeprav se da dahnila in sled prijateljske izboljšanja, tudi v tem primeru gledal, za vsak obisk svetišče, sem se spomnil veliko veselje. "
O takratnih na craftworks na Japonskem, je ugotovila, da se doseže najboljši odstotek zaključka, ki lahko doseže brez uporabe parni stroj, je izobraževanje prevladuje v zgoraj civiliziranega naroda v Evropi, preveč.
Medtem ko so ženske ostanejo v popolni nevednosti v druge države v Aziji, vključno SHINA tudi Japonska slavi človeka ali vse ženske kot bi mogli brati in pisati japonski Syllabary in kanji.
Poleg tega, da se dotakne japonski preprosto življenje, tudi v Evropi, je velik izdatek potreben za različne dekoracijo in oblazinjenje, da je treba pripraviti, ko poroke, poroka težava se pojavi pri tem, čeprav, pravi, da ve, da je večina tisti, kjer se je domnevalo, da je potrebna in da je nujno potrebno v Evropi, ko prihajajo na Japonsko, so nepotrebne,
če vajeni sedenjem v bitju pravilen način je navajeni, da spominja in uporabo lepo mat, se opisuje, da je mogoče živeti udobno temno, da enako tudi če ne obstajajo luksuzno pohištvo.
Potem, "tukaj, monarh je vse in delavski razred ni nič.
Kljub temu, mir v tej državi, prevladujočo zadovoljstvo, bogato pa je nad redu, nato pa so predvsem države v svetu, je dobro obdelana zemlja videl ", je občudoval, ki jih družba, ki je bila stabilna v varnost na Japonskem.
Razlika med Japonsko in Kitajsko, ki Schliemann opazil, bo skoraj enak kot Kitajci, ki so obiskali Japonska lahko primerjate z lastno državo v tem trenutku in je opisano.
Izpusti zadnji del