Følgende er fortsettelsen av det forrige kapittelet.
Betennelse i andre setninger enn titler er meg.
"Slaget ved Kina"
Matsuo
Som jeg nevnte om filmen nevnt som bevis tidligere, synes innholdet å være svært nær filmen "The Battle of China".
Denne filmen ble produsert i 1944 for å utdanne amerikanske soldater hvor grusomme de japanske soldatene i USA.
Filminstruktøren er Frank Capra og Anatole Litvak i fellesskap.
Blant dem, etter fallet i Nanjing, vil scener der den japanske hæren skynder på veggene i Nanjing og scener som skal bli begravet levende, vises.
I denne perioden går noen filmer tatt av den japanske siden over USA via Sveits.
Etter det, hvis du reedit og sa at den japanske hæren skjøt, er det umulig å si definitivt at det er feil.
"Kriget om Kina" ble også anskaffet av den kinesiske siden etter krigen, kineserne redigerte igjen, og i 1950 virket det som tittelen "kinesisk sint".
Det er produsert for å være veldig praktisk for kinesere, så det brukes ofte som en propaganda.
Kitamura
"Kinesisk sint" ble produsert på kronologisk basis etter rettssaken, så det kan ikke sies at han så det. Det er bare spekulasjoner, men det kinesiske militærets publisitetsavdeling er høyst sannsynlig å ha sett The Battle of China.
I 1944 var International Propaganda Department, som eksisterte i Chongqing, dypt involvert med USA.
Mr. Maggie Film (Maggie's 16 millimeter film, forklart av pastor Maggie som tok bilder av ofrene og ofrene for Nanjing-saken i Nanjing, Kina i løpet av den japanske okkupasjonsperioden) er også nevnt i saken.
Dette utkastet fortsetter.