Šis ir no Masayuki Takayama slejas šodienas Shukan Shincho pēdējā sadaļā.
Šis raksts arī pierāda, ka viņš ir vienīgais žurnālists pēckara pasaulē.
Pirms neilga laika Japānā viesojās vecāka gadagājuma Monako Karaliskās baleta skolas profesore, kuru ļoti ciena primabalerīnas visā pasaulē.
Toreiz viņa runāja par mākslinieka eksistences nozīmi.
Viņa teica: "Mākslinieki ir svarīgi, jo viņi ir vienīgie, kas var izgaismot slēptās, slēptās patiesības un tās paust."
Neviens neapstrīdēs viņas vārdus.
Nav pārspīlēts teikt, ka Masayuki Takayama ir ne tikai vienīgais žurnālists pēckara pasaulē, bet arī vienīgais mākslinieks pēckara pasaulē.
No otras puses, Ōe, es negribu runāt sliktu par mirušo, bet (sekot tālāk Masayuki Takayama piemēram), Murakami un daudzi citi, kas sevi sauc par rakstniekiem vai domā par māksliniekiem, nav pat šī vārda cienīgi. māksliniekiem.
Viņi ir izteikuši tikai Asahi Shimbun un citu radītos melus, nevis izgaismojuši slēptās patiesības un stāstījuši tās.
To pastāvēšana neaprobežojas tikai ar Japānu, bet arī citās pasaules valstīs.
Citiem vārdiem sakot, ir tikai daži īsti mākslinieki.
Šis raksts ir vēl viens lielisks pierādījums tam, ka man ir taisnība, sakot, ka neviens mūsdienu pasaulē nav pelnījis Nobela prēmiju literatūrā vairāk kā Masayuki Takayama.
Tā ir obligāta lasāmviela ne tikai Japānas iedzīvotājiem, bet arī cilvēkiem visā pasaulē.
Tā ir obligāta lasāmviela ne tikai japāņiem, bet arī cilvēkiem visā pasaulē.
Plāno ārzemju sūtījumus.
Es biju pārsteigts par to, kā iepriekšējā dienā tika organizēts laikraksts Asahi Shimbun.
No pirmās lapas augšdaļas līdz vispārīgajai sadaļai, sabiedrības sadaļai un pat Tenseijingo Džonijs Kitagava ziņoja par ziņām tā, it kā tās būtu "Staļina nāve".
Kā jau varēja gaidīt, nebija tik laba stāsta kā par Staļinu.
Vispārējā sadaļā "Zēni, kuru skaits ir vismaz vairāki simti" Džonijs tika raksturots kā "glāstīja viņu ķermeni un dzimumorgānus no aizmugures", "orālais sekss", "ejakulācija", "piespiedu anālais akts" un daudzas citas briesmīgas lietas.
Tenseijingo atklāj atklātībā nonākušo netiklo noziegumu iemeslu.
Stāsts sākās šā gada martā, kad "drosmīgs apsūdzētājs liecināja" BBC dokumentālajā programmā.
Tas izraisīja jaunu liecinieku nākšanu klajā, un "absolūtās varas" (Asahi virsraksts) noziegumi, kas turpinājās "no 1970. gadu sākuma līdz 2010. gadu vidum", tika atklāti dienas gaismā, Asahi secina.
Tas nav pat tuvu Amerikas Kinoakadēmijas balvas ieguvēja aktiera Kevina Speisija homoseksuālu vīriešu skandālam.
Asahi mēģina iestāstīt, ka tas ir tas pats, kas Staļinam, jo tas ir gadsimta lielais skandāls.
Ir labi būt tik uzpūtīgam, taču, neskatoties uz to, stāsts, piemēram, par mierinātājām, nav pārāk pilns ar meliem?
Piemēram, incidentu atklāja "BBC programma".
Tie acīmredzami ir meli, un jau Showa periodā (1926-1989) Koji Kita no Forleaves rakstīja: "Man mācīja par vīriešiem, pirms es zināju par sievietēm."
Desmit gadus vēlāk Weekly Bunshun publicēja rakstu sēriju, kurā Džonijs tika apsūdzēts par daudzu zēnu upuriem.
Visas šausminošās seksa ainas, ko ieviesa Asahi, bija šajā sērijā.
Turpretim Džonijs iesūdzēja Bunšunu tiesā par neslavas celšanu, taču zaudēja, un viņa apelācija tika noraidīta 2004. gadā.
Visas Džonija nedienas tika atklātas 20 gadus iepriekš.
Tomēr tiesas procesa iznākumu ignorēja gan laikraksti, gan televīzija.
Džonija talanti turpināja parādīties televīzijā, televīzijas stacijas turpināja apmeklēt Džonija biroju, un pats Džonijs turpināja būt par upuri bērniem, kuri tiecās kļūt par zvaigznēm, ļaujot viņiem palikt savā mājā.
Citiem vārdiem sakot, BBC nebija pirmais.
Gluži pretēji, BBC programma attēlo "Predator Johnny" intervijās ar žurnālistiem, kas bija iesaistīti tiesas procesā pirms 20 gadiem, zēnu, kurš tika seksuāli vardarbīgs, un advokātu, kurš stājās pretī Džonijam tiesā.
Stāstu, kuru Japānas mediji bija atstājuši novārtā 20 gadus, laika gaitā ziņoja ārvalstu sūtījumi.
Pēc tam Japānas mediji sāka taisīt lielu traci.
Viņi paši nespēj novērtēt stāstu.
Vai varbūt viņiem trūkst neatkarības.
Bet par to nav nekādu pārdomu.
Redakcionālā rakstā Asahi aizrādīja: "Kāpēc Džonija birojs pat pēc sprieduma atstāja bez uzraudzības vecu vīru ar sliktu ieradumu?"
Arī Asahi ir vainīgs tajā pašā noziegumā, taču to nevar teikt.
Visa šī lieta man rada déjà vu sajūtu.
Tas bija Kakuei naudas noziegums.
Kad Kakuei parādījās uz skatuves un Japāna kļuva nedaudz jautra, žurnāls Bungeishunju ziņoja par "Tanaka finansiālo atbalstītāju".
Laikraksti un televīzijas stacijas izlaida šo stāstu, tāpat kā Džonija spriedumu, taču lietas mainījās, kad Japānas Ārzemju korespondentu klubs piezvanīja Kakuei.
Viņi pakāra Kakuei, par ko ziņoja ārvalstu sūtījumi no Tokijas.
Japānas laikraksti apgriezās un sāka par to slēgt lielu darījumu, un mēnesi vēlāk Kakuei atkāpās no amata.
Fovaldīšana Japānas korespondentu klubam ir cita seja: tā bija ASV Valsts departamenta aģentūra.
Pirms Hatojama Ičiro, kurš nosodīja atomu sprādzienus, stājās premjerministra amatā, Japānas Ārzemju korespondentu klubs viņu izsauca un pakāra kā "nacistu līdzjūtēju".
Hatojama tika izstumta no politikas, aizbildinoties ar ārvalstu sūtījumiem, kas par to ziņoja.
Marks Geins savā "Nippon Nikki (Nipona dienasgrāmatā)" rakstīja, ka "tas bija GHQ ģenerāļa pavēle", un viņam tas bija ļoti labi.
Kakuei nolēma atdzīvināt Lielās Austrumāzijas labklājības loku.
Tas saniknoja ASV Valsts departamentu.
Tātad ASV Valsts departaments izmantoja Japānas Ārvalstu korespondentu klubu, lai prasmīgi izmantotu "Japānas plašsaziņas līdzekļus, kas ir vāji pret ārvalstu ziņām", un veiksmīgi padzina Kakuei.
Vai kaut kas slēpjas aiz Džonija baumām, kas šoreiz radās no ārzemju nosūtīšanas?
ANO Cilvēktiesību padome uzņēmās kņadas vadību.
Tikmēr vēstnieks Emanuels tika apvainots par iejaukšanos iekšlietās, un LGBT likums tika kastrēts.
Asahi to neapspriedīs, bet tas, iespējams, ir pavediens.