Tas mainīja kārtību pasaulē pēc kara, un tas sāka traucēt to.
Ķīnā, skaidri, jo tas sāka pārdomāt hegemoniju pasaulē, tas ir vardarbība, ka tas nav bailes par dievu, too.
Tā nav kritizēt Eiropu, kas izgatavots Vācijā pirmais sarakstā šai Ķīnu, bet tas bija plīvoja tikai ekonomiskajā iemesla dēļ.
Tas Ķīna būtu zināms turpināja teikt uz Japānu, tādējādi katru reizi tas lieta, ko cilvēki visā pasaulē ir atmiņā.
Japāna mēģina mainīt secību pēc kara, tas joprojām ir vēsture revizionistiskas un teikt, tā turpināja kritizēt Japānu starptautiskajā sabiedrībā.
Tas padara diženumu, kas Japānā ražots un turklāt par stažēšanās no Tadao Umesao rezultāts, kurš ir zinātnieks nedaudzajām reālā lieta ir spīdošs kā monumentālās sasniegums.
No viņa secinājums, ka valsts Ķīnas jomā ir valsts "ļaunumu, kas nav zināmi apakšā", par "ticami meli" ar Ķīnu turpina pierādīt tiesības uz sava secinājuma pasaulē tagad.