The following one
be on the field ミ
F1 イギリスGP決勝 角田 コメント
Yuki Tsunoda, 10th
“I’m quite happy to have come away with a point today. I tried to stick to the plan, really focus on tyre management, and I think I achieved that well. I’ve struggled a bit throughout the weekend and the different format has made things slightly more difficult for me as a rookie, so I’m pleased to have come away with an all-important point for the team.”
🔶 🔶
誤訳は ご容赦を。
Yuki Tsunoda, 10th
角田裕毅 (決勝)10位
“I’m quite happy to have come away with a point today.
凄く嬉しいです 今日ポイントを取れた事がです。
I tried to stick to the plan, really focus on tyre management,
プランを貫く事にトライしました タイヤのマネージメントを注視する(プランに)
and
そして
I think I achieved that well.
思うんです それを上手く成し遂げた ってね。
I’ve struggled a bit throughout the weekend
少し苦労してきました 今週末を通してです。
and
それに
the different format has made things slightly more difficult for me as a rookie,
異なった形式により 対処が、より難しくなりました ルーキーの僕にとっては。
so
だから
I’m pleased to have come away with an all-important point for the team.”
嬉しいです 非常に重要なポイントを取れた事がです チームにとってのです。
**the different format;予選レースで決勝スタート位置を決める形式
F1 イギリスGP
HONDAファンだけど・・・
ルイスおめでとう! だね。
敗れたルクレールがクーリングラップで
涙声だったのが 泣けてきた・・
PITクルー―との会話も泣ける・・・
良いレースでした!
マックス VS ルイスの攻防は
スリリングで見応えあった
もっと見てたかったな・・
ペナルティは興冷めだったが・・
シーズンを考えれば
マックスは一旦引くべきだった と、思うが、
ドライバーとすれば 直接の一対一のバトルは
引けないのは 解る。
角田10位入賞!
予選または決勝でガスリーに先着は、初めてかな?
難しい週末を よくまとめたと思う。
鈴鹿で暴れまわって 今日のシルバーストーンの様に
熱狂させてほしいですね。