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F1 ハンガリーGP初日 角田 コメント

 

Yuki Tsunoda - FP1: 1:18.770, P12; FP2: 1:19.671, P17

“I’m really disappointed with today, I made a mistake in FP1 and it meant that I’ve lost more than a session’s worth of running. The rear of the car felt very nervous, especially in high-speed corners, and I was losing a lot of time there compared to Pierre. I was trying to improve in those areas, but I lost control of the car and I went into the wall. Unfortunately, the gearbox was damaged, and the team had to work really hard to get my car ready for the afternoon. The mechanics did a really good job getting the car fixed before the end of the session, so I was able to get one push lap in during FP2. It was really helpful for both the engineers and I to get this, so we can review the data tonight.”

🔶          🔶

誤訳は ご容赦を。

 

Yuki Tsunoda - FP1: 1:18.770, P12; FP2: 1:19.671, P17

角田裕毅 練習走行1 1分18秒770 12位 練習痩躯2 1分19秒671 17位

 

 

“I’m really disappointed  with today, I made a mistake      in FP1

凄く失望しています   今日、ミスをしてしまった事をです フリー走行1で。

and

それで

it meant that  I’ve lost more than a session’s worth of running.

セッションの貴重な走行時間を失う事になってしまいました。

 

 

The rear of the car  felt       very nervous,

マシンのリアが  感じられました とてもナーバスにです。

especially

特に

in high-speed corners,

高速コーナーでです。

and

それで

I was losing a lot of time        there    compared to Pierre.

かなりタイムを失ってしまいました  その区間は ピエールと比べるとね。

 

 

          **Pierre;チームメートのピエール・ガスリー

 

I was trying to improve   in those areas,

改善しようとしたんです その区間をです

but

でも

I lost control       of the car

コントロールを失いました マシンのです。

and

そして

I went into the wall.

壁に突っ込でしまいました。

 

 

Unfortunately,

残念尚ことに

the gearbox was damaged,

ギアボックスにダメージを受けていて

and」

それで

the team had to work really hard 

チームは、本当にハードワークしなければならなくなりました

                to get my car ready for the afternoon.

          僕のマシンを午後の(セッション)に間に合わすためにです。

 

 

The mechanics did a really good job 

メカニックは、本当によくやってくれました

              getting the car fixed before the end of the session,

              セッションの終了前にマシンを修理してくれて。

so

だから

I was able to get one push lap   in during FP2.

1周アタックラップができました フリー走行2でね。

 

It was really helpful    for both the engineers and I   to get this,

本当に役にたちました   エンジニアと僕の両方にとって この機会を得た事は。

so

だから

we can review       the data    tonight.”

僕等は確認できるんです このデータを 今夜ね。

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