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F1 HONDA レッドブルと交渉開始

誤訳はご容赦を。

 

Pierre Gasly guided the Toro Rosso-Honda to fourth in Bahrain – their second race together.

 That result was better than anything Honda achieved with McLaren during a tough three years.

ピエール ガスリーはトロロッソーホンダをバーレーンで4位に導いた―彼らが一体になった2回目のレースでだ。この結果はマクラーレンとの厳しい3年間のどれよりも 良いものになった。

 

 

Fortunately, Honda have delivered a strong step, across both reliability and performance, so far this year.

This could now open the door for Honda to put their weight behind Red Bull, while also continuing with Toro Rosso.

幸い ホンダは、今年のこれまでのところ 信頼性と性能に渡って力強いいステップを成し遂げた。

この事により 現在 ホンダがトロロッソに供給を続けながら レッドブルへ彼らのウエイトを置くドアを開ける事を可能にした。

 

 

On Saturday in Baku, Red Bull motorsport advisor Helmut Marko met with Honda motorsport chief Masahi Yamamoto for the first official talks regarding an engine deal beyond this season.

バクーでの土曜日、レッドブルのモータースポーツ アドバイザーのヘルムート マルコは、今シーズン後のエンジン契約の関しての公式な交渉のため、ホンダのモータースポーツの代表 山本史と会った。

 

 

“Because it was the very first meeting, we discussed the conditions of both sides, what do we expect of each other,” Yamamoto told F1.com. “It was the first discussion.

「本当に初めての会合だったので、我々は両社の状況を話し合いました お互いに何を期待しているか をです。」と、山本はF1.comに語った。「それが まさに初めての話し合いでした。」

 

 

 

“Yes, it was positive. We do believe we were both satisfied.

 There’s a good relationship between us. However, it’s the first time we have an official meeting. It’s the starting point for a potential future.”

「そうですね、ポジテイブでしたよ。我々は両社が満足していると強く信じています。

両社の間は良好な関係にあります。しかしながら、我々が公式な交渉をするのは 初めてなのです。未来への可能性のためのスタート地点なのです。」

 

 

The FIA’s sporting regulations state that manufacturers must inform them before the middle of May as to which teams they intend to supply next season.

FIAのスポ―テイング レグレーションには (エンジン)製造メーカーは 来シーズンどのチームに供給するかを 5月中旬までに申請しなければならない ということを規定している。

 

That gives Honda and Red Bull just over two weeks to complete a deal to meet the deadline.

この規定により ホンダとレッドブルは (申請)期限まで契約締結するのに ちょうど2週間ある。

 

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