The following one
be on the field ミ
F1 トロロッソ代表 トラブルを言及
ロシアGP 2台リタイヤの原因について
トロロッソHONDA F1チーム代表のフランツ トスト氏の コメントです。
Toro Rosso team principal Franz Tost says the incident was related to a piston as the brakes reached hot temperatures.
"It was a frustrating Sunday for Toro Rosso as both cars had to retire," said Tost. "For whatever reason we ended up with very hot front brakes and one piston in the calipers got stuck.
"This caused the overheating of the brake fluid and a long pedal. Therefore, we called the drivers to come to the garage.
"Obviously, being in parc ferme conditions, we didn't change anything from yesterday, so we need to investigate further what the reason is."
↓ ↓
誤訳はご容赦を。
スマホ版は改行がうまくいってないのでPCで見てね
Toro Rosso team principal Franz Tost says
トロロッソ チーム代表のフラッツトストは(以下のように)語った
the incident was related to a piston
(2台リタイヤの)原因は ピストンに関係するもので
as the brakes reached hot temperatures.
ブレーキが 高温に達したためだった(と 語った)
"It was a frustrating Sunday for Toro Rosso
挫折感のある日曜だったよ トロロッソにとってはね
as both cars had to retire,"
2台とも リタイヤしなければばらばかった からね。
said Tost.
と トストは語った。
**Sunday:決勝レースは日欧日に行われる。
"For whatever reason
理由が何であれ
we ended up with very hot front brakes
我々は終わってしまっよ 前輪のブレーキが とても高温になり
and
そして
one piston in the calipers got stuck.
キャリパーのピストンが焼き付いた のでね。
"This caused the overheating of the brake fluid and a long pedal.
この事は ブレーキフルードのオーバーヒート と 長い時間のブレーキが原因です。
Therefore,
そのために
we called the drivers to come to the garage.
我々は指示しました ドライバー達にガレージへ戻るように です。
"Obviously,
確かに
being in parc ferme conditions,
(マシンを)車両保管場所にい置いて
we didn't change anything from yesterday,
我々は何も変えなかったんです 土曜(予選)からね
so
だから
we need to investigate further what the reason is."
我々は 更に調査する必要があるんです 何が理由なのかをね。