goo

DyDoの躍進について

2022年05月08日 | たばこの気持ち
先週のカンブリア宮殿は、飲料(自販機)メーカーのダイドーでした

3代目社長は、初代・2代目社長のDNAを受け継いでいます

さらに、お客様の便利に寄り添うことを徹底し、飲料メーカー全体が売上と利益を落としているなかで、成長し続けています

私は、以前からたばこを含めた自販機を観察してきました
はっきり言って、私は「業界順位からすれば、ダイドードリンコはいずれ大手メーカーに吸収される」と思っていました

しかし、ダイドーは今でも生き残っているどころか、高い持続可能性を感じさせてくれました
私の未来予想図は、あてが外れました。私はもっと、もっと勉強しなくてはダメですね

Last week's Cambria Palace was beverage (vending machine) manufacturer DyDo!
The third president has inherited the DNA of the first and second presidents!
Furthermore, DyDo has been committed to providing convenience to its customers, and continues to grow even as sales and profits of beverage manufacturers as a whole are declining!
I have been observing vending machines, including cigarettes, for some time now.
To be clear, I had always thought that Dydo-Drinco would eventually be absorbed by a major manufacturer, given its industry ranking.
However, not only is DyDo still surviving, it is highly sustainable!
My vision of the future was off the mark. I must learn more and more!
goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。