もう怒りを通り越してあきれた、BAスト騒動。
結局、
5月11日 5日間×4日のスト予定の発表
(勘弁してよ~。交渉による解決をひたすら祈る)
5月14日 22日のエジンバラ便のキャンル決定のお知らせ
(マラソン大会なので、すぐに列車の手配。せめて、月末の大陸便は飛んでくれ〜)
5月18日 裁判所によるスト違法の決定 →スト中止
(ホッ。何はともあれ、月末が動いてよかった。英国にも常識があった!)
5月20日 裁判所が組合側の上告(?)を認める決定
同日 29日便のキャンセル決定のお知らせ
(ぶち切れ。覚えてろよ~)
となりました。(( )内は私の行動・つぶやき)
またBAからのメール(以下参照)が機械的この上なし。改めて、BA便は二度と予約しません!!!!!
これから代替手段を考えますが、連休だから、きついだろうな〜
しかし、この国は本当にどうかしてる。いいところがたくさんある国だが、こんなことがまかり通るようでは、どんなに若くて格好いい首相が生まれたからと言って、明るい未来は期待できない。
-----Original Message-----
From: British Airways Customer Services [mailto:BA.CustSvcs2@contact.britishairways.com]
Sent: 20 May 2010 19:XX
To: XXXXXXXX
Subject: Cancellation - BAXXXXX LHR to XXX on 29 May 2010 : XXXXXXX
THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY AS WE WILL BE UNABLE TO RESPOND. Please see below for contact details.
Dear Customer,
We regret to inform you that
- Flight BAXXXXX on 29 May has been cancelled.
It may be possible to view your options and rebook or cancel your flights on ba.com.
To check please click the link below:
http://www.ba.com/XXX/XXXXXXXXXXX
Alternatively, please call us on:
- United Kingdom 0800 727 800
- Executive Club members should call their dedicated contact number.
http://ba.com/travel/custsp
- or click the link below for numbers elsewhere:
http://ba.com/contactus
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
Passengers: XXXXXXXXXXXX
Booking Reference: XXXXXX
--------------
FLIGHT CHANGES
--------------
***The following flight has been cancelled*** Flight Number: BAXXXX
From: Heathrow (London)
To: XXXXXX
Depart: 29 May 2010 XX:XX
Arrive: 29 May 2010 XX:XX
Yours sincerely,
British Airways Customer Service
結局、
5月11日 5日間×4日のスト予定の発表
(勘弁してよ~。交渉による解決をひたすら祈る)
5月14日 22日のエジンバラ便のキャンル決定のお知らせ
(マラソン大会なので、すぐに列車の手配。せめて、月末の大陸便は飛んでくれ〜)
5月18日 裁判所によるスト違法の決定 →スト中止
(ホッ。何はともあれ、月末が動いてよかった。英国にも常識があった!)
5月20日 裁判所が組合側の上告(?)を認める決定
同日 29日便のキャンセル決定のお知らせ
(ぶち切れ。覚えてろよ~)
となりました。(( )内は私の行動・つぶやき)
またBAからのメール(以下参照)が機械的この上なし。改めて、BA便は二度と予約しません!!!!!
これから代替手段を考えますが、連休だから、きついだろうな〜
しかし、この国は本当にどうかしてる。いいところがたくさんある国だが、こんなことがまかり通るようでは、どんなに若くて格好いい首相が生まれたからと言って、明るい未来は期待できない。
-----Original Message-----
From: British Airways Customer Services [mailto:BA.CustSvcs2@contact.britishairways.com]
Sent: 20 May 2010 19:XX
To: XXXXXXXX
Subject: Cancellation - BAXXXXX LHR to XXX on 29 May 2010 : XXXXXXX
THIS IS AN AUTOMATED EMAIL - PLEASE DO NOT REPLY AS WE WILL BE UNABLE TO RESPOND. Please see below for contact details.
Dear Customer,
We regret to inform you that
- Flight BAXXXXX on 29 May has been cancelled.
It may be possible to view your options and rebook or cancel your flights on ba.com.
To check please click the link below:
http://www.ba.com/XXX/XXXXXXXXXXX
Alternatively, please call us on:
- United Kingdom 0800 727 800
- Executive Club members should call their dedicated contact number.
http://ba.com/travel/custsp
- or click the link below for numbers elsewhere:
http://ba.com/contactus
Please accept our apologies for any inconvenience caused.
Passengers: XXXXXXXXXXXX
Booking Reference: XXXXXX
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FLIGHT CHANGES
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***The following flight has been cancelled*** Flight Number: BAXXXX
From: Heathrow (London)
To: XXXXXX
Depart: 29 May 2010 XX:XX
Arrive: 29 May 2010 XX:XX
Yours sincerely,
British Airways Customer Service