今回のお題は「アリーナのレイアウト」です。
2.1.1 Primary Category:
Both WORLD_1 and WORLD_2 contain objects, obstacles, traps, markers, object collection boxes and special zones.
Appendix A shows the sample layout of WORLD_1 and WORLD_2 for the primary category.
2.1.2 Secondary Category:
Both WORLD_1 (real) and WORLD_2 (virtual) contain objects, obstacles, traps, markers, object collection boxes and special zones. The WORLD_2 also contains swamplands and signal block zones.
Appendix B shows the sample layout of WORLD_1 and WORLD_2 for the secondary category.
2.1.1 プライマリ:
WORLD_1とWORLD_2には、オブジェクト、障害物、罠、目印、収集箱とスペシャルゾーンがあります。
付録Aに、プライマリのWORLD_1とWORLD_2のフィールドのレイアウト例を示します。
2.1.2 セカンダリ:
WORLD_1(現実世界)とWORLD_2(仮想世界)には、オブジェクト、障害物、罠、目印、収集箱とスペシャルゾーンがあります。 さらにWORLD_2には、沼地と信号ブロック領域もあります。
付録Bに、セカンダリのWORLD_1とWORLD_2のフィールドのレイアウト例を示します。
こんな感じでしょうかねぇ
まあ、昨年からの変更はありません。
プライマリのアリーナには、オブジェクト、障害物、罠、目印、収集箱とスペシャルゾーンが設置されます。セカンダリもWORLD_1は同様ですが・・・WORLD_2には、さらに沼地と信号ブロック領域が設置されます。